Young & out

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:45

Pap, mam, ik moet jullie wat vertellen. Ik ben pan.

Afbeelding

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:46

Maar over het algemeen kan je aandoeningen aan de hand van hun naam goed herleiden, die kun je ontleden (of ze moeten vernoemd zijn naar een onderzoeker...). Kan daar geen standaard voor komen?

Dribbel, valt mij van je tegen hoor :')
'It's nog easy being green' zong Kermit al en dan wijs jij ze ook nog eens af :D

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:46

Kaus schreef:
Bi-romantic heb ik nooit helemaal begrepen...

Ben ik trouwens de enige die hier een Duitse autobanden reclame onder heeft staan? :')
En nee, daar heb ik niet op gezocht...

Bi romantic is bi, maar voor een van de twee puur romantisch en niet seksueel.

:') _/-\o_ Geweldig Simoonzel

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:48

Simoonzel schreef:

[ Afbeelding ]

_O- _O- _O-

Waarmee de toon gezet is }:)

vuurneon schreef:
Maar over het algemeen kan je aandoeningen aan de hand van hun naam goed herleiden, die kun je ontleden (of ze moeten vernoemd zijn naar een onderzoeker...). Kan daar geen standaard voor komen?

Dribbel, valt mij van je tegen hoor :')
'It's not easy being green' zong Kermit al en dan wijs jij ze ook nog eens af :D

Kermit heeft gelijk, wellicht heb ik daarom een zwak voor hem?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 23:49

Simoonzel schreef:

[ Afbeelding ]

_/-\o_ _/-\o_

Overigens raad ik het eventuele meelezers die uit de kast willen komen het af om het hun ma te vertellen in een rijdende auto... Niet verstandig :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:49

Bi romantic klinkt wel heel lief :D

Als je bi bent en meer aangetrokken voelt naar vrouwen, zeg schaal 4 op kinsey scale (die ik dan vreemd genoeg wel ken :') ), val je dan ook meer op de mannen met de wat zachtere vrouwelijke kant ? Of is dat dan per keer dan weer anders?

En ja, je valt op de persoon, maar veel kunnen wel een patroon erin herkennen. Ik val op wat jongere mannen die wat milde vrouwelijke trekken hebben omdat die zo fijn zorgzaam zijn en minder behaard :')
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 08-03-15 23:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:50

Dribbel schreef:
Kaus schreef:
Bi-romantic heb ik nooit helemaal begrepen...

Ben ik trouwens de enige die hier een Duitse autobanden reclame onder heeft staan? :')
En nee, daar heb ik niet op gezocht...

Maar waarom dat dan benoemen?
Dus je wilt bijvoorbeeld met een vrouw een relatie en seks, maar met een man alleen een religie maar geen seks?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:51

Ik val wel op mannen met een zacht kantje ja. En uh, baardloos. :P

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:51

Een religie ^ ? :=

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:52

vuurneon schreef:
Bi romantic klinkt wel heel lief :D

Als je bi bent en meer aangetrokken voelt naar vrouwen, zeg schaal 4 op kinsey scale (die ik dan vreemd genoeg wel ken :') ), val je dan ook meer op de mannen met de wat zachtere vrouwelijke kant ? Of is dat irrelevant?

%) Kan, hoeft niet. De Kinsey schaal werkt als gemiddelde van grote populatie, waardoor dit soort dingen eigenlijk uitgesloten worden, doordat ze verdwijnen in de variatie van de massa, dus eigenlijk irrelevant.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 23:53

upendo schreef:

Baard maakt mij dan weer niet uit :')

Wel lang haar.... zorgzaam alsjeblieft niet zeg, kan die zijn hele leven voor mij gaan zorgen en in de stress schieten :')

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:54

Afbeelding

:D

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:55

@Kaus Omdat mensen soms labels nodig hebben om iets uit te leggen. Het kan dus zijn dat je idd aseksueel (in een bepaalde vorm, want ook daar heb je weer variatie in) met de ene gender en seksueel met de andere gender bent.

@balou_K die ken ik idd en er zit een kern van waarheid in :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:56

StonedRomy schreef:
Overigens raad ik het eventuele meelezers die uit de kast willen komen het af om het hun ma te vertellen in een rijdende auto... Niet verstandig :')

Als je dat zo stelt, vraagt dat om een nadere verklaring (al heb ik waarschijnlijk wel beeld).

Kaus schreef:
Dribbel schreef:

Dus je wilt bijvoorbeeld met een vrouw een relatie en seks, maar met een man alleen een religie maar geen seks?

Dit roept dan bij mij de vraag op: welk vakje is er dan gereserveerd voor een hetero die met bi op vakantie gaat, simpelweg omdat de persoon prettig vakantiegezelschap is?

Ik ben niet zo van de hokjes, eerlijk gezegd. Ik zie relaties als een schaal op zich. Hoe hoger op de schaal, hoe dichter mensen bij je staan.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:57

StonedRomy schreef:
upendo schreef:

Baard maakt mij dan weer niet uit :')

Wel lang haar.... zorgzaam alsjeblieft niet zeg, kan die zijn hele leven voor mij gaan zorgen en in de stress schieten :')

Zorgzaam hoeft dat niet perse te zijn. Meer het 'laat het even weten als je thuis bent' en 'Hoe is het met JOU?'

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:57

Dribbel schreef:

Een kern van waarheid, nou wordt ie interessant :j

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:58

Mijn vriend heeft een mooie baard, borsthaar, heerlijk. <3
Ik heb juist niks met van die kale mannen, haha. Maar ook niet met van die echte gorilla's, denk ik. Maar vrouwen met okselhaar e.d. daar word ik écht niet warm van.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:58

Kaus schreef:
Dribbel schreef:

Dit roept dan bij mij de vraag op: welk vakje is er dan gereserveerd voor een hetero die met bi op vakantie gaat, simpelweg omdat de persoon prettig vakantiegezelschap is?

Ik ben niet zo van de hokjes, eerlijk gezegd. Ik zie relaties als een schaal op zich. Hoe hoger op de schaal, hoe dichter mensen bij je staan.[/quote]
Dat is uh... friends. :') Zou ook liever geen hokjes zien, maar het zit in de aard van het beestje.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 23:59

Maar upendo is dat niet gewoon sociaal zijn om dat te vragen? Dat zeg ik nog tegen de hond... :')

Euhm... Ik vertelde het mijn moeder dus en die euhm.... Ja... Die miste de afslag naar ons huis, miste een stoplicht en stond midden op de weg ineens op de rem zeg maar... :')

BlauweSteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 23:59

Heyo! ik ben aseksueel en op romantisch gebied is het uhm, ja, dat bestaat :D, ik ga een beetje heen en weer tussen
greyromantic(maar heel soms/onder bepaalde omstandigheden kan ik mij romantisch aangetrokken voelen tot andere mensen)
demiromantic(alleen nadat ik een persoon goed heb leren kennen kan ik me pas romantisch aangetrokken voelen tot die persoon)
aromantisch(ik voel me nooit romantisch aangetrokken tot iemand) en
wtf/quoiromantic(ik kan geen/moeilijk onderscheid maken tussen romantische en platonische gevoelens). En dan ook nog is panromantisch :p.
(ik lees hier alleen over in het engels, dus verwoorden in het nederlands gaat niet zo geweldig)

Ik ben trouwens niet echt uit op dit gebied, mocht het opkomen in een gesprek zal ik vast wel 'uitkomen' maar ik voel me niet beperkt ofzo als de hele wereld dit niet weet. Ik ben wel dan weer zo'n irritant figuur die voor alles labeltjes nodig heeft.
Laatst bijgewerkt door BlauweSteen op 09-03-15 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:00

Simoonzel schreef:
Mijn vriend heeft een mooie baard, borsthaar, heerlijk. <3
Ik heb juist niks met van die kale mannen, haha. Maar ook niet met van die echte gorilla's, denk ik. Maar vrouwen met okselhaar e.d. daar word ik écht niet warm van.

Heerlijk 60s. :') Grote bossen haar. Al is die beweging weer in opkomst, maar met beenhaar. Ach, ieder zijn ding.

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:01

BlauweSteen schreef:
Heyo! ik ben aseksueel en op romantisch gebied is het uhm, ja, dat bestaat :D, ik ga een beetje heen en weer tussen greyromantic(maar heel soms/onder bepaalde omstandigheden kan ik mij romantisch aangetrokken voelen tot andere mensen) demiromantic(alleen nadat ik een persoon goed heb leren kennen kan ik me pas romantisch aangetrokken voelen tot die persoon) aromantisch(ik voel me nooit romantisch aangetrokken tot iemand) en wtf/quoiromantic(ik kan geen/moeilijk onderscheid maken tussen romantische en platonische gevoelens). En dan ook nog is panromantisch :p.
(ik lees hier alleen over in het engels, dus verwoorden in het nederlands gaat niet zo geweldig)

Ik ben trouwens niet echt uit op dit gebied, mocht het opkomen in een gesprek zal ik vast wel 'uitkomen' maar ik voel me niet beperkt ofzo als de hele wereld dit niet weet. Ik ben wel dan weer zo'n irritant figuur die voor alles labeltjes nodig heeft.

Wat zegt het over mij dat ik je prima begrijp in je uitleg :') Welkom in het topic trouwens (ook voor de rest).
Laatst bijgewerkt door Dribbel op 09-03-15 00:03, in het totaal 2 keer bewerkt

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:01

Er zit een verschil tussen vragen hoe het met iemand gaat en vragen hoe het ECHT met iemand gaat! :P
Daar doelde ik meer op!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:02

upendo schreef:
Er zit een verschil tussen vragen hoe het met iemand gaat en vragen hoe het ECHT met iemand gaat! :P
Daar doelde ik meer op!

Verschil tussen beleefdheidsvraag en oprechte interesse :j

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 00:02

Kaus schreef:
Dribbel schreef:

Een kern van waarheid, nou wordt ie interessant :j

No comment :')