Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pipo schreef:Ja hoor. Mijn fb is mijn dagboek. Dus mensen die niet reageren gaan weer verwijderd worden. Die tonen geen interesse , terwijl ik netjes bij andere dus wel bijhou wat ze posten en like dat of reageer daarop. Verwacht dat dus ook van mijn "vriendjes" Maar goed ik heb er dan ook bij lage na geen 100. Vrienden in mijn beleving lezen en steunen je en wederzijds, komt het van 1 kant is het einde verhaal.
Shenavallie schreef:@ K_im: Als je je onderschrift naast FB legt, dan klopt het niet helemaal. Je kunt mensen niet veranderen, maar wel accepteren dat ze niet altijd op een ander reageren. Misschien is iemand die dag niet op FB geweest of voelt zichzelf niet lekker of is er met zijn/haar hoofd niet bij. Vriendschap bestaat niet alleen maar uit liken en reageren...
pipo schreef:Ja hoor. Mijn fb is mijn dagboek. Dus mensen die niet reageren gaan weer verwijderd worden. Die tonen geen interesse , terwijl ik netjes bij andere dus wel bijhou wat ze posten en like dat of reageer daarop. Verwacht dat dus ook van mijn "vriendjes" Maar goed ik heb er dan ook bij lage na geen 100. Vrienden in mijn beleving lezen en steunen je en wederzijds, komt het van 1 kant is het einde verhaal.
zigranta schreef:Tazzey schreef:Een half uur geleden heb ik iemand uit mijn lijst gegooid. Ik heb met mijn rug haar mes beschadigd dus dat vond ik een mooie reden.
Is het mes erg beschadigd?(grapje natuurlijk!)
Die kun je echt missen als kiespijn zo'n "vriendin" !