Ayasha schreef:Wat ik me altijd af vraag als ik mensen lees die iemand af wijzen op kleine foutjes, op niet perfect zijn, zijn die zelf dan zulke modellen?
Nee, ik ben he-le-maal niet mooi

Maar het is ook niet zo dat ik iemand direct afwijs, maar ik twijfel. Iemand zei dat het misschien schaamte naar de omgeving is, misschien ook wel. Met deze jongen is het vreemd, hij vindt mij namelijk het einde en daarom wil ik hem een kans geven (hij heeft immers een zeer goede smaak
). Hij heeft me in real life nooit durven aanspreken en daarom heb ik hem nooit echt goed gesproken. Maar nu zijn we aan het appen en hij is wel erg lief. Maar gewoon niet heeeeeeel knap. En ik merk dat ik daarom twijfel, ik weet niet of ik me aangetrokken tot hem voel.
Je kiest daar toch helemaal niet bewust voor?
.. Goed uitgelegd.
En daarbij is hij ook lief, verantwoordelijk, heeft heel veel humor. Aantrekkingskracht heeft niks te maken met objectieve knapheid. Gelukkig maar, want anders zouden alleen de knapsten van ons een relatie krijgen 
En bij deze man zijn het zijn tanden. Zijn gebit lijkt wel schoon, maar het is gewoon niet recht. Misschien kon een beugel er niets aan doen en is het daarom nog zo. Geen idee, ik vind het erg dat ik daarover nadenk. Want ik vraag me af, waarom is het zo belangrijk voor me? Blijkbaar houdt iets me tegen om verliefd op wie dan ook te worden en ik vrees dat het de controlfreak in mij is