Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het heeft mij al een heel stuk verder gebracht al ben ik er nog laaaaaang niet!Bellatrix schreef:SpeechLess schreef:Goed topic!
Ik wil al een tijdje een spelletjes-meeting houden bij mij thuis, maar durf niet zo goed![]()
Maar misschien moet ik binnenkort toch maar gewoon een topic gaan openen
Inderdaad gewoon even uit de comfortzone!
Waar woon je?
Sowieso niet met bokt meetings.
Kan ze al niet meer tellen!!
Baas kwam me nadien aanmoedigen om meer deel te nemen maar ja, het is een werkpunt bij me want ik heb het erg moeilijk om uit die comfortzone te komen en actief deel te nemen aan zo'n dingen.

Ik ben heel onzeker over mijzelf en heb dus nog nooit gedate...laat staan dat ik uitga.
Allemaal te eng....terrasje zitten gaat prima nu en een kroegje in op een rustig tijdstip ook nog net maar daar houdt het op.

Vooral door stages in het buitenland te doen.
Mijn eerste stap is om zo te gaan zwemmen in mijn eentje xD.. nu mezelf nog even motiveren dat ik het gewoon durf. soloro schreef:Ik ga ook meedoen of naja grotendeels proberenMijn eerste stap is om zo te gaan zwemmen in mijn eentje xD.. nu mezelf nog even motiveren dat ik het gewoon durf.
Bellatrix schreef:soloro schreef:Ik ga ook meedoen of naja grotendeels proberenMijn eerste stap is om zo te gaan zwemmen in mijn eentje xD.. nu mezelf nog even motiveren dat ik het gewoon durf.
Mijn eerste stap zou dan zijn een bikini kopen en met vriendinnen gaan zwemmen want no way in hell dat ik een bikini aantrek.

.Bellatrix schreef:SpeechLess schreef:Goed topic!
Ik wil al een tijdje een spelletjes-meeting houden bij mij thuis, maar durf niet zo goed![]()
Maar misschien moet ik binnenkort toch maar gewoon een topic gaan openen
Inderdaad gewoon even uit de comfortzone!
Waar woon je?
Colien schreef:Misschien leuk voor meerdere uit dit topic? Dat we allemaal uit onze comfort zone stappen, weet iedereen hoe moeilijk het ook is voor de ander.