Geryon schreef:Mee eensMaar dan heb je het imo al wel tever laten komen. Althans, ik zou niet zoenen met iemand als diegene mij zoent, en er niet echt spanning is vanaf mijn kant. Als dat er wel is, houd ik het afstandelijk.
Nou ja als ik het even op mezelf betrek.. Ik ben zoals ik al zei nogal een praatgraag persoon en ik kan me voorstellen dat jongens mijn signalen soms verkeerd oppikken. Ik probeer niks goed te praten hoor, maar het is niet altijd 100% bewust
Maar dan heb je het imo al wel tever laten komen. Althans, ik zou niet zoenen met iemand als diegene mij zoent, en er niet echt spanning is vanaf mijn kant. Als dat er wel is, houd ik het afstandelijk.
.
nja die vlieger gaat voor mij niet op. Als je weet van jezelf dat je na wat glaasjes geen rem meer hebt wat dat betreft (moet bekennen dat ik nog nooit zelf zó dronken ben geweest.) dan moet je daar rekening mee houden en niet zo dronken worden.
) toen ook met een ander meisje al 2 jaar, maar dat was nog niks. Hij kreeg uiteindelijk een relatie met haar, maar had ook nog gevoelens voor mij, en dus besloten we even afstand te nemen. Hij is echt mijn soulmate en kan alles met hem delen, nog steeds. Na een tijdje afstand gehad te hebben zijn we gewoon weer vriendschappelijk gaan afspreken, was gezellig als vanouds, maar afgelopen najaar toch ook weer intiem geweest, terwijl hij een relatie heeft. En sja, tuurlijk is het stom daarin mee te gaan, aan de andere kant ben ik vrijgezel, en dus minder fout bezig dan hij. Toch heb ik er inmiddels een punt achter gezet wat intimiteit betreft, omdat ik me toch rot voel tegenover zijn vriendin.