Vind iemand leuk, maar hij kent me niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 15:06

Angeliquee18 schreef:
Ik zou gewoon een simpel berichtje sturen, met heey alles goed? Ofzo..
Heeft die geen leuke hond? Of een mooie tattoo? Leuke auto ofzo?
Meestal stuur ik gewoon dat, wauw wat een gave tattoo ! Of wat een leuke hond ofzo haha.

Als een vreemd iemand zo tegen mij begint te praten op fb, zou ik denk ik niet reageren. Beetje raar en inhoudsloos. In ieder geval een hint geven!

Julu72

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 15:08

Angeliquee18 schreef:
Ik zou gewoon een simpel berichtje sturen, met heey alles goed? Ofzo..
Heeft die geen leuke hond? Of een mooie tattoo? Leuke auto ofzo?
Meestal stuur ik gewoon dat, wauw wat een gave tattoo ! Of wat een leuke hond ofzo haha.

Ja, als je op zijn profiel e.e.a. kunt zien, kun je daar best wel een berichtje aan wagen.

En, je hebt destijds zelfs een vriendschapsverzoek gestuurd waar hij positief op reageerde.... Dan kun je ondertussen vast al meer zien en er dus op reageren... toch? Desnoods een korte reactie op zijn tijdlijn bij een foto/status. Al is het bijv. maar 'gefeliciteerd met *iets/iemand*'. Dan kom je ook (weer) in zijn gezichtsveld.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 15:13

Waarom ingewikkeld doen met allerlei hints? Waarom stuur je hem geen privéberichtje met 'ben je net zo leuk als ik denk dat je bent? Ik zou graag iets met je gaan drinken' of iets in die trant. Dan ben je gewoon duidelijk, weet hij ook met wat voor doel je hem aanspreekt en kan hij in het ergste geval je negeren en je van facebook afgooien. En dan zie je hem nooit weer. Je hebt niets te verliezen. Een afwijzing is nooit leuk maar daar kom je overheen, echt ;)

Zoe_97

Re: Vind iemand leuk, maar hij kent me niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 15:27

Hou je er ook rekening mee dat jij een heel stuk jonger bent dan hem en hij misschien je te jong gaat vinden.

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 16:05

Hou ons wel op de hoogte he als je iets stuurt !

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 16:11

Dit is zo herkenbaar. Ik heb ook een keer een wildvreemde jongen een berichtje gestuurd, eerst gewoon wat gekletst en uiteindelijk toen ik de ballen had om hem mee uit te vragen bleek dat ie een vriendin had. :') Inmiddels zie ik hem 5 van de 7 dagen en is het nog steeds ongemakkelijk.. :')

Jinah&Summer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 16:34

Ik zou gewoon een simpel berichtje sturen. Lef heb je toch wel als je wat stuurt

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 17:19

_Anneruth schreef:
Waarom ingewikkeld doen met allerlei hints? Waarom stuur je hem geen privéberichtje met 'ben je net zo leuk als ik denk dat je bent? Ik zou graag iets met je gaan drinken' of iets in die trant. Dan ben je gewoon duidelijk, weet hij ook met wat voor doel je hem aanspreekt en kan hij in het ergste geval je negeren en je van facebook afgooien. En dan zie je hem nooit weer. Je hebt niets te verliezen. Een afwijzing is nooit leuk maar daar kom je overheen, echt ;)

Dit vind ik leuk! :j

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 08:08

Wat dacht je van dit "hey alles goed met jou? Ik zie je wel eens lopen en dacht goh wat een leuke kerel,daar wil ik wel meer van weten"

Myrthe64

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 08:20

Je zegt dat je hem vroeger bij het uitgaan wel eens hebt gezien. Waarom doe je daar niks mee? Dan stuur je gewoon iets van "hey, een paar jaar geleden hebben wij bij het uitgaan wel eens gezellig staan praten en ik vond je een erg leuke man. Heb je zin om een keer een drankje te doen?"

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 08:21

_Anneruth schreef:

Yep, helemaal mee eens. Je bent geen 14 meer, kom op. Ga er voor.

Ik kende een hele leuke vent. En tja, hoe verder? Wachten, kijken, hopen. Toen ben ik naar m toe gestapt "ik ben verliefd op je". Nou ja, iets genuanceerder dan dat, maar bottom line was dat t wel. 20 jaar later nog steeds bij elkaar :j

GixWillsNino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 08:59

Gewoon zeggen dat je hem wel eens hebt zien lopen en dat je hem er wel leuk uit vond zien.
Of hij wat met je wilt drinken.

succes :D

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 10:41

Ben benieuwd of je al iets gedaan hebt ?

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 11:35

Ik heb eens een kerel een berichtje gestuurd met ' Jij bent een leuke vent zeg!'

Spreek hem soms nog via app,maar ik loop dan ook altijd vast ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:20

Myrthe64 schreef:
Je zegt dat je hem vroeger bij het uitgaan wel eens hebt gezien. Waarom doe je daar niks mee? Dan stuur je gewoon iets van "hey, een paar jaar geleden hebben wij bij het uitgaan wel eens gezellig staan praten en ik vond je een erg leuke man. Heb je zin om een keer een drankje te doen?"

Zoiets zou ik inderdaad ook sturen! Of gewoon hee ik heb je de laatste tijd niet meer gezien? of zoiets dergelijks.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 13:27

Myrthe64 schreef:

Ze hebben elkaar nog nooit gesproken he.. :)

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:41

Mij is zoiets vergelijkbaars overkomen.

Iemand had zich geabonneerd op mijn youtube kanaal, waarop ik die persoon daarop bericht heb dat ik zag dat hij zich geabonneerd had op mijn kanaal.

Waarop ik een vaag berichtje terugkreeg, met dat hij zich daarvan niet bewust was, maar na wat weken blabla over en weer geschreven te hebben hij uiteindelijk vroeg of ik vrijgezel was, en we nu aanstaande zaterdag een "date" hebben, en ik vind het vreselijk spannend!! :o

Marjo89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:43

Paddenpad schreef:
Mij is zoiets vergelijkbaars overkomen.

Iemand had zich geabonneerd op mijn youtube kanaal, waarop ik die persoon daarop bericht heb dat ik zag dat hij zich geabonneerd had op mijn kanaal.

Waarop ik een vaag berichtje terugkreeg, met dat hij zich daarvan niet bewust was, maar na wat weken blabla over en weer geschreven te hebben hij uiteindelijk vroeg of ik vrijgezel was, en we nu aanstaande zaterdag een "date" hebben, en ik vind het vreselijk spannend!! :o

Awesome !!!! Go for iT !!
Ik ben via zo'n vage weg. Heel gelukkig met mijn vent !!

Ankie2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 15:43

Ik heb nog niets gestuurd, maar ga dat nog zeker doen als ik genoeg moed heb verzameld :o

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:46

Ankie2011 schreef:
Via via hoorde ik toevallig dat een leuke man nog vrijgezel is *\o/* . Toen ben ik hem gaan nazoeken en hij is eigenlijk ook wel leuk. Ik heb hem onlangs ook een keer zien lopen. Maar probleempje is dat hij mij niet kent, hij weet niet eens wie ik ben :') . Nu heb ik hem heel dapper toegevoegd op Facebook een paar maanden geleden (hij heeft me geaccepteerd *\o/* ), maar ik durf geen bericht te sturen. Kan iemand mij aan inspiratie helpen?

Mannen vinden het al lang leuk, als een meid initiatief neemt. Zeker als je zijn type bent. (zouden meiden meer moeten doen)

Nee heb je, ja kun je krijgen.. Just do it! +:)+ +:)+
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 07-05-15 16:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:50

Go TS :D

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:56

Rianne_ schreef:
_Anneruth schreef:

Ik ook! Gewoon simpel, maar wel duidelijk. Daar houden mannen van :D En niet wachten tot je genoeg moed verzameld hebt, want tegen die tijd is hij misschien al iemand anders tegengekomen ;-)
Dus gewoon intypen op messenger en dan heel snel op verzenden drukken voor je je kan bedenken!

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-15 15:58

enny schreef:
Rianne_ schreef:

Ik ook! Gewoon simpel, maar wel duidelijk. Daar houden mannen van :D En niet wachten tot je genoeg moed verzameld hebt, want tegen die tijd is hij misschien al iemand anders tegengekomen ;-)
Dus gewoon intypen op messenger en dan heel snel op verzenden drukken voor je je kan bedenken!

Jij snapt het! Van die hints word je soms gek van, als je ze al oppikt :')
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 07-05-15 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

soof14

Gewoon sturen je merkt snel gonoeg of er interesse is je hebt het dan indierdegeval geprobeerd . ! Niks te verliezen

Nessie

Nee heb je, ja kun je krijgen! Gewoon sturen en niet te veel over nadenken, houd het kort, krachtig en spontaan :D Succes!