)Goof schreef:pinto_1 schreef:Ik vind het behoorlijk egoistisch van je vriend.
Wow.
Draai het eens om. Hij heeft er al drie en MOET er nog 1 bij omdat TS dat wil....
Egoistisch van TS of niet dan?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)Goof schreef:pinto_1 schreef:Ik vind het behoorlijk egoistisch van je vriend.
Wow.
Draai het eens om. Hij heeft er al drie en MOET er nog 1 bij omdat TS dat wil....
Egoistisch van TS of niet dan?
Amaris schreef:pinto_1 schreef:Ik vind het behoorlijk egoistisch van je vriend.![]()
Hij heeft er "al" drie, dus jij mag ze niet meer? Want daar komt het eigenlijk op neer. Blijkbaar heeft hij dus ooit wel een kinderwens gehad, en nu deze is ingevuld is het klaar voor hem. En heb jij pech.
Die 3 van hem krijg jij er toch ook ongevraagd bij?
Als hij geen kinderen had en helemaal geen kinderwens zou ik er begrip voor hebben, nu niet.
En het zou voor mij een reden zijn om de relatie te beeindigen, niet alleen omdat ik kinderen zou willen (als ik in jouw schoenen stond) maar omdat ik de relatie anders niet gelijkwaardig vind.
Wat een totaal maffe post is dit. Echt, ik ben sprakeloos.
Niemand zegt dat TS geen kinderen meer 'mag'. De vriend heeft geen kinderwens meer. Sinds wanneer moet je je verantwoorden omdat je een wens NIET hebt? Belachelijk.
PureSG schreef:De enige die jij die vraag kan beantwoorden ben jij.
Wat ik zou doen is voorlopig nog even lekker genieten van je relatie, zoals je al zegt, het is nog pril.
In een prille relatie moet ik ook niet aan kinderen denken.Wie weet veranderd hij van mening als jullie langer bij elkaar zijn, of kun je je erbij neerleggen dat hij geen kinderen meer wilt.
Eerst getrouwd geweest met de vader van mijn broer, na zijn 1ste jaar gescheiden, en 9 jaar later werd ze (sort of) verliefd op mijn bio vader. Daar is ze ongepland maar even goed gewenst zwanger van geraakt en dat was ik. Ze heeft heel bewust gekozen om mij alleen op te voeden omdat hij geen vaderfiguur was en er geen behoefte aan had. Heb hem dan ook nooit gezien. 
Selka schreef:Gewoon voor mijn beeldvorming, niet om iemand voor zijn/haar schenen te schoppen.
Een kinderwens is toch een wens die ontstaat omdat je bij iemand bent waar je zielsveel van houdt en de rest van je leven mee wilt doorbrengen? Of wil je kinderen en met wie? Maakt niet uit (overdreven) zo lang er maar een kind komt?
Ik kan mij er niks bij voorstellen namelijk.

Santos_05 schreef:Het verschil is dat als je 24 bent je nog rustig kan kijken hoe de relatie loopt, maar als je 34 bent en graag kinderen wilt wordt de tijd toch wel wat krapper.