Hoge rekening Vodafone klopt niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:32

Over een factuur waar een dispuut op is mogen niet zomaar extra kosten worden berekend.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 20:37

Heb er maar even een bericht via facebook uitgegooit naar vodafone met mijn verhaal.

dat ik het netjes heb betaald maar alsnog geld terug zou willen zien en dat ze er nu hopelijk eens iets aan gaan doen

Nanno_123

Re: Hoge rekening Vodafone klopt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:40

ik had ook altijd gezeur met vodafone en je kan het gewoon niet bewijzen..
ik ben overgestapt naar een andere provider, en ben plotseling nooit meer over mijn maandelijkse limiet heen.

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:40

Ik heb tot nu toe nog geen gekke rekeningen gehad, maar ook ik kan niet inloggen op mijn vodafone, en heb dat gelijk incl printscreens op fb gezet dat ik gewoon in wil loggen op mijn vodafone, maar ik kom gewoon niet verder dan 2 rooie pagina's. Ben benieuwd wat voor reactie daar op gaat komen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:44

Ik kan prima inloggen. :j Zowel via de laptop als mobiel.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 20:53

Hier wel inloggen online maar niet in de app. En dat vind ik dan zo amateuristisch.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 20:57

meniekske schreef:
Ik heb tot nu toe nog geen gekke rekeningen gehad, maar ook ik kan niet inloggen op mijn vodafone, en heb dat gelijk incl printscreens op fb gezet dat ik gewoon in wil loggen op mijn vodafone, maar ik kom gewoon niet verder dan 2 rooie pagina's. Ben benieuwd wat voor reactie daar op gaat komen.

ja dat gezeur heb ik er ook maar meteen achteraan geplakt op facebook dat ze daar ook wel eens naar mogen gaan kijken, met veel moeite eindelijk via mijn laptop een account kunnen aanmaken kom ik niet verder dan een witte pagina met een rood rondje dat al een kwartier rondjes draait. op de app geeft hij aan dat mijn nummer niet van vodafone is en dat alleen consumenten en zakenpartners in kunnen loggen.

helemaal klaar met vodafone@!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 21:03

TeSzZz schreef:
Ik zou je verhaal op social media plaatsen (vodafone fb pagina, twitter). Ik heb dit probleem al een aantal keer eerder gehoord en het social media team doet vaak hard hun best om te voorkomen dat er negatieve verhalen online komen te staan. Dat is dus vaak een stuk effectiever dan de klantenservice bellen.

Helaas blijft vodafone ook hier stronteigenwijs en houden ze vast aan het eigen verhaal

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 21:09

Dit weekend is er een nieuw systeem ingegaan en het inloggen gaat niet van harte maar heb even gecontroleerd.
Pfew alles goed hier nog.

Nu alleen maart nog en dan stap ik ook lekker over. Had begin december een nieuwe telefoon besteld bij het verlengen van mn abbo. Maar puntje bij paaltje, telefoon niet leverbaar.
Was het zo zat na diverse telefoontjes naar de klantenservice, de chatbox en FB, zowel publiekelijk als priveberichten.
Uiteindelijk toch maar naar de winkel gegaan en daar werd wel alles netjes gedaan.
Makkelijk he dat internetshoppen -O-

Ga nu over naar mn tv en internetprovider en krijg nog eens korting op korting op korting :')

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 21:19

Nou ondertussen al wel een reactie terug gehad op fb, ik moest cookies enzo verwijderen dat gedaan, maar dan nog steeds die 2 rooie pagina's, dus dat werkte ook niet. Ik wacht gewoon op de volgende reactie.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 21:32

Ik ben juist een paar jaar terug van Hi met hangende pootjes terug gegaan naar Vodafone. Ik heb nooit gezeur met vodafone, altijd duidelijkheid en vrijwel nooit over mijn tegoed heen. Soms een paar euro :+

Inloggen en app werken ook prima hier...?

Ik denk echt dat dit idd een soort lek is bij Vodafone ofzo, want gaat dus wel echt wat mis blijkbaar :oo zou ook gewoon openbaar blijven zeuren via facebook en Twitter.

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 21:47

Nou via een andere internet browser kon ik wel inloggen op mijn vodofone.
Maar dat neemt niet weg dat ik blij ben, want ik heb gewoon geen zin om speciaal voor Vodafone een andere internet browser op mijn comp te hebben.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 22:34

Net had ik nog 1300mb en nu krijg ik een berichtje dat ik meer dan €100 over m'n data tegoed ben en daarom m'n internet is uitgezet. Terwijl er niet over het limiet kan. De snelheid gaat dan alleen maar naar beneden.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 23:17

Ik zit al mn hele leven bij Vodafone maar sinds juli ineens fikse hoge rekeningen.
Tot ruim 150 a 200 euro hoger omdat ik teveel Internet zou gebruiken.Ik heb een abonnement met 2 GB en nooit problemen gehad.

Toen ik belde kreeg ik te horen dat dit ligt aan 4G want dat gebruikt nou eenmaal meer. (Zo maar ineens na ruim een jaar?)
Maar ik kon natuurlijk voor 20 euro per maand meer internet tegoed krijgen. Dat laatste maar gedaan, is goedkoper als de facturen.

In augustus is mijn abonnement afgelopen, dan ben ik mooi vertrokken naar een andere provider.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:06

Ik verbruik op m'n tel ongeveer 1500mb (KPN) daarmee zit ik op instagram, luister ik radio 538 en staat werkelijk waar nooit op WiFi. Op m'n iPad(vodafone) zit ik bijna altijd op WiFi en jaag ik er zogenaamd 3 gb in 3 week doorheen. Ga morgen een nieuwe simkaart bij ze halen en laat die in de verpakking. Heb nog een duosim van KPN liggen voor m'n iPad. En dan eens kijken wat er gebeurt volgende maand. Als er dan nog dataverbruik geregistreerd staat is voor mij het bewijs geleverd.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:10

Ik ben nu voor het eerst in een paar jaar over mn Internettegoed heen. Is me nog nooit overkomen. Sinds mn nieuwe abbo minder bereik, van wifi afgegooid worden, batterij snel leeg. Beetje apart. Ik laat mn toestel wel bij een Samsung servicepunt controleren. Heeft nu vertraagd Internet maar gaat nog snel voor mn idee. Heb het nu voor de zekerheid uitstaan.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:34

Ben ik dan serieus de enige die nooit problemen heeft gehad met Vodafone :=?

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:51

Ik had ook vodafone en hetzelfde probleem, zelfs toen ik een maand zonder mobiel had gedaan omdat hij kapot was en gemaakt werd door een kennis wat wat langer duurde maar ook toen was ik er volgens hun 100 euro overheen gegaan. Zit nu bij ziggo en nog nooit een probleem mee gehad, voor 15 euro 1 gb internet en 300 min/sms en ben er een keer voor 60 cent overheen gegaan :')

Laurier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:54

Ik heb hetzelfde gehad bij Vodafone. Laten bekijken waf ik verbruikte en op basis daarvan abonnement laten verhogen zodat ik er zogenaamd niet meer overheen zou gaan. Jeah right... Bleef hetzelfde iedere keer weer en waar het vandaan kwam??? Nog steeds geen idee. Dus toen mijn abonnement afliep was het al snel bye bye

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:56

heb ook geen problemen gelukkig. ... zelfs netjes bedrag teruggekregen omdat ik over mijn limiet was vanwege die ellende van Facebook en zijn ellendige filmpjes die plotseling vanzelf afspeelden, wat je dus moest uitschakelen.

maar hou dit topic in de gaten... je weet maar nooit...

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 00:59

Ik had ook nog nooit problemen gehad, maar nu. Die 35 euro kan ik niet om wakkerliggen, maar de houding van vodafone wel. Ik kan het bewijzen maar mag dat niet, zegt mij al genoeg. Kan er nu weer kwaad om worden!

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 01:24

Bizar dat zo veel mensen hetzelfde hebben. Hier ook een overstap gemaakt naar Vodafone. Het eerste jaar prima (al viel het bereik vaak weg). Het 2e jaar begonnen de rekeningen plots ernstig op te lopen (terwijl ik niets anders deed dan voorheen), en geen waarschuwing meer bij internetverbruik. Na de zoveelste hoge rekening en bijbehorende onbeschofte winkelmedewerkers heb ik het opgegeven en ben ik zsm weer terug gegaan naar mijn oude vertrouwde provider. Nu ineens nooit meer zoveel verbruik, en altijd prima bereik.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 08:16

_xManadisx_ schreef:
Ik had ook nog nooit problemen gehad, maar nu. Die 35 euro kan ik niet om wakkerliggen, maar de houding van vodafone wel. Ik kan het bewijzen maar mag dat niet, zegt mij al genoeg. Kan er nu weer kwaad om worden!

Dat is ook precies de reden waarom ik een nieuwe sim ga halen en hem in de verpakking laat. Dan is het onmogelijk dat ik het gedaan heb. En dan moet de rechter er maar een uitspraak over doen. Heb dit jaren geleden met ze gehad toen net mobiel internet bestond. Dacht dat het aan mij lag en het heeft me een hoop geld gekost. Want ik had het duurste abonnement en moest nog onwijs veel betalen.

M'n ex heeft al jaren vodafone en daar is nooit wat mee. Dus dacht kan wel weer zullen wel opstart problemen geweest zijn. Dus niet. In de eerste maand gelijk mis. Terwijl ik al jaren op de tablet hetzelfde doe en bij tmobile nooit zomaar over m'n bundel ging. Alleen als ik ging tv kijken op m'n tablet. Maar als dan je data op is koop je gewoon wat bij.

Skinnylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 08:37

Hier ook veel ellende gehad met vodafone.... ben nu ook overgestapt naar een andere provider en heb nu nooit meer hoge rekeningen.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 08:39

Ik heb op m'n mobiel precies hetzelfde staan als op m'n tablet. Mobiel nooit op WiFi en altijd radio/spotify aan en m'n tablet bijna altijd op WiFi. Het is onmogelijk gewoon.