Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zorgenmaker schreef:Dat heb ik vroeger gedaan Suzanne f dan werd ik over de tafel getrokken, kreeg ik een houten stoel naar me toe gegooid, dan bij mijn gezicht gepakt en in werd dan in mijn gezicht geroggeld. Al mijn broertjes en zusjes in angst.
Dat zie ik niet meer zitten.. en weet je daarna ben je nog meer beschadigd en het heeft je niks opgeleverd.
Praten helpt niet, het maakt het erger, veel erger.
Bedankt voor de knufs, de pbtjes en de tips!
kwii schreef:Joolien schreef:Narcisten veranderen niet, omdat ze niet zien wat ze fout doen. Praten heeft dus geen zin, dit laten lezen ook niet, want ze hebben geen idee!
Narcisme is een heel moeilijk iets....
Dit inderdaad
Johanna59 schreef:Zo moeilijk is het toch niet. Niet meer de telefoon opnemen en niet meer naar ze toe gaan. Ze in hun sop laten gaarkoken.
nelis schreef:Ik vind dit eigenlijk helemaal geen nutteloze post.Johanna59 schreef:Zo moeilijk is het toch niet. Niet meer de telefoon opnemen en niet meer naar ze toe gaan. Ze in hun sop laten gaarkoken.
Dit is echt weer een nutteloze post...Als alles in het leven zo simpel zou zijn ...
pipo schreef:kwii schreef:
Dit inderdaad
Nee veranderen misschien niet, maar ze zouden keer op keer kunnen lezen dat ts radeloos is en ze het anders wil. Zelfs als ze dit niet willen zien. Colt Turkey het contact verbreken is toch net even moeilijker dan deze brief opsturen en desnoods een afspraak erbij met een "mediator" of iets voor een antwoord of gesprek. Tussentijds geen telefoon opnemen van hun. of alvast op visite gaan en de politie inlichten dat als ze stennis maken bij de deur van ts dat ze kunnen rekenen op hulp.
Breken met je ouders is niet niks. Zelfs niet als ze het niet zo fijn doen als je schoonouders of zo. Is echt niet makkelijk.
pipo schreef:Het erkennen dat je het niet alleen kan geeft al heel veel lucht en energie. Tenminste dat ervaar ikzelf.
Ik zou even langs de huisarts gaan, die kan je verwijzen. En maakt niet uit bij wie of wat je komt.. het moet klikken anders heeft t geen zin. Je moet je er prettig en op je gemak voelen.
Heel goed dat je het heb opgeschreven. Dat is een eerste hele grote stap. Geef je zelf daar ook de credits voor.