Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
OsMo schreef:Nee, het is niet 'maar net hoe je ermee omgaat', het is hoe kapot zo'n vent (of soms zelfs vrouw) je psychisch maakt dat maakt of je er ooit weer bovenop komt.Goyhya het is of-topic maar je hoeft als slachtoffer (zelf negatieve ervaring met mannen) niet levenslang te hebben.
Het is maar net hoe je er mee omgaat.
Cinderella schreef:Sorry, maar ik deel de mening van de bokkers hier echt niet.
Iemand die kinderen heeft misbruikt, wil ik nooit van mijn leven iets mee te maken hebben. Nooit. Overigens ook niet met iemand die volwassenen heeft misbruikt. Bah.
Heeft de arme man levenslang? Prima, degene(n) die misbruikt is/zijn ook namelijk.
De "beste" man had ook hulp kunnen zoeken, voordat hij zijn plannetjes ten uitvoer bracht.
. beatje schreef:Ik heb ook zoiets voor gehad.Mijn kinderen lesde bij een lieve al wat oudere man.Tot ik te horen kreeg dat hij ook een veroordeelde pedofiel was.Ik heb toen uit gezocht of dit echt zo was en geen roddel,maar helaas was het echt waar.
Ik heb toen wel mijn kinderen van les gehaald bij hem ik kon niet verdragen dat hij mijn dochtertje vast pakte om haar op of vanaf het paard te halen of om iets uit te leggen.
Ik ben zelf ook slachtoffer geweest van kinder misbruik dat zal wel mee spelen op de achtergrond.