Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yv_ schreef:Catnip schreef:dat ging verdorie van mijn loon af
Serieus? Dat vind ik echt belachelijk!
Maar ik vind het niet echt diefstal want ze heeft maar zonder nadenken alles ingeladen wat er lag, niet dat ze het bewust zo heeft meegenomen.
Die persoon was al lang en breed verdwenen en ik voelde me enkel schuldig dat ik het niet gezien had
Ik heb het tot nog toe thans echt allemaal betaald.
) een hand snoepjes uit de bakken van de kruidvat graaien.
Ik begrijp dat soort dingen niet.
Snel er achteraan dus, die man helemaal boos want 'wij hadden geen recht op die fiets'
(hij had niet helemaal door dat het onze fiets was geloof ik) uiteindelijk gaf ie hem dan toch terug. Was een aparte ervaring. 

Ik wou ze graag hebben en ik heb ze meegenomen. Bij thuiskomst kwamen mijn ouders er achter dat ik ze had meegenomen en dat ze niet betaald waren. Ik weet nog hoe erg ik het vond toen ze me vertelde dat ik dat gestolen had en niet was betaald, heb uren zitten janken
mutsiii schreef:vorige week nog bij de aldi,
vrouw voor mij aan de kassa had een kinderwagen bij en onder de kinderwagen heb je nog zo'n netje hangen.. en daar zaten druiven, bananen,.. in.
Lekker vol gepropt natuurlijk. ik keek ernaar en ik zag de kassiere ook naar kijken maar die deed niets..
en die vrouw is vrolijk de winkel uit gelopen
Ayasha schreef:Ik ben dus iemand die effectief een extra tas (naast mijn handtas) mee heeft om dat dat makkelijker draagt dan die ellendige winkelmandjes. Ik zou dus als dief gezien worden door een aantal van jullie?Ik heb het tot nog toe thans echt allemaal betaald.
. Heb dus ook wel eens mijn rugzak of een ander tasje op schoot en doe daar mijn boodschapjes in. 't Is goed hoor, winkelmandjes zijn vaak ook vreselijk smerig aan de onderkant en die moet ik dan op mijn schone broek zetten.... Dan maar voor winkeldief aangezien worden. Doe het meestal vrij opzichtig, dus dan ben ik een slechte dief
.Dimphyl schreef:al meerdere keren (werk in een winkel )
toevallig vanmiddag nog een oudere mevrouw incl. rollator. mevrouw stopte zo wat broodjes (á maximaal 1euro) in haar zak, en zodra ze een collega zag naderen bleek dat ze nog behoorlijk vitaal was; mevrouw sprintte de winkel uit met haar rollator, zo snel dat mijn collega haar niet eens kon inhalen!!![]()
ook een mevrouw die een vaste klant was, werd betrapt terwijl ze spullen in haar tas stopte. mevrouw haar excuus was letterlijk 'ja maar ik ben al 89 en mijn benen kunnen het niet aan om te wachten in de rij'![]()
*edit, deze zelfde dame was 3 dagen later ondanks een winkelverbod weer in de winkel. mevrouw dacht dat ze de winkel wel in mocht, want ze had maar 1 dingetje nodig, en daarbij, de brief waarop stond dat ze niet binnen mocht lag thuis, dus dan kon ze toch gewoon binnenkomen??![]()
je maakt wat dingen mee in een winkel hoor. vraag me wel eens af wat die mensen bezielt.. ik zou het nooit durven. daarbij, de meeste diefstallen bij ons gaan om relatief goedkope artikelen (en het meest door senioren).. slaat eigenlijk nergens op.
Dat is toch ook te belachelijk voor woorden.