Het kinderkleding topic!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 20:19

SuSem schreef:
Noppies is idd rustig vind ik..

Z8 wat drukker, maar ook niet altijd overdreven vind ik.

Ik heb juist een hekel aan disney prints enzo..

Vreselijk. Cars, spiderman etc.

Dat komt er hier niet in behalve cars pyjama. Hetzelfde geldt voor die schoenen met lichtjes :j

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 20:19

Ik had een heel gaaf jasje gezien van Mimpi maar die is overal uitverkocht ;(

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 20:21

BloemBloem schreef:
Ik had een heel gaaf jasje gezien van Mimpi maar die is overal uitverkocht ;(

Als het online uitverkocht is heb ik wel eens winkels gebeld en het zo gevonden

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 20:24

Ben er ziek van :+

Zou alleen niet weten welke winkels Mimpi verkoopt. Ik had nog nooit van het merk gehoord, totdat Deau met een meisje aan het spelen was in het park. En ja ik beken ik heb stiekem in het jasje gekeken voor het merk :D :+
Afbeelding

MightyMike

Re: Het kinderkleding topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 20:34

Welke maat zoek je? Op mp staat een 128 nieuw.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 20:37

104 is de kleinste maat, die moet ik hebben. Wel lief :-)

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-15 21:13

Dat is inderdaad een leuk jasje! Even mp in de gaten houden, wie weet...

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 22:39

Die is leuk <3

Hier ook geen disney achtig prints, vind het afschuwelijk. Idem voor dora prinsessen en hello kitty..
Op pyjama tot daar aan toe haha

H&M heeft momenteel echt leuk spul vind ik :D op de poezenprintjes na enzo. Maar vooral de frisse voorjaars kleurtjes vind ik gaaf!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 09:41

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 20:52

Hier houden we ook niet van disney prints etc :n . Truien/longsleeve/tshirt ligt nu gewoon nog in de kast en als hij zichzelf aankleed pakt hij zelfs nog een dikke trui.

Maar vanavond hadden ze 30 procent korting bij de Terstal en ben daar toch nog even geslaagd!

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:11

Leuk topic, wij hebben geloof ik wel een vrij moeilijke smaak, van wat nu in de winkels hangt vinden we eigenlijk vrijwel niets leuk. Printjes vinden we niets en pasteltintje kan ze niet zo goed hebben.
Ze draagt nu vooral grijs, donkerblauw/marine, hardroze, zachtroze en jeans.
Ben helemaal verliefd op een jumpsuit van Noppies, maar vind hm eigenlijk te duur:
Afbeelding
Ze hebben er ook een leuk jurkje van.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-15 22:23

Oeh die is leuk!

Hier helpt het als een aantal mensen zeggen dat een kledingstuk echt leuk is. Zeker de jongste is daar erg gevoelig voor. :+

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 08:38

Die is idd leuk! Heb je wel broek en shirt ineen! (ik denk altijd maar hoe zo duur, anders moet ik 2 kleidingstukken kopen, haha)

pris87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 08:50

Leuk topic! Hier twee meiden. 5 en 2 jaar.
Ik haal overal wel wat vandaan. Mijn favoriet is toch wel echt vingino. Dit blijft ook altijd super mooi, z8 heb ik tegenwoordig vrij weinig nog van. Sommige dingen blijven mooi, maar andere kleding stukken gaan zo snel pillen (zeg je dat zo?) verder h&m, shoeby, hema. Toen ze baby waren had ik veel noppies. Lekkere makkelijke broekjes en shirtjes.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-15 08:59

Leuk topic! Ik heb een (stief)dochtertje, wordt in april 5, normaal koopt mama de kleren voor bij ons, maar ik merk de laatste tijd dat ik zelf ook meer wil gaan shoppen voor haar (niet dat ze geen leuke kleren heeft voor bij ons, maar het is wel minimaal)
Over een paar weken is ze jarig, en dan zal ze bijvoorbeeld geen leuke verjaardagsjurk mee krijgen voor haar feestje bij ons...
Verder is het gesleep met kleren ronduit vervelend, dochterlief leeft zowat uit haar koffer als ze bij ons is...

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 15:29

Gaan jullie ook wel eens naar een kledingbeurs? Hier is er vandaag weer een kinderkledingbeurs geweest. Zelf wat dingen gebracht, en een paar spulletjes gekocht, hoewel het met die grote maten steeds moeilijker word. Ik vind het echt leuk, is goed voor je portemonnee, en voor 't milieu. Hier doen ze het echt heel netjes, alles per maat en soort kledingstuk bij elkaar. Je kunt zelf zien of het er nog netjes uit ziet.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 15:31

Nee nog nooit eigenlijk.

Geef kleding altijd weg als het niet meer past

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 15:32

Ik heb het 1 keer gedaan, toen was er alleen erg weinig kleding voor jongens. Verder niet zelf kleertjes op deze manier verkocht.
Ik vind het wel leuk maar kan vaak niet op de momenten dat het wordt georganiseerd en dan houdt het op.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 15:41

Was vandaag ook bij een kledingbeurs, maar ondanks een bijzonder beperkt budget vond ik het niets. Groot deel was in mijn ogen echt afgedragen, soms nog vieze vlekken erin. Er was 1 tafeltje met goed spul, maar dat was niet onze smaak.
Hier in de buurt zijn 2 fijne inbrengwinkels, daar wordt ook gekeken naar de kwaliteit.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-15 22:15

Oh nee zo kan ik me voorstellen dat er geen hol aan is.

Hier doen ze het al 30 jaar. Op vrijdagavond tussen half ach en half tien (maar dat loopt ook wel uit tot half 11) zijn er 6 - 8 tafels met aan elke tafel 2 vrijwilligers bij wie je stukken inlevert. Ze kijken of het allemaal netjes is etc. en de kleding word gelabeld. Ook krijg je zelf een lijst met wat je hebt ingeleverd. Daarna word het door andere vrijwilligers opgehangen.

De volgende ochtend tussen 10 en 12 kun je komen shoppen. En s'middags kun je je de opbrengst van de verkochte kleding ophalen. Vind het echt super georganiseerd en je vind er best leuke dingen als je een beetje speurt. Maar ook heel veel gewoon nette kleding voor kleine prijsjes. :j

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 22:22

Dat klinkt wel fijn, hier had elke verkoper een eigen tafel en alles lag door elkaar heen voor mijn gevoel.

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 22:37

Leuk topic!! Ik volg ook :D
Dochtertje van bijna 19 maand, ze draagt ook van alles; zelfgemaakt (sm O:) ), z8, tumble n dry, vingino, Hema, wibra, next direct, bakkaboe <3 , overal waar ik wat leuks vind zeg maar :')

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 23:00

Hier 3 modebewuste, eigen smaak hebbende kinderen van 4, 11 (jongens) 8 (meisje).

Dochter wil nog weleens een broek proberen, maar inmiddels liggen er 5 broeken ongedragen of 1 keer gedragen in de kast. Zij is altijd al van de jurkjes en sinds 2 jaar ook van de rokjes en dan vooral van Chaos and order en Tumble n dry, tot vorig jaar ook Br@nd en Bengh, maar afgelopen jaar veel Quapi en Flo gekocht.

De oudste wil alleen maar broeken van Vingino, maar wil daar absoluut geen shirts van:-) Retour is sinds het najaar hot voor shirts. Voor de jongste retour en vingino broeken en de shirts van quapi en vingino.

Voor het voorjaar heb ik nog niks gekocht, m'n dochter groeit niet heel snel en past het meeste van vorig jaar en het jaar daarvoor nog en het ziet er nog mooi uit, dus daar koop ik nog wat dingen bij.

De boys daarintegen; voor de jongste binnenkort eens op zoek, hij is nog niet zo heel lastig. Van de oudste even kijken wat hij nog heeft, draagt vooral shirts van retour, tumble, outfitters nation en sevenonseven

Ik koop niks tweedehands en ik laat ze alles zelf uitzoeken, wat ik ervan ook leuk vind word gekocht, vind ik het niks dan niet.

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 23:16

ik houd van shoppen voor mijn dochtertje <3 ze wordt in juni 2 maar is nog erg mini ( 80 cm).

wij dragen veel Hm/vd/primark/Zeeman/zara/hema
vooral bij de primark kan ik goed voor haar slagen.

ze heeft een paar truitjes van hello kitty,minni mouse en nu 1 tshirt van frozen.

nu ben ik op zoek naar een betaalbare jas voor in de lente, ik vind zo een trendcoat erg gaaf maar omdat ze zo klein is weet ik niet of dat staat bij haar
iemand tips?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 23:19

Wij hebben voor onze dochter wel een trenchcoat, 30 euro bij de V&D (cadeautje van oma), ik vind hem erg schattig is ook maatje 80, ze heeft zelf nu maat 74, maar hij staat niet heel gek.