Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
soms hebben we alleen wel ruzie over wie er nu met de knuffel mag slapen
Rebeccaa schreef:ja daar heb je wel een punt. Krijg steeds van die fluffy pyjama's van mijn moeder en omdat ik geen andere heb draag ik die ook...mijn vriend ontvangt dezelfde in het mannelijk model....alles behalve sexySexy zie ik er in bed toch niet uit, met mijn enorm oversized pyjama shirts en bed-haar.
net 2 volgroeide kinderen als je ons zo zou zien
nowylover schreef:En ik maar denken dat ik de enige ben. Hier als 19 jarige ook schuldig. Sinds mijn geboorte slaap ik al met Muis. Vriendlief heeft me in het begin heel erg uitgelachen en nu nog als we wel eens een weekendje weg zijn vraagt hij voor de gein of ik Muis bij me heb. Maar ja sorry lief ik kan niet fijn slapen zonder Muis. Hij moet het heel simpel gewoon accepteren dat hij het bed en mij moet delen.
Muis heeft her en der al wel kale plekken en op verschillende plekken dicht genaaid.

IsaCalixa schreef:Hier een 18 jarige die nog met een (7/8 jaar oude) kattenknuffel slaapt. Ik heb ook wel eens geprobeerd met een andere knuffel te slapen, maar die heeft dan gewoon niet het juiste formaat, of de juiste vorm. Ik moet die kat gewoon hebben