Ze zien álles wat ik in de woonkamer doe..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Re: Ze zien álles wat ik in de woonkamer doe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 17:44

Je hebt inderdaad folie waarbij je aan de buitenkant dan een schilderij krijgt en binnenkant gewoon door heen kunt kijken.volgens mij hebben ze dat bij drukwerkdeal.nl, ik kan alleen niet op de naam komen hihi

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:35

Ik had in-between in mijn vorige huis in de slaapkamer...echt ideaal.Je kunt kijken of je ergens een coupon kunt aanschaffen.Dat drukt de kosten enorm :j Ik had kamerhoog/breed vitrage voor ongeveer 25% van de winkelprijs :)

Voor zonnewering kun je ook de aanbiedingen even afstruinen...kwantum ed stunten er vaan genoeg mee.

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:40

Ik had een vergelijkbaar probleem (zie topic van een jaar geleden). Ik was het op een gegeven moment zo zat, want ik had gewoon publiek zodra ik in de woonkamer was. Ik heb het huis verkocht en zit nu tijdelijk in een klein flatje, totdat mijn nieuwe woning klaar is.

Hoe zeer ik me ergerde blijkt nu pas. Mijn tijdelijke flatje is kleiner, veel minder luxe en zonder tuin, maar ik kom helemaal tot rust.

Succes!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:14

Ik heb hetzelfde probleem.. Ik woon direct aan een straat en mensen lopen echt bizar dicht langs mijn raam en gaan gerust even stilstaan om te loeren.. Ik loop zelf nooit zo dicht langs mijn huis :') al mijn buren houden de gordijnen dicht, maar ik heb wat hogere dingen in mijn vensterbank gezet en van die ophaalgordijntjes.. Maar lekker zonder bh en make-up op de bank doe ik niet met gordijnen open.. Zo ongezellig!

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 20:33

elenaMM77 schreef:
Allil, weet jij of die dame door TS ingehuurd kan worden om wat bij het raam rond te hangen voor een paar avondjes?

Geen idee, maar anders heeft Quartel vast wel een schoonloeder in de aanbieding O:)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 20:52

Ik denk dat die optie nog beter is :j

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 06:37

Moderatoropmerking:
Op de vorige pagina wordt er flink offtopic gegaan, en dat is niet de bedoeling. Vanaf nu graag weer ontopic