Dat heb ik iig wel bij de geboorte van mn nicht gedaan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sammie schreef:Nou, Dan doe je toch alsof je het niet heb gelezen. Dat is ook nog gewoon een mogelijkheid, hé.Dat heb ik iig wel bij de geboorte van mn nicht gedaan.
als je er zo op tegen bent, net doen alsof je neus bloedt. Poess91 schreef:Wauw ik kijk er echt van op dat sommige mensen dit de normaalste zaak van de wereld vinden...
Ik vind dat zulke dingen bij je beste vriendin echt wel wat persoonlijker verteld mogen worden.
Ninette schreef:Maar als allerbeste en enige vriendin ben je vast en zeker afgelopen dagen nog bij haar op bezoek geweest om haar in haar laatste dagen te ondersteunen..en dan weet je toch ook dat de baby eraan zat te komen immers weet je ook wat de uit gerekende datum was van je beste vriendin en ben je rond die dag ( en de dag ervoor en erna...) alert dat ze kan gaan bevallen....en dan is het toch ook geen verassing om haar bevalling op facebook voorbij te zien komen? Of heb je de laatste dagen geen contact met haar gehad?
Poess91 schreef:Wauw ik kijk er echt van op dat sommige mensen dit de normaalste zaak van de wereld vinden...
Ik vind dat zulke dingen bij je beste vriendin echt wel wat persoonlijker verteld mogen worden.

Alleen is dit niet helemaal het juiste moment om daar nu heel zwaar aan te tillen.
Deetjeeuh schreef:Deliana, maar waarom de druk dat iedereen het moet weten? Dat snap ik tegenwoordig echt niet hoor... Je kan toch best even één nachtje wachten met iedereen contacteren behalve de meest dichtbije mensen. Enne, je kan toch wel één extra persoon een berichtje sturen. Enkel 'ben bevallen' is toch prima? Je kan het zo lang of kort maken als je zelf wilt, maar het is dan in ieder geval persoonlijk!
Verder ga ik met Iris mee.