Het is idd soms wel een beetje prutsen als ik weg ben, ze moeten toch gevoerd worden en op de wei gezet, er weer vanaf, enz. En gezien mijn 'betere helft' er vaak niet is, kan ik daar dan toch niet van op aan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(iets met een kuif enzo)

Ben zelf helemaal fan van het platteland (en dat terwijl ik een westerse ben) en altijd al een voorliefde gehad voor (zwart-bonte
) koeien..... En dan kom je hem tegen,...... die leuke boer met heeeeul veel zwart bonte koeien. 

en een Grolsh flesje erbij....
Geweldige nacht mee gemaakt wat beloond werd met een tweeling!
Tuurlijk, als ik rond 21.15u naar de stal moest had ik er niet altijd zin in, zeker als je net lekker languit op de bank ligt en/of het is buiten steenkoud..... maargoed, als je maar eenmaal bezig bent dan valt het ontzettend mee..
Mis het nog steeds....
En zou ik zo weer tekenen voor alle leuke dingen wat we samen hebben mee gemaakt. Ik mis het boerenleven echt heel erg, en het melken ook.
Na mijn relatiebreuk (inmiddels 15 maanden.....
) heb ik nog wel diverse keren bij een andere boer mogen melken en ik was weer helemaal in mijn nopjes.

Vandaag al de eerste maïszaaier gespot 
Morgenvroeg vertrek ik om half 7 naar de Ardennen met school. Mijn vriend zou vanavond komen om mij even gedag te zeggen.... en nou moet ie nog naar de stal. Ach ja, kleinigheidje hou je toch!