WTF-momenten tijdens het uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Re: WTF-momenten tijdens het uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:01

>;) :oo en jij bent gewoon meegegaan :oo

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:02

Ohja ik herinner me er nog 1, wij gaan altijd naar de zelfde club met z'n tweeën dus op den duur ken je wel meer mensen die je vaker ziet zegmaar. maar ik en mijn vriendin waren dus in zo'n zaal waar zo'n live artiest speelde zegmaar. maar ik moest even naar de wc, wou ik terug, mocht ik die zaal niet meer in omdat het te druk was. dus ik kon mijn vriendin niet bereiken dat ik wel langer weg zou zijn. gelukkig hadden we beide een slokje te veel op dus hebben we ons wel even alleen vermaakt. wat zullen mensen gedacht hebben toen we in ons eentje uit onze plaat stonden te gaan haha. :')

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:02

Celiien schreef:

W A U W, dit ja hahaha, dat zou ik dus nooit doen :=

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:06

Celiien schreef:

Jazeker. Ik zag geen enkele reden om niet in zijn auto te stappen. Was een nuchter en ongevaarlijk exemplaar. Ik hou wel van zulke mannen hoor! Ze maken het leven minder voorspelbaar. ;)

Edit:toen hij na een halfuur rijden zei waar hij wilde ontbijten was ik helemaal gelukkig met hem hoor! Helaas houdt hij niet van vrouwen. Maar zo'n man kan voor mij niet stuk!
Laatst bijgewerkt door Palmera op 22-04-15 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:06

Palmera schreef:
Jaren geleden zij een prachtige homo man om 4 uur 's ochtends tegen mij:"vind jij het hier ook zo saai? Zullen we gaan ontbijten?" Ik dacht dat hij me naar een snackbar zou meenemen. Niet dus. Hij reed door naar Parijs om met me te ontbijten aan de Seine.

Zoiets spontaans en krankzinnigs heb ik nooit meer meegemaakt.

Ow wow, dat is ook gaaf :D

Zo heb ik tijdens een concert van 30 seconds to mars iemand leren kennen, samen met een vriend, die twee dagen later naar het concert in Parijs zou gaan.. Ik kreeg een gratis ticket en ging gezellig met ze op roadtrip daar naartoe. Bij ze blijven slapen en alles.. En ze hebben me weer netjes thuis afgezet. Was ook zo lekker spontaan.. En misschien gevaarlijk. Maar goed, ik schatte ze niet in als enge mensen en dus nam ik de gok. Goed gegokt.. Want we gaan nog altijd gezamenlijk naar concerten :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:08

okdoei schreef:
Ohja ik herinner me er nog 1, wij gaan altijd naar de zelfde club met z'n tweeën dus op den duur ken je wel meer mensen die je vaker ziet zegmaar. maar ik en mijn vriendin waren dus in zo'n zaal waar zo'n live artiest speelde zegmaar. maar ik moest even naar de wc, wou ik terug, mocht ik die zaal niet meer in omdat het te druk was. dus ik kon mijn vriendin niet bereiken dat ik wel langer weg zou zijn. gelukkig hadden we beide een slokje te veel op dus hebben we ons wel even alleen vermaakt. wat zullen mensen gedacht hebben toen we in ons eentje uit onze plaat stonden te gaan haha. :')

Dat valt wel mee toch :D Ik ben ook vaak momenten alleen, omdat vrienden buiten gaan roken of met andere lui aan het kletsen zijn. Ik dans dan even lekker alleen of ik knoop zelf een gesprek aan met wat personen daar. Kan me ook prima vermaken als ik alleen uitga, wat ik eerder nog wel eens deed. Vind ik niet zo raar.. Vind het vervelender altijd als ik met vriendinnen ben, met zijn tweetjes, dat als ik even een drankje wil bestellen of naar de WC moet, dat ze meteen meegaan, ook al moeten ze zelf niet naar de WC en/of hebben ze hun drankje nog. Dan denk ik altijd, joh, chill schaduw, je kan best 5 minuten even alleen staan toch?

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:14

@elineS, ja wij zijn ook niet zo van het eeuwig samen lopen haha, we kunnen prima onze eigen billen afvegen dus samen naar de wc hoeft ook niet haha. Maar ik zou denk ik niet zo snel echt in m'n eentje uitgaan.

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:21

Palmera schreef:
Celiien schreef:

Jazeker. Ik zag geen enkele reden om niet in zijn auto te stappen. Was een nuchter en ongevaarlijk exemplaar. Ik hou wel van zulke mannen hoor! Ze maken het leven minder voorspelbaar. ;)

Edit:toen hij na een halfuur rijden zei waar hij wilde ontbijten was ik helemaal gelukkig met hem hoor! Helaas houdt hij niet van vrouwen. Maar zo'n man kan voor mij niet stuk!

Maar hoe weet je dat het een ongevaarlijk exemplaar is als ik vragen mag?
Er zijn zulke enge mensen, die er betrouwbaar uitzien, en dan vreselijke figuren zijn.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:25

Tot op de dag van vandaag heb ik mij nog nooit vergist in mensen. Noem het intuïtie, maar ik weet precies bij wie ik wel en vooral niet in een auto kan stappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 17:26

Ik volg graag mee! Zelf (helaas?) nog niet zoiets meegemaakt. :D

Palmera, dat gevoel herken ik heel goed! Ik weet het ook zo bij wie ik wel en niet in de auto kan stappen. :)

Juliette61

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:02

Dat snap ik wel.
Alleen zou ik echt niet alleen op mijn gevoel met iemand meegaan.
Kijk maar naar mensen die beste vrienden zijn met een psychopaat.

Maar oke, ik ga off-topic :D

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 18:19

Aantal weken geleden in ede
ben tussen een ruzie gaan staan boel was gesust loop weg ze vliegen naar elkaar toe Steekt de 1 zo de ander neer :o

en 2 week terug ook al hadden en jongen en meisje ruzie (meisje was een dame uit het kamp) ze waren het ergens niet over eens. En de jongen wil weglopen de dame slaat hem gewoon vol met een flesje op zijn achterhoofd. Knul k.o word hij er uit gegooid buiten op een stoel. Helemaal in de war en van de wereld. Komt er politie bij ... o zeggen ze komt wel goed en lopen zo weg :/ ... hebben we de ambulance maar gebeld kom nou

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 19:35

Ik was uit met twee vriendinnen. We stonden al een tijdje lekker te dansen en het was erg gezellig. Ik was Bob en mocht niet drinken, de andere twee nog minderjarig. Een stelletje begon op een paar meter afstand heel intiem te zoenen, hun vrienden begonnen selfies te maken met het tafereeltje. Een van mijn vriendinnetjes vond het toen een geweldig idee om tegen het stelletje aan te gaan dansen :')
Je kan je voorstellen dat m'n andere vriendin en ik ons kapot schaamden. We hadden niet eens gedronken :o

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 19:49

Een keer uitgeweest in een voor mij onbekende stad. Het meisje waar ik mee was op de terugweg was dronken en stoned. Bij elk kruispunt moest ik vragen: Moeten we links of rechts? En dan antwoordde ze: Maakt niks uit, het is allebei zo ver..
Wonder boven wonder heb ik ons thuis weten te krijgen op mijn geheugen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 20:07

Laatst sta ik met een vriend in onze stamkroeg te dansen. Ineens kijken we om ons heen en zegt hij tegen mij, 'goh wel weinig bekenden hier he'. Dus ik zo 'kom we gaan ons aan iedereen voorstellen'. Hij zo ja is goed! Dus hup wij met zn 2en de hele kroeg door, iedereen een hand gegeeven en iedereen gaf netjes een hand terug en zei zn naam. Maar na een tijdje werden onze eigen namen een beetje saai dus bedachten we gewoon random wat namen. Week later sta i kweer in dezelfde kroeg komt er eeen meid naar me toe 'hey Melanie! Hoe is het?' Ik dacht echt wtf. Maar ik bleek me dus aan haar voorgesteld te hebben, blijkbaar onder de naam Melanie. Zei wel dat ik Jolien heette maar ze bleef me Melanie noemen :')

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-15 20:24

Joolien schreef:
Laatst sta ik met een vriend in onze stamkroeg te dansen. Ineens kijken we om ons heen en zegt hij tegen mij, 'goh wel weinig bekenden hier he'. Dus ik zo 'kom we gaan ons aan iedereen voorstellen'. Hij zo ja is goed! Dus hup wij met zn 2en de hele kroeg door, iedereen een hand gegeeven en iedereen gaf netjes een hand terug en zei zn naam. Maar na een tijdje werden onze eigen namen een beetje saai dus bedachten we gewoon random wat namen. Week later sta i kweer in dezelfde kroeg komt er eeen meid naar me toe 'hey Melanie! Hoe is het?' Ik dacht echt wtf. Maar ik bleek me dus aan haar voorgesteld te hebben, blijkbaar onder de naam Melanie. Zei wel dat ik Jolien heette maar ze bleef me Melanie noemen :')

Deze vind ik echt wel geweldig, wat een grappig idee _O-

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 21:32

Koeien gaan aaien in de wei na het stappen. Vervolgens de wei uit moeten vluchten want die koetjes waren er niet van gediend. _O- Dit tafereel kwamen mijn zus en ik tegen bij het naar huis fietsen s'nachts tussen stad en dorp in. Waren vrienden van ons.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 22:26

Vorig jaar met Koningsdag ging ik opstap met mijn vriend en zijn vrienden. Hij liep alleen maar bier te tanken, dus die had een beste slok op. We gingen naar huis en ik achterop de fiets. Dit vond ik al niet echt een geniaal idee, maar ik moest achterop want hij kon heus nog wel fietsen 'uhuuuh'. Ik ben uiteindelijk maar van de fiets gesprongen en zijn we te voet verder gegaan. Hij schreeuwde de hele tijd ik praat met een dubbele tong HAHAH en dan ook nog echt met een dubbele tong :'). Hij begon zichzelf op te nemen en te filmen en stuurde dit door naar zijn vrienden. Ik plaag hem er regelmatig mee. :Y)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 22:40

Een van mijn vrienden werd meegenomen door een stonede neger die vond dat hij zulke leuke krulletjes had. Gewoon opgepakt en over zijn schouder getild.. we moesten banketstaaf als brugman om hem terug te krijgen.. :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 23:10

xGoldenHero schreef:
Na een avondje stappen op de fiets naar huis. Rond 03.00 snachts.
Ik was bijna thuis en hoorde me toch een lawaai!
Zie ik achter mij allemaal jongens met een grijze container op 4 wielen, een behoorlijk grote, die ze vooruit duwen.
Ik hoorde bekende stemmen en was maar even gestopt omdat het een aantal vrienden van mij waren.

Ik vroeg wat spoken jullie uit? Hoe kom je aan die container.
Hun deden een beetje lacherig en hadden al genoeg op.

Ze reden de container op onze oprit en ineens zag ik dat er iemand in lag.
Onder de mayonaise, bier, kots etc.

De jongens tilden hem eruit en rara wie was dat?

Mijn broer :+

2 vrienden van hem hebben hem naar boven gedragen en zelfs onder de douche gezet :')

Ware vriendschap dus haha

Omg _/-\o_ :')

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 23:14

upendo schreef:
Een van mijn vrienden werd meegenomen door een stonede neger die vond dat hij zulke leuke krulletjes had. Gewoon opgepakt en over zijn schouder getild.. we moesten banketstaaf als brugman om hem terug te krijgen.. :')

Dit verhaal :') :') Ik wil dat eigenlijk ook altijd doen als ik een jongen met krullen zie

jahoorisgoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 23:39

Ik was laatst met mijn vriend en een vriendinnetje uit en toen we weggingen, kwam er een jongen naar mijn vriend toe om m'n vriend te versieren :')
Hoewel het absoluut geen lelijke jongen was en mijn vriend oprecht dankbaar was voor het compliment, was het toch wel een deukje in zijn hetero stoere mannen ego.

Mijn vriendinnetje en ik hebben ons doodgelachen :+

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 23:44

vorige weekend was er een vrouw die in haar eentje was en stomdronken. Bleef een vriend bij zn kruis pakken en meer proberen te doen. heel vervelend. we moesten echt zon cirkel om hem heen vormen.

ze werd er wel steeds uitgezet maar was zo klein dat t niet opviel als ze binnen kwam haha.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 07:29

Ik was op vakantie in Kroatië en ging naar zo'n club buiten met allemaal zwembaden erbij enzo. Zat even uit te puffen op een bankje en alles eens even rustig te bekijken. Kijk vervolgens links van me en daarbij glijdt mijn blik over de jongen die naast me zit. Ik denk nog heel droog "oh een blote piemel" en laat mijn blik verder gaan. Vervolgens drong het tot me door haha: "een blote piemel?! WTF!" :wow: Dus kijk nog eens en indd, die jongen zat te chillen met zijn zaakie uit zijn broek :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 14:15

Op een feestje kwam er ineens een gozer aan lopen, slaat zijn arm om me heen, likt in een beweging met zijn tong van mijn kin tot in mijn oog roept daarna: "Jij bent echt een cool wijf" en loopt weer weg :')