Slapen met knuffel als (jong)volwassene?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:18

Jeps schuldig (18 jaar oud), heb nu sinds 3 jaar een schaap-knuffel in bed liggen, was na de overgang van opeens alleen slapen, nu ligt die er eigenlijk nog steeds :+
Laatst bijgewerkt door Snoraly op 24-02-15 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Evelien__

Re: Slapen met knuffel als (jong)volwassene?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:19

Schuldig. 22 en m'n hele bedrand staat ook vol. Ze geven me een goed gevoel, in dat grote bed.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:20

Geen knuffel, wel een koesdoek :))

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:24

19 jaar en zowel een knuffel (roze beer) als hond in bed :') soms hebben we alleen wel ruzie over wie er nu met de knuffel mag slapen :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:25

Hier 20 jaar en een halve zetel met knuffels gevuld. Slaap altijd met zo een me to you beer als ik alleen slaap

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:28

Denk nu een half jaar niet meer ben 25. Maar niet omdat ik niet wou maar mn knuffel kapot ging haha. En die me te dierbaar is. Nu slaapt die op de kast. En mis hem af en toe nog... maarja wat wil je als je die bij je geboorte hebt gekregen

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:32

Rebeccaa schreef:
Sexy zie ik er in bed toch niet uit, met mijn enorm oversized pyjama shirts en bed-haar. :7
ja daar heb je wel een punt. Krijg steeds van die fluffy pyjama's van mijn moeder en omdat ik geen andere heb draag ik die ook...mijn vriend ontvangt dezelfde in het mannelijk model....alles behalve sexy :') net 2 volgroeide kinderen als je ons zo zou zien :=

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:51

Ik slaap niet echt met een knuffel, maar of mn katje ligt in mn armen of ik vouw mw om een kussen heen. . Moet iets in mn armen hebben :p

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:00

Paardje is 36, net als ik :D . Hij is alleen niet meer te herkennen als paardje hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:02

Ook schuldig... Bijna 19 en slaap met een koetje die ik een half jaar geleden zelf gekocht heb :o

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:11

28 en ook ik slaap nog met een knuffel. Heb hem al mn hele leven en hij is inmiddels half opgegeten door honden en niet te herkennen. Maar zonder zou ik toch echt niet willen.
Kan het wel hoor, maar slaap beter met!

nowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:16

En ik maar denken dat ik de enige ben. Hier als 19 jarige ook schuldig. Sinds mijn geboorte slaap ik al met Muis. Vriendlief heeft me in het begin heel erg uitgelachen en nu nog als we wel eens een weekendje weg zijn vraagt hij voor de gein of ik Muis bij me heb. Maar ja sorry lief ik kan niet fijn slapen zonder Muis. Hij moet het heel simpel gewoon accepteren dat hij het bed en mij moet delen.

Muis heeft her en der al wel kale plekken en op verschillende plekken dicht genaaid.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:17

nowylover schreef:
En ik maar denken dat ik de enige ben. Hier als 19 jarige ook schuldig. Sinds mijn geboorte slaap ik al met Muis. Vriendlief heeft me in het begin heel erg uitgelachen en nu nog als we wel eens een weekendje weg zijn vraagt hij voor de gein of ik Muis bij me heb. Maar ja sorry lief ik kan niet fijn slapen zonder Muis. Hij moet het heel simpel gewoon accepteren dat hij het bed en mij moet delen.

Muis heeft her en der al wel kale plekken en op verschillende plekken dicht genaaid.

Mijn vriend plaagt me er ook altijd mee, en gaat 'm altijd verstoppen. Of juist instoppen in bed op mijn hoofdkussen komt alleen het kopje boven de deken uit en dan kan ik niet meer stoppen met lachen :')

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:18

23 en ik heb n spin en schaap knuffel in bed en Bami, Snuitje en zebra op de bedrand/tegen de muur.

Dat schaapje heeft een vriendin voor mij gemaakt vorig jaar de rest heb ik al heel lang. De grote knuffels zijn wel allemaal uit bed.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:23

Hier een 18 jarige die nog met een (7/8 jaar oude) kattenknuffel slaapt. Ik heb ook wel eens geprobeerd met een andere knuffel te slapen, maar die heeft dan gewoon niet het juiste formaat, of de juiste vorm. Ik moet die kat gewoon hebben :+

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:24

IsaCalixa schreef:
Hier een 18 jarige die nog met een (7/8 jaar oude) kattenknuffel slaapt. Ik heb ook wel eens geprobeerd met een andere knuffel te slapen, maar die heeft dan gewoon niet het juiste formaat, of de juiste vorm. Ik moet die kat gewoon hebben :+

Ik heb dat ook geprobeerd ja, tot in den treure. Maar alle knuffels liggen verschrikkelijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:25

Ik ben 19, woon al 2 jaar op mezelf en slaap ook nog met mijn konijntje :D

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:28

Oeps schuldig, ik ben 17 en slaap regelmatig met een knuffel op dagen dat het extra moeilijk is om mijn vriend te missen. Wat dan wel gevoel toevoegt is dat de moeder van mijn vriend deze knuffel helemaal zelf heeft gemaakt (met tips van vriendlief) :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-15 00:32

Wat leuk al die mensen met knuffels!

Ik slaap ook al sinds november met kruik, heerlijk, wordt nog moeilijk afscheid nemen als het warmer wordt :').

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:32

Schuldig, mijn dochtertje van twee legt ''beer'' telkens weer bij mama in bed :') en ja, ligt lekker naast mijn nek en man lief accepteerd het gelukkig :+:
Ik ben van 1977 :o

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:32

Yep, ben 25 en heb een "tuttel" in bed liggen. Zo'n beestje die een lapje is met pootjes zeg maar.
Zelfs gehad van m'n vriend haha :') Heb m in m'n hand als ik in slaap val, en pak hem weer als ik wakker wordt.
Gaat niet mee op vakantie daarentegen.

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:36

Ik ben 28 en sliep tot een jaar geleden altijd met mijn knuffel 'knijn', een groot chagarijnig kijkend konijn dat ik al vanaf mijn geboorte heb. Helaas is ze vorig jaar te ver doorgesleten, nu staat ze op de kast naast bed. Ik slaap nu met een extra kussen in plaats van een knuffel. Als ik zonder iets slaap ga ik steeds op mijn buik liggen en krijg ik een zere nek.

kelly534

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:43

Schuldig, (21) ik slaap met 1 knuffel, die heb ik voeger van de ikea gekocht van mijn allereerste zakgeld, het is koe, en haar naam is moederkoe, hoe k op die naam en gekome haha
Schaam me er ook niet voor als ik me bed opmaak leg ik haar ook net op met kussen

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:47

Ik ben 21 en slaap sinds kort met een knuffeltje. Mijn vriend heeft die laten maken na het overlijden van mijn paard. Hij heeft ook echt bijna exact dezelfde aftekeningen! Zonder slaap ik ook prima, maar vind het wel heel fijn om er mee te slapen.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:52

RoosG schreef:
Ik ben 21 en slaap sinds kort met een knuffeltje. Mijn vriend heeft die laten maken na het overlijden van mijn paard. Hij heeft ook echt bijna exact dezelfde aftekeningen! Zonder slaap ik ook prima, maar vind het wel heel fijn om er mee te slapen.

Ah wat ontzettend lief van je vriend! :j