gecompliceerde online relatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:28

anoniem_girl schreef:
Ik ben niet wanhopig ik was niet eens opzoek naar een relatie en nee dit was geen datesite, maar als je toch wat overeenstemmende nare dingen hebt meegemaakt voel je snel een klik, en dan komt zoiets zomaar op je pad.

Misschien vinden jullie het snel of online daten bullshit geen probleem, maar ik voel me nu een 2nd option voor in de eventuele toekomst daar gaat het mij om en dat is niet echt fijn.

Hij is ook niet op zoek naar een relatie & aangezien het ook niet via een datingsite was lijkt me dat wel aannemelijk. Maar dan was je toch ook nooit first option? Je neemt het hem kwalijk dat hij verliefd was op iemand anders, terwijl jullie zo te horen helemaal niet op dat niveau verbonden waren :+

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:29

Sorry maar ik moet het even vragen.. :o Heb je je speciaal voor dit topic geregistreerd?

Ik zou proberen wat minder hard van stapel te lopen, verliefd moet je niet worden op een droom, maar op een reëel persoon. En ga er dus zeker niet vanuit dat jullie een beginnende relatie hebben! Ik zou eerst eens afspreken, kijken of jullie dan ook nog zo goed overeen komen want dat kan best nog eens tegenvallen.. Let ook wel wat je zegt en doet want ik zou weglopen op het moment dat iemand denkt dat we een relatie hebben omdat we drie weken met elkaar praten... Overigens hoeft dat tot in de late uren praten echt niets te betekenen, dat heb ik met vrienden ook nog gedaan. Terwijl ik echt geen enkele intentie had om met hen een relatie te beginnen (en andersom trouwens ook niet).

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 09:30

Misschien is het beste wat ik kan doen afwachten tot hij initiatief ergens in neemt. En dan zien we het wel..

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:30

Nee joh. Dat bedoel ik absoluut niet. (Dat je naar Dr. Phil zou moeten) maar je moet wel blijven nadenken en de realiteit niet uit het oog verliezen. In je op spreek je van n "gecompliceerde relatie". Je hebt helemaal geen relatie met deze jongen. Je chat aften toe. Thats it.
Laatst bijgewerkt door rien10 op 19-03-15 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Re: gecompliceerde online relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:31

Wake up, je hebt hem nog nooit gezien.... dan kan hij online nog wel zo leuk lijken maar dalijk heb je geen klik in RL. Je opties zijn: vrienden blijven online of een date regelen en kijken of er wat meer in zit.... maar dit klinkt idd nogal naïef.
Als je het zeker wil weten zou ik, gewoon aan hem vragen of hij binnenkort een keer in het echt wil afspreken.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:34

Sorry, maar wat kom jij wanhopig over zeg. Ik verbaas me er echt over. Als je perse een relatie wilt en zoekt kun je dat beter op de daarvoor bestemde websites doen (of gewoon lekker in het echt).

Misschien is die knul in het echt wel verschrikkelijk? Niet te hard van stapel lopen meis. Verlies jezelf en je eigenwaarde niet uit het oog.

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 09:34

Doubtless schreef:
anoniem_girl schreef:
Ik ben niet wanhopig ik was niet eens opzoek naar een relatie en nee dit was geen datesite, maar als je toch wat overeenstemmende nare dingen hebt meegemaakt voel je snel een klik, en dan komt zoiets zomaar op je pad.

Misschien vinden jullie het snel of online daten bullshit geen probleem, maar ik voel me nu een 2nd option voor in de eventuele toekomst daar gaat het mij om en dat is niet echt fijn.

Hij is ook niet op zoek naar een relatie & aangezien het ook niet via een datingsite was lijkt me dat wel aannemelijk. Maar dan was je toch ook nooit first option? Je neemt het hem kwalijk dat hij verliefd was op iemand anders, terwijl jullie zo te horen helemaal niet op dat niveau verbonden waren :+

Nee inderdaad allebei niet hij zei me wel dat hij er behoefte aan had, vooral lekker knuffelen dat soort dingetjes. Wij vonden elkaar eerst leuk een daarna werd hij verliefd op een ander maar dat liep niet.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:36

In 3 weken elkaar leuk vinden... in die tussentijd op iemand anders verliefd worden en ook al gelijk weten dat het niet loopt :Y) 3 weken??? Als je op iemand verliefd bent is dat toch niet zomaar over in 3 weken..... En je vind ook niet in 3 weken uit of het nou loopt of niet.. Als die het na 3 weken al opgeeft bij een ander..... wat een slapjanus :=

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 09:40

Yonker schreef:
In 3 weken elkaar leuk vinden... in die tussentijd op iemand anders verliefd worden en ook al gelijk weten dat het niet loopt :Y) 3 weken??? Als je op iemand verliefd bent is dat toch niet zomaar over in 3 weken..... En je vind ook niet in 3 weken uit of het nou loopt of niet.. Als die het na 3 weken al opgeeft bij een ander..... wat een slapjanus :=

Dankje daarover wou ik een eerlijke mening want hij is hier degene die zo impulsief bezig is niet ik. Zo maakt hij plannen om iemand te ontmoeten en BAM hij word verliefd op een ander dat meisje had weinig tijd en deed volgens hem wispelturig. En nou kom hij een soort van weer terug bij mij.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:42

Nou ja zeg, dat hij zomaar verliefd wordt op een ander! Had 'ie beter ff uit kunnen stellen inderdaad.

Zie je nou zelf echt niet in hoe gek je verhaal klinkt? Hoezo komt hij terug bij jou? Jullie kennen elkaar helemaal niet! Doel je daarmee echt alleen op het chatten?

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 09:46

Misschien gek maar het gebeurd wel

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:50

Het gaat net zo snel als in een soap bij hem. Je ontmoet iemand word verliefd op een ander en het is zo weer over. Nou ja weet vast niet wat hij wil.
Vraag gewoon eens aan hem om hem te ontmoeten wie weet hoe hard hij tegenvalt. Dan is het misschien wel gelijk klaar voor jouw. Anders kun je niet echt verder aan je berichten te lezen. Maar wees wel verstandig als je hem gaat ontmoeten.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:51

anoniem_girl schreef:
Misschien is het beste wat ik kan doen afwachten tot hij initiatief ergens in neemt. En dan zien we het wel..

Waarom wachten op hem. Ik herken mijn verhaal in jou. Ik was ook ooit in een crush met een internetdate. Uiteindelijk niks geworden hij dumpte me. Maar ik zat ook op een roze wolk. Ik zou niet wachten. Stel hem een ultimatum zeg maar binnen 2 weken afspreken omdat je het wachten zat bent. Wil hij niks afspreken of niet binnen 2 weken dan is het klaar. Je bent een mens hoor en geen ding die hij zomaar opzij kan zetten

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:52

anoniem_girl schreef:
Nee inderdaad allebei niet hij zei me wel dat hij er behoefte aan had, vooral lekker knuffelen dat soort dingetjes. Wij vonden elkaar eerst leuk een daarna werd hij verliefd op een ander maar dat liep niet.

Maar was hij eerst verliefd op jou dan?

Online contacten zijn leuk, lekker anoniem en soms toch vertrouwd, maar verwachtingen hebben op basis van 3 weken contact met iemand die je nog nooit IRL hebt gezien is echt niet handig :+

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:53

Meis, verlies je zelfrespect en eigenwaarde niet uit het oog hè? Je bent geen deurmat en daarbij is dit ook niet echt realistisch.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:54

anoniem_girl schreef:
Yonker schreef:

Dankje daarover wou ik een eerlijke mening want hij is hier degene die zo impulsief bezig is niet ik. Zo maakt hij plannen om iemand te ontmoeten en BAM hij word verliefd op een ander dat meisje had weinig tijd en deed volgens hem wispelturig. En nou kom hij een soort van weer terug bij mij.

Nou ja hij is je ook geen verantwoording schuldig :')
Make up your mind, spreek met hem af of spreek hem nooit meer.

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 09:56

Hij reageert net: zo jij bent vroeg wakker

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:56

Leuk topic om mee wakker te worden :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:57

anoniem_girl schreef:

Dus hij wordt zogenaamd verliefd op een meisje, maar wil geen moeite doen omdat ze weinig tijd heeft en ze wispelturig is?
Meid, die is maar op één ding uit....

Hoe blind kun je zijn!

anoniem_girl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 10:00

Cayenne schreef:
anoniem_girl schreef:

Dus hij wordt zogenaamd verliefd op een meisje, maar wil geen moeite doen omdat ze weinig tijd heeft en ze wispelturig is?
Meid, die is maar op één ding uit....

Hoe blind kun je zijn!

Nee hij is niet op sex uit, hij had het erover dat ze wou afspreken maar toen ineens niet meer. Daarom wispelturig.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:00

Cayenne: Je kent hem niet, je kent haar niet & hebt geen idee hoe het verhaal in elkaar steekt. Wel lekker makkelijk om dan te concluderen dat deze knul alleen maar op seks uit is :')

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:01

anoniem_girl schreef:
anoniem_girl schreef:

Als hij je leuk had gevonden werd hij niet verliefd op een ander.

(In een tijdsbestek van drie weken ?? Ehm... Als hij tijdens die drie weken met jou chat én verliefd wordt op een ander én dat weer niets is geworden.. Dan zit daar ook een steekje raar)

Ik zou zeggen dat het speciale gevoel alleen bij jou zit en dat dat komt omdat hij ook nare ervaringen heeft met relaties en je daar dus in gehoord voelt.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:04

Sorry, maar ook op de 20e heb je niet de wijsheid in pacht. Ik vind je ronduit wanhopig overkomen, en voor deze jongen ben jij alleen maar tweede keus. In Real life zou ik zo'n jongen al geen tweede kans geven als ik hem drie weken kende, en op internet al helemaaaal niet. Ik weet niet of je het programma catfish kent, maar daar zou ik me eens in gaan verdiepen. Echte internetrelaties zijn zeer zeldzaam, ga hem eerst eens in het echt ontmoeten en kijk of hij dan nog zo leuk is. Ik vind hem namelijk zelf ook aardig wispelturig, als hij een ander leuk meisje leert kennen word je afgeschreven en is dat uit ben je ineens weer leuk. Ik vind het ook zeer apart dat jij na drie weken met iemand chatten al verliefd bent.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:05

Iedereen gaat er nu vanuit dat hij verliefd is op de TS én een ander meisje.. Maar wie zegt dat hij verliefd is op de TS? Ik denk dat hij het gezellig vind om te praten, niks meer. TS is degene die er zo'n punt van maakt.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 10:07

Of dat meisje wilde hem gewoon niet en is ie maar weer met jou gaan praten. Of het meisje bestaat gewoon niet. Nogmaals Meisje wat ben je naief!

Over tien jaar lach je je zelf helemaal dood om dit topic!