testes76 schreef:bedankt voor jullie tips en meningen. ik heb besloten hem niet mee te laten gaan....ik luister naar mijn gevoel! mijn zoon was boos en teleurgesteld, maar dat zal vast nog wel eens vaker voorkomen. heb het hem zo goed mogelijk proberen uit te leggen en meneer was er een uurtje later al weer overheen. nog genoeg andere,leuke en wat veiligere kinderfeestje in t verschiet. over een jaartje praten we verder
Jammer, dat zijn toch dingen die kinderen heel erg lang bij blijven, zowel het kind zelf als de klasgenootjes
. Ik kan mij bijvoorbeeld nog goed herinneren dat er een meisje uit mijn klas niet mee mocht naar een feestje omdat het een kinder disco zou zijn. Ik zou als ik jou was nu wel binnenkort zelf met het kind naar een zwembad gaan, want op deze manier draag je je waterangst over op je zoontje ben ik bang voor. Want ik heb het idee dat de ontwikkeling van je kind word tegen gehouden door jouw waterangst.

zodat je volgend jaar kunt zeggen; veel plezier op het zwemfeestje! 
Aan de behendigheid en vaardigheid had ik veel meer dan aan kracht. En zelfvertrouwen helpt ook enorm.
(en wij zagen het net 3 volwassene gebeuren, wij keken toe hoe hij van de glijbaan ging maar hij viel zo 3 meter hard naar beneden. Gelukkig alleen wat oppervlakkige schade)