Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

tiwi1969 schreef:Twee weken geleden had ik dat ook in een winkel.
20 euro pinnen en een meldingen, geen saldo...
Ik op mijn bank app controleren, ruim voldoende saldo. Toch nog wat extra van mijn spaarrekening overgeboekt. Weer pinnen, weer geen saldo.
Daarna ben ik zonder boodschappen vertrokken. In de auto realiseerde ik mij dat ik 's morgens het nieuwe bed van mijn zoon betaald heb met mijn pin pas en ik daardoor over mijn daglimiet heen was.
Ik kan je wel vertellen dat ik mij erg l*llig voelde in de winkel temeer omdat er een kennis achter mij stond.
Nikass schreef:tiwi1969 schreef:Twee weken geleden had ik dat ook in een winkel.
20 euro pinnen en een meldingen, geen saldo...
Ik op mijn bank app controleren, ruim voldoende saldo. Toch nog wat extra van mijn spaarrekening overgeboekt. Weer pinnen, weer geen saldo.
Daarna ben ik zonder boodschappen vertrokken. In de auto realiseerde ik mij dat ik 's morgens het nieuwe bed van mijn zoon betaald heb met mijn pin pas en ik daardoor over mijn daglimiet heen was.
Ik kan je wel vertellen dat ik mij erg l*llig voelde in de winkel temeer omdat er een kennis achter mij stond.
Daglimiet?![]()
Heb ik nog nooit van gehoord. Alleen bij geld opnemen, niet als het gaat om met pin betalen.
Ik heb ook eens gehad, ging pinnen, mijn salaris was net binnen. Kreeg te horen "geen salfo". Schrok me rot! Bij ander pinautomaat van andere bank was er vervolgens niets aan de hand.