Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
toen hij begon over dat hij geen werk hoeft maar dat God in hem voorziet had ik zoiets van ja maar, ik denk niet dat ik in een God geloof en hoewel ik het ieders goed recht vind, vind ik dit een beetje te ver gaan. Hij wilde ook vaak voor me bidden enzo. Prima, maar ik voelde me er een beetje ongemakkelijk bij. denice schreef:secricible schreef:Ik heb 2 jaar geleden een vriendschap verbroken. Het liep al een tijdje stroef, maar toch altijd initiatief blijven nemen om de relatie te blijven behouden. Haar ook als getuige gevraagd bij mijn huwelijk en 1 week van tevoren kreeg ik een email(!) van haar dat ze wel na het eten naar huis wilde op mijn huwelijksdag zodat ze op tijd naar bed kon, want ze had de volgende ochtend een activiteit waar ze vroeg voor op moest. Dat is me zo in het verkeerde keelgat geschoten dat ik haar heb gebeld en heb gezegd dat ze niet meer hoefde te komen. Uiteraard was dat ook het einde van de vriendschap.
Ja, ik vind het nog steeds jammer, maar het lijkt me wel de juiste beslissing geweest.
Dit soort dingen begrijp ik ook echt niet, wat bezielt iemand dan he?
rienne schreef:Wat secricible 'zegt' mensen met autisme denken misschien anders en redenen dingen anders maar daar kun je je niet blijven achter verschuilen. Je kan eens een aantal keer iets goed praten maar eens houd het op
Goof schreef:rienne schreef:Wat secricible 'zegt' mensen met autisme denken misschien anders en redenen dingen anders maar daar kun je je niet blijven achter verschuilen. Je kan eens een aantal keer iets goed praten maar eens houd het op
![]()
Als je een zware vorm van autisme hebt kun je je simpelweg niet verplaatsen in een ander, dat vermogen heb je dan niet.
Kun je roepen dat ze zich er niet achter mogen verschuilen, maar deze mensen kunnen dit simpelweg niet, al zouden ze willen.
Ik vind het een vrij kortzichtige opmerking.

denice schreef:Maar dan een andere vraag, zouden wij dan wel zulke perfecte vrienden zijn
tylando schreef:je gaat je idd aan kleine dingen ook ergeren.
had net geappt..
hoe t met haar was. kreeg terug dat ze nu met belastingpapieren bezig was en geen tijd voor onzinnigheden
rienne schreef:Tja wij waren gewoon vriendinnen. Dus dacht dat dat ook wel mocht.