Op lange vakantie, brieven achterlaten voor vriend. Ideeën?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:56

Emmaa_ schreef:
Joman schreef:
Ik heb hetzelfde gedaan maar ging een jaar weg! Voor 3 weken vind ik dit ietwat overdreven en zou gewoon 1 item voor hem achterlaten. Een leuke foto van jullie samen, of een kussensloop met een foto van jullie oid.

Wie ben jij om te bepalen dat dit in TS haar relatie overdreven is?

Huh, ik bepaal niet dat dit in TS haar relatie overdreven is. IK VIND HET IETWAT OVERDREVEN. Dat zijn twee hele andere zaken. Ts moet het lekker zo doen zoals zij dat graag wil. Ze vraagt toch naar ideeen? Nou die krijgt ze van mij :)

Anoniem

Re: Op lange vakantie, brieven achterlaten voor vriend. Ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:57

Ze vraagt om ideeën ja, niet om ieders mening over hoe suf en overdreven dit wel niet is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 20:57

Emmaa_ schreef:
Ze vraagt om ideeën ja, niet om ieders mening over hoe suf en overdreven dit wel niet is :)

Jeetje mina, dan moet ze lekker naar ideeen googlen als ze geen meningen wil horen. Is het zuurpruimen avond op bokt.nl ofzo? Ga lekker op iemand anders je gal spugen.

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:00

Gezellig man :')

Ts, gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:02

Joman schreef:
Emmaa_ schreef:

Jeetje mina, dan moet ze lekker naar ideeen googlen als ze geen meningen wil horen. Is het zuurpruimen avond op bokt.nl ofzo? Ga lekker op iemand anders je gal spugen.

Jeetje zeg, wie is er hier nou gal aan het spugen? :') IK zie het nut er gewoon niet zo van in om je mening te geven over hoe zoetsappig je het wel niet vindt. Het geeft TS wellicht een rotgevoel en het levert jou zelf ook niks op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:06

Waarom zou dit ts een rotgevoel geven? Volgens mij zijn er een pak negatievere reacties in dit topic gegeven.
Volgens mij kan ts prima voor zichzelf bepalen wat ze wel en niet zou willen lezen. Dat kan ze dan ook aangeven, als ze het specifiek niet met mijn reactie eens is. Of denk je dat jij dat voor haar moet doen? Ook banketstaaf, volgens mij is ts best een capabele meid die prima voor zichzelf op kan komen :)

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:08

Ja en dus omdat er nog negatievere reacties waren mocht jij er ook nog 1 geven? :') Lijkt mij dat het na een paar reacties wel duidelijk is of niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:10

xLianneZorro schreef:
Ja en dus omdat er nog negatievere reacties waren mocht jij er ook nog 1 geven? :') Lijkt mij dat het na een paar reacties wel duidelijk is of niet?

Hallo, wat is er negatief aan mijn reactie? Niks toch? Ik zeg toch dat IK HET WAT OVERDREVEN VIND en dat ts moet doen waar zij zich fijn bij voelt. Als dat negatief is dan hebben jullie wel erg tere zieltjes zeg, jeetje mina.

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:15

Prachtig, hoe een topic over lieve briefjes voor iemands vriend in een ruzie kan veranderen.

Wat ik trouwens in die sterretjes had gezet waren meer inside jokes tussen ons en grappige dingen met af en toe iets liefs. Niet alleen maar kusje kusje knuffel, dat zou de mijne ook niet heel prettig vinden (doen we wel over skype :+ ) Maar jij kent jouw vriend natuurlijk het best en bent dus de enige die kan bepalen wat hij leuk vind en wat niet :j

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:29

Ik heb mijn vriend een foto van zijn eigen billen meegegeven, was dat even een bummer :')

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:31

Ik dacht eerst; oh die gaat minimaal een halfjaar weg misschien wel een jaar.. Maar nee.. 3 weekjes :')

Ja heel lief allemaal wat je bedacht hebt maar imo lichtelijk overdreven. Ik zou 1 klein cadeautje en 1 kort briefje heel lief en leuk vinden als mijn vriend dat bijvoorbeeld zou doen. Maar meer ook niet. Het idee van die puzzel vond ik heel erg leuk, elke dag een stukje en dan uiteindelijk een verrassing :D

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 21:47

Hier een vriend die het wel zou waarderen :j Dacht het al en net heeft 'ie het bevestigd toen ik het vroeg (en niet omdat ik dat wilde horen ofzo :+ ) Overigens hier al 3 jaar samen.
Het idee om de eerste dag een grote klusjeslijst erin te doen als grap, vond ik wel een goede!

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 22:14

TS, ik wilde even zeggen dat ik dit een ongelofelijk leuk idee vind! :D

Enne, negeer Joman maar, die loopt zo te zien in meerdere topics gal te spugen deze avond :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 22:16

Tytonidae schreef:
TS, ik wilde even zeggen dat ik dit een ongelofelijk leuk idee vind! :D

Enne, negeer Joman maar, die loopt zo te zien in meerdere topics gal te spugen deze avond :+

Huh, lees anders even het topic, alle reacties en dan mijn reactie. Ik snap werkelijk waar niet waar jullie over vallen, maar ik zal wel gek zijn idd :)

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 22:20

Ik vind het op zich wel een leuk idee, maar iedere dag zou ik wat teveel vinden. Dan gaat het verrassingsidee er een beetje af. Maar als je vriend het leuk vindt, gewoon doen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-15 22:42

Emmaa_ schreef:
Jeetje zeg, wie is er hier nou gal aan het spugen? :') IK zie het nut er gewoon niet zo van in om je mening te geven over hoe zoetsappig je het wel niet vindt. Het geeft TS wellicht een rotgevoel en het levert jou zelf ook niks op.

Er loopt er maar een te gal te spugen in dit topic op dit moment en dat ben jij :+ (overigens is gal spugen wat overdreven, maar goed dat woord gebruikte je zelf, dus refereer ik daar maar even aan) :)

Het heeft ook weinig nut om je mening te geven over dat een ander zijn mening niet mag geven :+ Zolang ts niet afgebrand wordt tot op haar enkels is er weinig mis met zeggen dat iemand anders (die persoon zelf dus) dit niet snel zal doen of dat die persoon het wat overdreven vindt.

Juist deze reactie van jou zorgt imo voor een onprettige sfeer in dit topic. Evenals dat het niks oplevert, terwijl Joman juist nog een tip gaf ook. ;)

jaime_andrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:22

Als je daar bent en je maakt toch een rondreis? Stuur hem een kaartje van elke plaats die je aan doet. En je begint al op schiphol met het 1ste kaartje : liefs vanaf schiphol en tot over 24 dgn...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 09:32

Wat een lief idee zeg! Jij weet toch wel het beste wat jouw vriend zal waarderen.

Als ik een weekendje wegga geef ik mijn vriend meestal een doos tissues. O:)
Afbeelding

Ik denk dat je voor het verrassingseffect misschien niet voor iedere dag iets hoeft te geven, dan blijft het spannend voor hem wanneer hij iets krijgt.
En inderdaad tussendoor kaartjes sturen, dat is helemaal uniek. :)

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 12:57

Is er niet iets wat hij graag wilt hebben?

2 jaar geleden ging ik voor 3 weken weg met het werk. Sinterklaas viel daar precies in. Toen heb ik in pre-order een spel besteld voor de ps3, die op 5 december werd bezorgd met een leuke kaart. Heb hem daarna bijna niet meer gesproken }>

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:15

Zou je niet iets kunnen verstoppen anders? Iets van een lieve brief waarin je zet dat je hem na die drie weken mee uit eten neemt oid. Persoonlijk zou ik een stukje stof met je geurtje niet doen, dat is een beetje... Apart ofzo? :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:23

Kun je vanuit Canada niet bijvoorbeeld via Bol.com iets voor hem bestellen? Dit wordt dan bij hem thuis bezorgd en hier kun je volgens mij ook een cadeauverpakking van laten maken.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:30

Super lief idee TS :) Ik zou er niet mee aan hoeven komen, al denk ik dat hier een care package wel gewaardeerd wordt met bv tijdschriften, een ps game, biertjes en een zak chips :+
Maar jij geeft aan dat je denkt dat hij het zal waarderen en dan moet je het ook vooral doen! :j jij weet het beste hoe jouw relatie in elkaar steekt en wat hij wel en niet leuk vindt. Dus als je denkt dat hij dit leuk vindt, waarom zou je het dan niet doen? Ik vind het in elk geval super lief dat je er zo mee bezig bent en ik weet zeker dat hij alleen dat al zal waarderen :)

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:30

Superlief idee TS, mijn vent zou het ook prachtig vinden, maar dan wel een dosis humor erbij niet te zoetsappig!

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-15 13:35

Ik vind het ook wat zoetsappig. Maaaaar Fee weet vast wel waar haar vent van houdt :D

Kies voor humor en niet te vaak is mijn tip :)