Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sammie schreef:Ah... weten we gelijk welke Bokker er na een drie weken lange gepassioneerde online chatrelatie gedumpt werd
. Dus relatie via internet en elkaar nog nooit gezien hebben? Neuh, niet in mijn leventje
.
. lieveli schreef:Ik heb trouwens wel echt een briljant verhaal. Nadat het uit was met mijn ex heb ik een jongen op OkCupid ontmoet. Maar hij moest helaas weer terug naar Georgië, maar komt hier wel studeren deze zomer. Mooie foto's, beetje hipster en al gauw skypten we elke nacht tot de zon opkwam. Video aan alles. Maar de kwaliteit van zijn webcam was niet fantastisch, ik zag zijn mond bijvoorbeeld niet echt heel goed. !!!!!
Uiteindelijk ben ik in de kroeg mijn huidige liefde tegen gekomen, liefde op het eerste gezicht, arme Georgiër want die had het al over samenwonen. Ik heb nadien nog 1 keer met hem geskyped, video aan, ik vond het heel ongemakkelijk maar goed. Dit keer had hij alle lichten aan in zijn woonkamer, hij lacht en OH HELL deze jongen miste gewoon een flink aantal tanden.
Echt een flink aantal.
Ik ben zo blij dat ik realistisch ben gebleven en niet al mijn geld op hem in heb gezet. Stel je voor dat hij nooit de lampen in zijn woonkamer had aangedaan, dan was ik er pas achter gekomen wanneer hij al hier was.
Ik houd het gewoon bij liefde op het 1e gezicht in de kroeg.
Ailill schreef:lieveli schreef:Ik heb trouwens wel echt een briljant verhaal. Nadat het uit was met mijn ex heb ik een jongen op OkCupid ontmoet. Maar hij moest helaas weer terug naar Georgië, maar komt hier wel studeren deze zomer. Mooie foto's, beetje hipster en al gauw skypten we elke nacht tot de zon opkwam. Video aan alles. Maar de kwaliteit van zijn webcam was niet fantastisch, ik zag zijn mond bijvoorbeeld niet echt heel goed. !!!!!
Uiteindelijk ben ik in de kroeg mijn huidige liefde tegen gekomen, liefde op het eerste gezicht, arme Georgiër want die had het al over samenwonen. Ik heb nadien nog 1 keer met hem geskyped, video aan, ik vond het heel ongemakkelijk maar goed. Dit keer had hij alle lichten aan in zijn woonkamer, hij lacht en OH HELL deze jongen miste gewoon een flink aantal tanden.
Echt een flink aantal.
Ik ben zo blij dat ik realistisch ben gebleven en niet al mijn geld op hem in heb gezet. Stel je voor dat hij nooit de lampen in zijn woonkamer had aangedaan, dan was ik er pas achter gekomen wanneer hij al hier was.
Ik houd het gewoon bij liefde op het 1e gezicht in de kroeg.
Dat je zo met mensen om kunt gaan, verbazend.
Kana schreef:Ik denk dat ze de Georgiër bedoelt. Het is vast geen toeval dat hij telkens het licht zo had staan dat je deze minpunten letterlijk niet zag.