Ik lust het niet, mijn ouders kochten het vroeger wel maar nee niet aan mij besteeds kwa smaak. Ik heb geen problemen met vlees eten als het dier een fijn en prettig leven heeft en gehad en vlot zonder extra lijden is geslacht.
Ik eet juist het liefst paardenvlees. Lekker met peper/zout en een klontje kruidenboter. We halen het wel bij een slager in de buurt, daar weet je iig zeker dat het geen geimporteerd paard is. Heerlijk mals dat veulenvlees
Ik ben vegetariër dus nee, ik eet geen paardenvlees. Ik ben vegetariër geworden omdat ik dieren niet als voedsel zie. Als andere mensen vlees eten vind ik dat verder prima, dat kan mij vrij weinig schelen. Mijn vaders familie is Surinaams dus genoeg vleeseters om mij heen . Mijn zusje daarentegen eet wel gewoon vlees, maar geen paardenvlees. Dat weigert ze, want paarden doodmaken en opeten vindt ze zielig. Waarom het voor een paard wel zielig is maar voor een koe of varken niet, dat snap ik dan weer niet. Ik vind het zelf eerlijk gezegd een beetje hypocriet. Maar het kind is pas 12 dus stiekem denk ik dat dat aan de leeftijd ligt en ze nog in haar extreme penny fase zit .