Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simoonzel schreef:
vuurneon schreef:Maar over het algemeen kan je aandoeningen aan de hand van hun naam goed herleiden, die kun je ontleden (of ze moeten vernoemd zijn naar een onderzoeker...). Kan daar geen standaard voor komen?
Dribbel, valt mij van je tegen hoor
'It's not easy being green' zong Kermit al en dan wijs jij ze ook nog eens af
Dribbel schreef:Kaus schreef:Bi-romantic heb ik nooit helemaal begrepen...
Ben ik trouwens de enige die hier een Duitse autobanden reclame onder heeft staan?
En nee, daar heb ik niet op gezocht...
Bi romantic is bi, maar voor een van de twee puur romantisch en niet seksueel.
![]()
Geweldig Simoonzel
vuurneon schreef:Bi romantic klinkt wel heel lief
Als je bi bent en meer aangetrokken voelt naar vrouwen, zeg schaal 4 op kinsey scale (die ik dan vreemd genoeg wel ken), val je dan ook meer op de mannen met de wat zachtere vrouwelijke kant ? Of is dat irrelevant?
StonedRomy schreef:Overigens raad ik het eventuele meelezers die uit de kast willen komen het af om het hun ma te vertellen in een rijdende auto... Niet verstandig
Kaus schreef:Dribbel schreef:Bi romantic is bi, maar voor een van de twee puur romantisch en niet seksueel.
![]()
Geweldig Simoonzel
Maar waarom dat dan benoemen?
Dus je wilt bijvoorbeeld met een vrouw een relatie en seks, maar met een man alleen een religie maar geen seks?
StonedRomy schreef:upendo schreef:Ik val wel op mannen met een zacht kantje ja. En uh, baardloos.
Baard maakt mij dan weer niet uit![]()
Wel lang haar.... zorgzaam alsjeblieft niet zeg, kan die zijn hele leven voor mij gaan zorgen en in de stress schieten
Kaus schreef:Dribbel schreef:Bi romantic is bi, maar voor een van de twee puur romantisch en niet seksueel.
![]()
Geweldig Simoonzel
Maar waarom dat dan benoemen?
Dus je wilt bijvoorbeeld met een vrouw een relatie en seks, maar met een man alleen een religie maar geen seks?
Simoonzel schreef:Mijn vriend heeft een mooie baard, borsthaar, heerlijk.
Ik heb juist niks met van die kale mannen, haha. Maar ook niet met van die echte gorilla's, denk ik. Maar vrouwen met okselhaar e.d. daar word ik écht niet warm van.
BlauweSteen schreef:Heyo! ik ben aseksueel en op romantisch gebied is het uhm, ja, dat bestaat, ik ga een beetje heen en weer tussen greyromantic(maar heel soms/onder bepaalde omstandigheden kan ik mij romantisch aangetrokken voelen tot andere mensen) demiromantic(alleen nadat ik een persoon goed heb leren kennen kan ik me pas romantisch aangetrokken voelen tot die persoon) aromantisch(ik voel me nooit romantisch aangetrokken tot iemand) en wtf/quoiromantic(ik kan geen/moeilijk onderscheid maken tussen romantische en platonische gevoelens). En dan ook nog is panromantisch :p.
(ik lees hier alleen over in het engels, dus verwoorden in het nederlands gaat niet zo geweldig)
Ik ben trouwens niet echt uit op dit gebied, mocht het opkomen in een gesprek zal ik vast wel 'uitkomen' maar ik voel me niet beperkt ofzo als de hele wereld dit niet weet. Ik ben wel dan weer zo'n irritant figuur die voor alles labeltjes nodig heeft.