Challenge: 21 Days NO Junkfood Challenge! Wie doet er mee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amyyy

Re: Challenge: 21 Days NO Junkfood Challenge! Wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 00:06

En hoe is het vandaag gegaan dames?

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 00:24

@Amyyy slecht. De mac Donalds was te verleidelijk.. Een grote friet met 3 chicken delights.
Buiten het feit dat het gewoon niet te eten was, zit ik nu misselijk en met een schuldgevoel op de bank haha.

Hoe was jouw challenge-day?

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 00:30

Foei!!
Die van mij gaat heel goed! Heb 1 pepermuntje gehad bij de sportschool en toen ik hem op had dacht ik, oh oliebol, die dingen zijn gemaakt van suiker. Achja lesje voor de volgende keer. Ik drink wel veel, en eet ook wel wat noten en rozijnen, om wat te snacken. Ik heb morgen 2 hele grote deadlines dus ik ben al 3 dagen non stop bezig, ook snachts en dan vind ik het wel lekker om iets te eten.
Ik eet ook veel pindakaas hehe, maar die is wel zonder suiker, dus ik vind dat het mag.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 00:46

Ik denk dat ik hier ook maar eens aan mee ga doen. Na m'n vakantie moeite om weer gezond te blijven, snoep te veel en eet te veel.
Ga morgen pannenkoeken eten in een restaurant en heb nachtdienst en daarnaast zondag de Rotterdamse Marathon 10KM.
Mijn pindakaas is gezond, alleen noten en meer niet, dus die ga ik niet skippen. Geen Nutella wordt een hel haha dat vind ik zo lekker!
Op zich geen koekjes en cake enzo moet wel lukken, dat doe ik toch vaak niet. Ga het ook gewoon niet in huis halen.
Vandaag ook weer te veel gegeten en wil er weer 2 kilo vanaf hebben.
Ik start vanaf nu! Nu nachtdienst, eet morgen ochtend wat yoghurt nog, avond pannenkoeken en dan in de nachtdienst rijstewafels met kipfilet en ochtend weer yoghurt met fruit, nachtdienst eten is altijd even inplannen.
Ook na de marathon moet ik niets gaan snacken, maar mn lijf belonen met gezond eten!

Oke, I can do this! *\o/* 21 dagen eindigt op 1 mei!

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 01:16

BelleTessa schreef:
Ik denk dat ik hier ook maar eens aan mee ga doen. Na m'n vakantie moeite om weer gezond te blijven, snoep te veel en eet te veel.
Ga morgen pannenkoeken eten in een restaurant en heb nachtdienst en daarnaast zondag de Rotterdamse Marathon 10KM.
Mijn pindakaas is gezond, alleen noten en meer niet, dus die ga ik niet skippen. Geen Nutella wordt een hel haha dat vind ik zo lekker!
Op zich geen koekjes en cake enzo moet wel lukken, dat doe ik toch vaak niet. Ga het ook gewoon niet in huis halen.
Vandaag ook weer te veel gegeten en wil er weer 2 kilo vanaf hebben.
Ik start vanaf nu! Nu nachtdienst, eet morgen ochtend wat yoghurt nog, avond pannenkoeken en dan in de nachtdienst rijstewafels met kipfilet en ochtend weer yoghurt met fruit, nachtdienst eten is altijd even inplannen.
Ook na de marathon moet ik niets gaan snacken, maar mn lijf belonen met gezond eten!

Oke, I can do this! *\o/* 21 dagen eindigt op 1 mei!

Ik doe mee! Mijn paasvoorraad chocola is ondertussen op, dus ik ga er ook aan :D Vanaf nu!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 08:35

Ik had weer een nette dag achter de rug :) Misschien kunnen we tips delen, merk dat sommigen het misschien moeilijk vinden om vervanging voor de suiker te vinden.

Als snack of extraatje eet ik vaak zelfgemaakte hummus met komkommer, of een bakje volle yoghurt met wat lijnzaad, kokosrasp en kaneel. Let ook goed op dat je voldoende water drinkt, als je te weinig drinkt krijg je ook trek.

Ben trouwens een pond afgevallen sinds maandag. Hoewel niet nodig toch wel welkom!

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 14:16

Veel water drinken! Maak havermout koekjes of cake, erg lekker! Fruit eten, of een extra boterham, en een handje nootjes als je echt zin hebt om te snacken

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 16:57

Ik kan maar niet van de chocopasta afblijven :o

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 17:21

Hier gaat het goed gisteren en vandaag :) ondanks dat manlief expres de hagelslag voor mijn neus zet kan ik die toch weerstaan :)
Lekker veel fruit en groente eten helpt goed. En voedzaam eten helpt ook tegen honger.
Gister lekker havermout pannenkoeken gemaakt en vandaag lekker de dag doorgebracht op het strand met fruit en soepstengels (daar zit ook geen suiker in) dat is het voordeel van een baby daar zorg jr wel voor dat hij gezond eet. Soms aten we paar keer achter elkaar friet of zo en nu niet meer ;)

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 18:26

Goed bezig! Ik ben dit weekend lastig, ik ben bij mijn ouders en we eten altijd best ongezond in het weekend. Maar ik ga er het beste van maken!

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:56

Zo zeg! Ik baal van mezelf :(
Vandaag was ik even een dutje gaan doen in de middag, zodra ik wakker werd rook ik pizza lucht en wist ik dat ik er niet meer onderuit kon komen :l
De pizza was nog vies ook, de smaak van vet eten staat mij nu gewoon tegen op de een of andere manier. Morgen is het ook maar te zien wat ik kan eten, op scouting zijn ze meestal niet zo van de gezonde dingen...
Ik baal er wel van, maar gewoon weer opnieuw proberen!

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-15 22:14

Ik heb ook pizza gehad... Was ik al bang voor. Staat ook een hoop chocola hier maar ik ben er vanaf gebleven! Dus toch wel trots

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 23:28

Lastig als je niet zelf kan kiezen wat je eet, hier gelukkig geen last van.

Gek hoor, at vanmiddag een cracker en deed er automatisch chocopasta op, en had door dat dat niet de bedoeling was toen die al op was.. Kan je nagaan hoe automatisch het allemaal gaat.
Vanavond uit eten geweest, en dan ga ik me niet inhouden. Eet gewoon normaal zoals altijd, inclusief toetje.
O en net 1 zure mat op.. Damn.. Nu aan de druiven die totaal geen smaak hebben.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 08:28

Ik heb tot nu toe elke dag gezondigd met leftover paaseitjes op mijn werk -O-
Èèn per dag wel, maar toch :+

Avondeten gaat prima hier, verdere tussendoortjes ook.

Sincere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 16:28

Amyyy schreef:
Foei!!
Die van mij gaat heel goed! Heb 1 pepermuntje gehad bij de sportschool en toen ik hem op had dacht ik, oh oliebol, die dingen zijn gemaakt van suiker. Achja lesje voor de volgende keer. Ik drink wel veel, en eet ook wel wat noten en rozijnen, om wat te snacken. Ik heb morgen 2 hele grote deadlines dus ik ben al 3 dagen non stop bezig, ook snachts en dan vind ik het wel lekker om iets te eten.
Ik eet ook veel pindakaas hehe, maar die is wel zonder suiker, dus ik vind dat het mag.

Een pepermuntje is toch niet zo erg?(niet de hele zak natuurlijk haha) maar vind dat een paar pepermuntjes best kunnen

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:12

Vandaag een hele week zonder suiker en ongezonde troep! Vandaag mag ik een extra boterham pindakaas vind ik, jammie :9

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 15:33

Precies, geniet ervan!

Ik gisteren toch een halve carrotcupcake op, oeps.. Ach hebben in Rotterdam de 10k gelopen dus vind het prima haha :')

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 17:31

Ik heb gister een cheatdag gehad... ooops! Heb nu een milkshake gemaakt, jum! Bevroren frambozen met melk in de blender. Heb echt wel een beetje honger elke keer net voor het avond eten, en dan krijg ik zin om te snacken.

en Phormicola, echt super goed! Lekker jezelf belonen

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:40

Gisteren ging bij het middag eten bij mij het niet helemaal lekker (friet met kroket :o )
maar vandaag gaat het weer prima.

Kan je dan niet gewoon wat eerder gaan eten amy? Of krijg je dan in de avond weer honger?

Als tussendoortje zijn banaan-ei pannekoekjes erg lekker, een banaan platprakken een eitje erbij en zo in de koekenpan.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 17:51

Ik ben in het weekend bij mijn ouders, dus dan is het wat moeilijker. Thuis gaat het prima! Ik zorg gewoon dat ik alleen gezonde dingen in huis heb, maar hier is werkelijk alles ongezond...
bannaan-ei pannekoekjes zijn inderdaad erg lekker, net als havermoutpannekoekjes jumjum!

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:04

Gister is het mij ook niet gelukt.
Na 6 wedstrijden met maar 1 punt verschil verloren met basketbal (52-53 enzo) GGister er weer 1 gewonnen van de nummer 2 in dw competitie met 26 puntney verschil. Waren zoo blij dat we op de terug weg bij de mac zijn gaan eten (was 1 uur rijden en speelde roond 6 uur)

Wel kunnen in houden door alleen een mackroket en een macflurrie te nemen.
Verder lukt het aardig :)

Benieuwd of ik eind van de21dagen iets merk op de weegschaal

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-15 22:31

He! Waar komt jou username vandaan? Het is bijna mijn achternaam haha!
Ik merkte wel al iets op de weegschaal, nou ben ik de laatste tijd wel echt heel veel aangekomen. Ik wil het er graag weer vanaf, maar dat is nooit zo makkelijk bij mij. Ik ben ook weer meer aan het sporten, dus het kan ook daar door komen.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:43

Deel van gebruikers naam even via pb gedaan.

Oo dat zou ook nog kunnen. Maar zou wel leuk zijn als deze challengs iets zou helpen. Wil ook graag wat kwijt.
Gaat ook niet zo makkelijk.
Sport al 6 dagen in de week en eet niet te veel slechte dingen

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-15 14:12

En? Hoe gaat het met jullie?

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 23:29

Ik ben sinds zaterdag bezig. Sindsdien 1 ijsje gehad en een stukje zelfgemaakte appeltaart.. Ik kon gewoon geen nee zeggen :+

Nu is het laat, zit ik thuis op de bank en HET moment wat lekkers te pakken. En ik heb honger. Maar goed dat er niks in huis is........