Vorige keer heel hard gelachen met hen. Deur open, foldertje om aan te geven. Nog voor ik het foldertje krijg ik de vraag: "Kom jij ook?". uuuh waarheen?
Foldertje aangenomen, ter plekke dus maar doorgenomen. Vanuit daar kort gemoedelijk gesprek gehad
en verteld dat ik met de rest ging overleggen. Helemaal top op die manier!

Daarentegen ook wel mensen aan de deur gehad die niet akkoord gingen met een "nee" of "ik heb nu even geen tijd" als antwoord en inderdaad heel opdringerig waren. Dan ben ik toch mijn geduld kwijt.
Wat ik overigens veel vervelender vind, zijn de Jezus redt/ gebedsgenezing posters die ik tegenwoordig overal vind. Daar word ik namelijk echt niet goed van! Dan zie ik liever mensen die langs de deuren gaan en beleefd iets willen delen.
je kunt toch ook gewoon aardig doen en zeggen dat je geen interesse hebt in een gesprek en weer verder gaan met je dag? Dan hoef je toch niet zo raar te gaan reageren zeg... Doen jullie dat ook tegen alle andere mensen die aan je deur komen dingen verkopen, of op straat 
heb die man ook nooit meer gezien. Die man was ook niet echt een goede reclame voor de jehova's