Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik slaap ook 's nachts rustig in de zomer met de balkondeur open. Je moet best wel wat capriolen uithalen voor je via twee andere balkons op mijn balkon komt, plus dat de halve wijk zo'n beetje zicht heeft op de achterkant van onze appartementen.
Laatst had ik iets van zes afleveringen van TWD gekeken, en dan maak ik mezelf echt gek. Werd midden in de nacht wakker omdat er iemand in m'n oor ademende en knorde/reutelde, echt zo'n walker geluid. Dus ik volledig in paniek, geef een maai met m'n arm richting dat geluid en toen was het echt 'MRIEW! *plof*'
Had ook een Possem in mijn dak zitten die enorm veel lawaai maakte.... alleen kwam ik daar pas een week voor mijn vertrek achter
Held op sokken hier hoor als het donker is!
Nu ben ik een boek (thriller) aan het lezen waarbij vrouwen begluurd worden door het raam en daarna worden vermoord, helpt niet kan ik zeggen 

Nu is de gevangenis gesloten, maar krijg er asielzoekers voor terug
Goldie schreef:Ja, ik....
Als ik alleen thuis ben moet alles op slot en de gordijnen dicht.. En ooh als ik dan een vreemd geluid hoorNu ben ik een boek (thriller) aan het lezen waarbij vrouwen begluurd worden door het raam en daarna worden vermoord, helpt niet kan ik zeggen
Een tijdje terug hadden we Dexter gekeken en daarna moest ik paardlief nog voeren... Nou m'n vriend moest mee, ik durfde niet alleen naar buiten
Woon ook vlakbij een jeugdgevangenis, een tijd terug was er iemand ontsnapt...Nu is de gevangenis gesloten, maar krijg er asielzoekers voor terug
Snollygoster schreef:Als ze het echt op je gemunt hebben zal een hond hun echt niet tegenhouden. Dan pluizen ze alles wel uit dat ze je dagelijkse ritme kennen en alle zwakheden van je huis weten om er binnen te komen. Je wordt een tijd lang in de gaten gehouden zonder dat je het weet.
Goldie schreef:Woon ook vlakbij een jeugdgevangenis, een tijd terug was er iemand ontsnapt...Nu is de gevangenis gesloten, maar krijg er asielzoekers voor terug
.
.
Majolen schreef:Wat "leuk" om te lezen dat ik niet de enige ben met rare ideën. Natuurlijk weet je wel beter, maar er wordt nooit over gesproken, want bang zijn in het donker is toch kinderachtig?
Ook ik heb een fantasie waar je u tegen zegt, niet altijd even leuk. Ik kijk dan ook geen films niet alleen omdat ik een film te lang vindt duren maar ook omdat ik er naderhand nog teveel over aan het malen ben.
Om het maar niet over enge films te hebben, ik vind het vaak al irritant als ze enge voorstukjes laten zien van een horror. Ik heb maar 3 seconden eng beeld nodig om een hele film te fantaseren met mij en mijn huis in de hoofdrol![]()
Als ik mijn hoofd neutraal kan houden ben ik niet bang in het donker. Maar ja.... Als
Ik was als kind trouwens al onzettend bang, ook wij woonden in een oud krakend huis, mijn vader had dan ook overal kleine lampjes branden en die mochten snachts niet uit. Ook het raam boven mijn slaapkamer deur moest dichtgespijkerd worden want ik was bang dat er monsters doorheen zouden komen![]()
Bang voor inbrekers ben ik niet, ik ben bang voor wat er niet is, voor het onbekende
.