shirleyp schreef:Ook wij balen ieder jaar van het bedrag, maar tja... Hoort er wel gewoon bij. Ik verbaas me over het kwijtschelden, wist niet dat het zoveel gebeurde. Voel mezelf aan braaf werkende en betalende burger dan toch altijd een beetje beetgenomen, betaal blijkbaar weer flink mee voor de lage inkomens. Ben echt voor een sociaal beleid hoor en geloof dat iedereen hier een legitieme reden heeft om het kwijt te laten schelden, maar dat geldt vast niet voor iedereen. Ik word er een beetje moe van...
Ik werk en heb een baan waar gok ik 80% nee tegen zou zeggen en dan thuis zou zitten en uitkering trekken
helaas heb ik de afgelopen 3 maanden onder de 500 salaris gehad en mijn huur alleen is al meer. Dus ik hoop dat ik wel eventuele kwijtschelding kan krijgen maar gok van niet. Net zoals dat ik geen recht heb op bijstand omdat ik net teveel spaargeld heb...
Bedankt voor alle berichten, ik schrik echt van al die hoge bedragen! Jeetje! Nou snap ik dat ze kijken naar eenpersoonshuishouden en meerpersoonshuishouden en dat het dan niet uitmaakt hoeveel mensen er in wonen, maar toch...
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 04-04-15 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt