Buurmeisje hartstikke dronken, gillen, bonken...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:27

Ik vind het verontrustend dat een aantal mensen het blijkbaar normaal vindt als iemand strontlazarus is....
En nee, ik ben nooit dronken geweest, ik drink bijna nooit, maar ik vind het niet normaal dat zoveel mensen dronkenschap als een normaal iets beschouwen....

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:28

Wauw wel apart verhaal..
Ik heb ook zo'n idee dat dit niet alleen van de alcohol komt.. ook omdat ze zo agressief reageert, ookal kan alcohol dit ook veroorzaken maar ik verwacht ook eerder idd in combinatie met medicijnen, of toch, drugs.

Ben wel benieuwd hoe ze als ze nuchter is reageert op alle filmpjes en verhalen :') :D

@billy, ik vind het ook niet normaal hoor.. Dat je nou iets drinkt, vind ik best kunnen maar echt 'lamzuipen' vind ik ook bizar en ook wel ordinair. Idem met drugs etc. ik vind het bizar :7 Je hoort de laatste tijd wel steeds meer dit soort verhalen heb ik het idee.
Maargoed misschien ben ik hier een te nuchtere boerentrien voor ofzo, ik ben niet zo van vanalles naar binnen werken en 'testen'
Laatst bijgewerkt door aishcream op 08-03-15 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:30

Dronkenschap ik ook niet normaal. Je leest het je kan er behoorlijk abnormaal van worden :+

Maar kom op zeg, meisje is student. Die drinken over het algemeen meer dan dat ze studeren hoor :)). Zeker hier in Leiden, en als een stad een studentenstad is, dan is het mijn woonplaats wel.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:33

Billy schreef:
Ik vind het verontrustend dat een aantal mensen het blijkbaar normaal vindt als iemand strontlazarus is....
En nee, ik ben nooit dronken geweest, ik drink bijna nooit, maar ik vind het niet normaal dat zoveel mensen dronkenschap als een normaal iets beschouwen....

Joh het is een studente en ze is wss nog jong, laat ze lekker wat fouten maken. Een keer flink dronken worden is heus niet erg.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:33

BloemBloem

Sorry, maar als ik weer eens last heb van mijn tè dronken buurman, komt de politie hier echt wel. Gelukkig is het al een hele tijd 'stil' in de straat en lijkt ook hij er eindelijk iets van geleerd te hebben, maar voor 2 jaar terug was het elk weekend raak. Wel altijd hilarisch om te horen hoe een vrouw haar vriend weer eens buiten had gesloten en hij op zijn knieën voor de brievenbus zat te schreeuwen om hem alsjeblieft naar binnen te laten. Maar na een uur wordt het wel vervelend, zeker als dit elk weekend gebeurd.

Nu is dit in TS haar geval de eerste keer, maar je kan het beter direct aanpakken dan eerst een paar week te wachten. Laat haar maar lekker dr roesje uitslapen in een cel. In Nederland ga je daar nog altijd niet dood aan :)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:35

Politie zou ik niet snel doen, maar voor dit zou ik mijn vriendin misschien wel naar de spoedeisende hulp brengen.
Alcoholvergiftiging is echt gevaarlijk...

Maar het is goed afgelopen? Gelukkig!

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:36

Leffroi dat is toch een structureel iets, dat is heel wat anders dan dit verhaal!

Ben ik even blij met mijn buren :+

Leffroi

Re: Buurmeisje hartstikke dronken, gillen, bonken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:42

Ach bij ons in de buurt is altijd wel iets interessants te beleven, zowel overdag als 's nachts. Maar dat is way offtopic.

Hoop dat TS alsnog heerlijk heeft kunnen slapen *\o/*

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 10:57

BloemBloem schreef:
Typisch bokt weer hoor... Moraalridders :=

Niemand ooit last gehad dat een drankje verkeerd kan vallen?

Jullie doen net alsof ze met een revolver door de straat aan het rennen was :+

Kind was gewoon lam! En ja dan kan je gekke dingen doen.

Heb jaren in de horeaca gewerkt, heb gestudeerd en vind ee avondje kroeg nog steeds leuk. Maar zoals dit verhaal klinkt is het niet gewoon dronkenschap. Da kan je beter zorgen voor echte hulp al is het alleen al omdat je niet de verantwoordelijkheid wil als het echt mis was gelopen.
Haar huisgenoten zijn blijkaar geen vrienden van haar, niemand kent haar echt en niemad weet dus wat ze verder genomen heeft of dat ze medicijnen oid gebruikt.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 12:06

BloemBloem schreef:
Dronkenschap ik ook niet normaal. Je leest het je kan er behoorlijk abnormaal van worden :+

Maar kom op zeg, meisje is student. Die drinken over het algemeen meer dan dat ze studeren hoor :)). Zeker hier in Leiden, en als een stad een studentenstad is, dan is het mijn woonplaats wel.

Maar ik vind dat een ander er geen last van hoef te hebben als jij je dronken wil drinken.
Het is je eigen verantwoordelijkheid. En je voelt toch wel als je genoeg hebt?
Maar sommige kunnen niet stoppen en dan zit de andere met de sorus.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 12:14

Helaas iets soortgelijks meegemaakt op het feestje van mn zusje. Meisje had veel te veel gedronken en sloeg compleet door met agressief zijn en proberen zelfmoord te plegen. Ze viel ook iedereen aan, ambulance weigerde te komen, politie weigerde te komen en van de 112 centraliste kreeg ik het advies om haar zelf met de auto naar de HAP in het ziekenhuis te brengen :oo
(Zie je het voor je in de auto stappen met een agressief, dronken persoon 8)7 )

Uiteindelijk hebben wij dit wel gedaan, we zijn met 4 man in die auto gestapt en hebben haar al die tijd vastgehouden. Eenmaal in het ziekenhuis werden we snel geholpen en dan komt het lange wachten op haar ouders...

Al met al dus tot half 5 in de ochtend er mee bezig geweest, en ik kan je vertellen dat de hulpdiensten dus echt niet komen voor zoiets.

TS: ik hoop voor jou en de buurjongens dat ze nu dr excuses aangeboden heeft en dit niet nog een keer doet. Wel knap dat die jongens toch hun verantwoordelijkheid namen :j (terwijl het eigenlijk hun verantwoordelijkheid niet was)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 12:17

Haha die zal zich wel de oren van de kop schamen nu. :D

Soms kan een drankje gewoon echt heel heel erg verkeerd vallen, ik hoop dat ze nu een beter beeld heeft van haar eigen grenzen en dat jij daardoor nooit meer overlast zult hebben. :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 14:57

BloemBloem schreef:

Hier idd genoeg dronken mensen xD gisteren toen ik in "de hut" was, ook een hoop dronken mensen gezien xD en ik heb daar geen probleem mee zolang ze maar niet vervelend worden.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 15:08

fransje23 schreef:
Wie weet hebben haar huisgenoten wel meer kennis dan ze aan ts verteld hebben? Hebben ze om haar wat losser te krijgen wat in haar drankje gedaan?

Dat dacht ik eerlijk gezegd ook al.

Ik vind het al verdacht dat een heel jongenshuis er één meisje bij heeft. Toen ik zelf kamerzoekend was is mij ook een paar keer zo'n kamer aangeboden, maar er werd wel min of meer duidelijk gemaakt dat daar aanvullende diensten bij werden verwacht. Heb ik uiteraard niet gedaan, maar ik weet dus wel dat het gebeurt.
Zou best kunnen dat ze met die gedachte dit meisje in huis gehaald hebben. En nu ze beetje tegenviel, dat ze haar wel even wat losser wilden maken.

Wat dat betreft was het voor het meisje misschien wel beter geweest als er een ambulance gebeld was, dan had ze een bloedtest gehad en was dit misschien duidelijk geworden.

Als TS een ambulance had gebeld met die insteek, dan waren ze echt wel gekomen.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 15:18

Wat fransje23 en LindyH zeggen over dat ze iets in de drank hebben gedaan is idd ook nog een optie. En zou me eerlijk gezegd ook niet verbazen als het gebeurd is.
Sowieso zal (als de jongens haar drinken in hebben geschonken) er heel wat wodka in die 2 glazen hebben gezeten. Op zn minst half om half...en driekwart wodka zou me ook niet verbazen.
Vroeger vaak zat zien gebeuren bij de stille timide meiden die er graag bij willen horen op feestjes etc: dat er expres en met een big smile een flinke dosis alcohol in het mixje werd gegooid, vaak zoveel dat je nog amper van een mix kon spreken zelfs.

Ben heel benieuwd of alles weer goed op zn pootjes terecht is gekomen. Dat meisje zal zich wel goed beroerd voelen vandaag.

Eerlijk gezegd vind ik het ook niet kunnen dat die jongens dr gedrag gefilmd hebben. Zou als ik die meid was als de dood zijn dat ze het allang op YouTube geupload hebben nog voor ik het zelf te zien kreeg. Ze zijn namelijk geen vrienden (zelfs amper kennis) dus er is totaal geen sprake van loyaliteit naar haar toe.
Aan de ene kant snap ik dat het een geweldige tool is om haar te laten zien wat ze gedaan heeft....maar aan de andere kant....

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 15:39

Amen, precies wat bovenstaand zegt.
Zou het niet beter kunnen omschrijven.
Volg het topic al de hele dag en ben benieuwd hoe het met dat meisje is

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 15:40

Hoe zit het in nederland met openbaar dronkenschap?

Als zo'n situtatie zich hier zou voordoen is het de ambulance of de politie bellen.
Dan bestaat de keuze uit je maag laten leegpompen in het ziekenhuis of een nachtje in de cel gaan zitten om nuchter te worden. :)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 15:51

De volgende keer haar naar buiten laten en dan bel jij de politie dat ze dronken over straat loopt, dan nemen ze haar mee en mag ze op het bureau haar roes uitslapen.
Probleem opgelost ;)

Ik heb het ook eens meegemaakt met een vriend, die was totaal de weg kwijt na 3 shotjes. Ambu en politie wilden beide niet komen, 'we komen niet voor dronken mensen' stop maar in bed of breng maar naar het ziekenhuis. Pas toen ik behoorlijk uit mijn slof schoot tegen meneer agent kwamen ze en toen werd ook direkt een ambu opgeroepen.
Maar goed, wij waren vrienden, we hadden beter aan de buren kunnen vragen of ze wilden bellen.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 17:40

En je buurmeisje nog gezien

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 17:44

BloemBloem schreef:
Typisch bokt weer hoor... Moraalridders :=

Niemand ooit last gehad dat een drankje verkeerd kan vallen?

Jullie doen net alsof ze met een revolver door de straat aan het rennen was :+

Kind was gewoon lam! En ja dan kan je gekke dingen doen.

Ben ik met je eens.... Politie doet denk ik echt niet zoveel, die krijgen dit soort telefoontjes zoooo vaak! Ambulance zegt lekker in bed leggen en een emmer naast d'r bed. Dronken betekend niet meteen staatsgevaarlijk :')

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 17:47

ik had niks geregeld alleen politie bellen en die nemen haar mee, klaar is kees.
nee ik ben daar heel makkelijk in zeker met zo n overlast.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 18:31

Ik weet ondertussen nog niets. Had een appje gestuurd, maar persoon is vanaf gisternacht niet op whatsapp geweest :).

Ga vanavond even langs om te kijken hoe of wat.

LindyH schreef:
fransje23 schreef:
Wie weet hebben haar huisgenoten wel meer kennis dan ze aan ts verteld hebben? Hebben ze om haar wat losser te krijgen wat in haar drankje gedaan?

Dat dacht ik eerlijk gezegd ook al.

Ik vind het al verdacht dat een heel jongenshuis er één meisje bij heeft. Toen ik zelf kamerzoekend was is mij ook een paar keer zo'n kamer aangeboden, maar er werd wel min of meer duidelijk gemaakt dat daar aanvullende diensten bij werden verwacht. Heb ik uiteraard niet gedaan, maar ik weet dus wel dat het gebeurt.
Zou best kunnen dat ze met die gedachte dit meisje in huis gehaald hebben. En nu ze beetje tegenviel, dat ze haar wel even wat losser wilden maken.

Wat dat betreft was het voor het meisje misschien wel beter geweest als er een ambulance gebeld was, dan had ze een bloedtest gehad en was dit misschien duidelijk geworden.

Als TS een ambulance had gebeld met die insteek, dan waren ze echt wel gekomen.

Wat een onzin dit. Het huis is nog maar net een studentenhuis en ze wonen er allemaal net in, vanaf dezelfde tijd. Een groep vrienden samen en twee kamers waren daarna nog vrij. Ze zijn allemaal op hetzelfde moment erin gegaan en ze hadden geen idee wie hun andere huisgenoten zouden worden. Het verbaasde hun ook, 1 meisje, maar denk ook niet dat zij wist dat het alleen maar jongens waren, omdat dat waarschijnlijk gewoon nog niet bekend was.

Ook heb ik haar gezien en horen schreeuwen om meer vodka. Ze hebben haar één glas geschonken en daarna schonk ze zelf in "Want ze werd nooit dronken" Dan laat je dat lekker gaan. Maar nee, denk niet dat die jongens ook maar enige verkeerde intentie hadden.

De filmpjes komen ook niet op youtube of wat dan ook. Hebben ze gisteren ook gezegd. Ze willen het onder haar neus drukken. Ik zou het ook hebben gefilmd. Heb je toch wat meer grond om op te staan als je haar ermee confronteert. Waarschijnlijk zullen ze het wel aan vrienden laten zien, maar zou ik ook doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 18:34

BloemBloem schreef:
Nimber schreef:
Volgende keer de politie bellen. Openbaar dronkenschap mag niet en ze is een gevaar voor de omgeving, het verkeer (en dus ook voor zichzelf) daarnaast zorgt ze voor overlast in de buurt ( jou dus)
Politie neemt je daar serieus in en weet ook of t zo op t randje is dat ze wel naar een arts moet oid of dat ze mee mag om uit te brakken

Meen je dit nou?
Zal jij een huisgenoot weglaten halen door de politie omdat ze een glaasje teveel op heeft die duidelijk verkeerd gevallen is??????

Ja, eigenlijk wel. Ik ben gék op mijn huisgenoten, maar als er eentje dit soort gedrag gaat vertonen ga ik niet lief met hem/haar op de bank blijven liggen en geruststellen tot het vanzelf overgaat hoor. Dan bel ik ofwel de HAP en als dat niet werkt bel ik de politie. Ik ben een student, geen dokter en ook niet eindverantwoordelijk voor mijn huisgenoten. Ik woon niet in een super veilige buurt en er wordt hier 's nachts nog behoorlijk wat rondgereden (veel te snel ook). Als mijn huisgenoten dronken over straat zouden waggelen en niet mee naar binnen zouden willen zou ik uit bescherming iemand erbij halen die er wel verantwoordelijk mee om kan gaan.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 20:35

ElineS schreef:
Ook heb ik haar gezien en horen schreeuwen om meer vodka. Ze hebben haar één glas geschonken en daarna schonk ze zelf in "Want ze werd nooit dronken" Dan laat je dat lekker gaan. Maar nee, denk niet dat die jongens ook maar enige verkeerde intentie hadden.

De filmpjes komen ook niet op youtube of wat dan ook. Hebben ze gisteren ook gezegd. Ze willen het onder haar neus drukken. Ik zou het ook hebben gefilmd. Heb je toch wat meer grond om op te staan als je haar ermee confronteert. Waarschijnlijk zullen ze het wel aan vrienden laten zien, maar zou ik ook doen.

ij kwam binnen op een punt dat het einde al zoek is. Wat er daarvoor gebeert is weetje dus niet. Natuurlijk is het mogeijk dat je nieuwe buurjongens op "hun blauwe ogen" te geloven zijn, maar misschien ook niet.

Als dat meisje altijd er op zichzelf was, waarom nu dan niet? Hoeveel wodka zat erin het eerste glas? Hebben ze haar min of meer onder psychologische druk gezet om gezellig wat te komen drinken etc. etc.

Die filmpjes zijn niet alleen bewijs maar ook een mooi chantagemiddel.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 20:36

By the way ik heb destijds 3 jaar lang als enige meisje met 4 jongens in 1 studentenhuis gewoond. Ging prima en was erg gezellig :j