Slaaphouding

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Collie2008

Re: Slaaphouding

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 10:16

Afbeelding

3, 5 en 6 :+

Ik begin vaak als 3 en eindig meestal als 6 en soms als 5

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 10:19

Ik slaap in heel veel houdingen. :')
Maar meestal op mijn buik met een been opgetrokken. Met een knuffelbeer tegen me aan tegen mijn borst/hals. :D :o

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 10:20

Een mens draait gemiddeld elke 30 minuten om, dus je slaapt zowat in elke houding die er is.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 10:22

Foetushouding! Maar echt heel erg opgetrokken, helemaal in mijn deken gerold. Ik heb hele brede heupen en dit is de enige houding waarbij ik niet echt last van m'n heupen heb. Ik moet wel eerst even op mijn linker zij gelegen hebben, voordat ik op mijn rechter zij in slaap val..

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 10:31

Ik slaap in een soort van stabiele zijligging maar dan nog een slag doorgedraaid op mijn buik. :+ Ik slaap dus met een hand onder mijn borst (waardoor ik regelmatig wakker word door een gevoelloze arm..) de arm die je bij stabiele zijligging onder je hoofd hebt heb ik onder mn kussen. Links of rechts maakt me niets uit maar val altijd in dezelfde houding in slaap. :j

PowerReiner

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 10:48

Ik begin op mijn linkerzij-achtig.
Mijn linkerbeen licht opgetrokken, mijn rechterbeen opgetrokken boven mijn linkerbeen , dus mijn rechteronderbeen ligt ook gewoon op het matras. (half zij half buik dus)
Mijn linkerhand onder mijn kussen en mijn rechterhand wisselt met ligging. Snap je het nog ? :+

Als ik zo nog niet in slaap val draai ik om naar rechts en ga ik in normale foetus houding liggen met een hand onder kussen en andere hand waar hij prettig ligt.

Djaikha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 11:01

Selka schreef:
Ojee zo te lezen ben ik raar :')

Ik slaap op mijn rug, 1 been opgetrokken en mijn handen boven mijn hoofd in een soort bid-houding (op elkaar) :') En iedere ochtend word ik dus wakker met pijnlijke armen.

Vriend maakt mij soms wakker met "Handen omhoog of ik schiet". }:0

Selka, je bent niet de enige. Ik wordt de laatste tijd ook vaak in die houding wakker :j, alleen heb ik dan last van slapende schouders..
Met inslapen lig ik meestal in foetushouding op mijn linkerzij of de 'stabiele zijligging'.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 11:34

Sammie schreef:
Een mens draait gemiddeld elke 30 minuten om, dus je slaapt zowat in elke houding die er is.

Behalve ik dus :')
En ik vouw mijn pols dus zo dubbel dat ik de hele dag er last van heb. Denk er nu over om met een polsbrace te slapen zodat ik die houding niet meer kan aannemen.
Ik kom ook iedere ochtend als een plank uit bed :')

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:01

Ja en ik heb dus gedurende de dag pijnlijke armen en schouders.. :( Misschien moet ik voordat ik ga slapen mijn polsen maar vastmaken aan mijn pyamabroek :+

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:33

Ik val altijd ik slaap op mijn zij tegen m'n vriend aan, maar hoe ik 's nachts lig.. echt geen idee :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:38

Cayenne schreef:
Sammie schreef:

Behalve ik dus :')

Nou ik draai ook heel weinig 's nachts, ik lig vaak de halve nacht in dezelfde houding met als resultaat dat ik droom dat ik verga van de pijn en vervolgens wakker wordt omdat die pijn dus echt is :+

Djaikha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:39

Selka schreef:
Ja en ik heb dus gedurende de dag pijnlijke armen en schouders.. :( Misschien moet ik voordat ik ga slapen mijn polsen maar vastmaken aan mijn pyamabroek :+

Das niet fijn.. :(

Gedurende de dag heb ik verder nergens last van. Slaap uit schouders, opstaan en ik ben weer klaar voor de dag :)

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 08:50

Ik slaap in foetushouding, maar met 1 hand tussen mijn knieën. Gek genoeg heb ik nooit last van een slapende hand als ik wakker word.
En ik slaap altijd met mijn mond open. Met mijn mond dicht kan ik ook niet in slaap komen.

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-15 22:51

Adem je dan door je neus of mond?

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 00:18

Ik adem dan door mijn mond. :j