Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Zoe_97 schreef:Eerlijk? Voor zo een partij met merkdekjes (ik zie oa ook br liggen) maar 20 euro betalen was dit te verwachten. Een gewoon dekje tweedehands is al snel 15 euro...
Natuurlijk wel vervelend voor jou. Maar je hebt wel lekker alle andere dekjes gekregen.
vilheide schreef:Zoe_97 schreef:Eerlijk? Voor zo een partij met merkdekjes (ik zie oa ook br liggen) maar 20 euro betalen was dit te verwachten. Een gewoon dekje tweedehands is al snel 15 euro...
Natuurlijk wel vervelend voor jou. Maar je hebt wel lekker alle andere dekjes gekregen.
Nou, en of we daar nu zo blij om moeten zijn, wat een waardeloze verbleekte en smerige dekjes zijn het. In bijna alle dekjes zit het weer en dat is er met wassen helaas niet uit te krijgen.
Zoiets noemen ze de bewuste "kat in de zak kopen"
HTM schreef:Dat ze zo smerig waren zagen we pas toen ze bezorgd waren. Zoiets zie je niet zo snel op een foto.vilheide schreef:Dan moet je zoiets ook niet voor 20 euro willen overnemen.Nou, en of we daar nu zo blij om moeten zijn, wat een waardeloze verbleekte en smerige dekjes zijn het. In bijna alle dekjes zit het weer en dat is er met wassen helaas niet uit te krijgen.
Zoiets noemen ze de bewuste "kat in de zak kopen"
Dan weet je dat het niet nieuw meer is.
Een keuze die je maakt lijkt mij.
Mallow schreef:Ben ik nou de enige die dit ook voor 20 euro belachelijk vind?
Of je nou 20 of 200 euro betaald, je koopt iets en dat hoor je te krijgen. Alsof het voor 20 euro ineens logisch is dat je wordt opgelicht...
Mioux schreef:Ik vind het vrij duidelijk als je de tekens ziet op t dekje, en als er geen enkel dekje bij zit die er kwa kleur en dergelijke op lijkt, dan is het gewoon bedrog.
Heeft ze inmiddels al wel gereageerd op facebook ?
Mioux schreef:Citaat:Er zat echt geen dekje bij wat erop leek, of eentje die dezelfde kleur heeft.
Dus ja ik noem dit wel oplichting...
Mioux schreef:Dus je hebt wel de QHP en de BR gehad alleen de anky niet ? Welk dekje had ze in plaats van die anky gedaan heb je daar een foto van ?

saskiakefie schreef:Is ook niet te zien, maar blijkbaar denkt Bokt daar anders over. Daarnaast, 2 euro betalen voor dekjes van die kwaliteit, is natuurlijk een utopie. Niemand wil zulke dekjes voor dat geld kwijt, had TS ook kunnen weten.Je ziet het toch helemaal niet duidelijkIk zou het er uberhaupt zelf niet eens in zien.