Bij mij is het gewoon puur de lengte, ik tik de 1.60m nog net niet aan. Ik vind het altijd zo ontzettend stom dat mensen afgaan op je lengte.. Kan ik er wat aan doen dat ik niet net als de rest van de wereld bijna 2 meter lang ben?
Dat ik niet de gemiddelde lengte heb, wil nog niet zeggen dat ik nog maar zo jong ben. Sommige mensen worden nou eenmaal niet groter.Afgelopen december nog bij de Primera. Ik kom, toevallig samen met mijn vader, een kraslot inleveren. Vrouw scant het ding, ik had 5 euro. Vervolgens wendt ze zich naar mijn vader: "Ja u weet dat zij het niet mag inleveren he?". Waarop mijn vader direct vraagt waarom dan niet. De vrouw gaat verder: "Ja daar moet je minimaal 18 voor zijn!". Ik sta daar al zo van
"Ja mevrouw, ik ben 19." Ze werd direct knalrood. Ze had ook gewoon om mijn ID kunnen vragen als ze twijfelde in plaats van direct mijn vader aan te spreken
....maar goed ik geef dus netjes (met inmiddels een glimlach) mijn id en zij valt nog net niet om van verbazing
hihi. Kreeg gelijk een verontschuldigingpartij, ze dacht toch echt dat ik jonger was.

haha