moeite met omgang vader

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: moeite met omgang vader

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 16:30

TS wat verdrietig dat je zoveel nare herinneringen hebt.
Krijg je al psychologische hulp?
Lijkt mij heel zwaar om in je eentje te willen oplossen.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 17:01

Ik vind het ook vreselijk voor je.

vlinder1111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-16 20:19

Dank jullie. Ik heb hulp gehad, maar hier schoot ik helemaal niks mee op, dus daar ben ik mee gestopt. Ik wacht nu op de start bij een nieuwe psycholoog, maar ik hoop hoe sneller, hoe beter.

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 08:39

Hopelijk helpt de nieuwe psycholoog je.

vlinder1111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-18 19:57

Het is al lang geleden dat ik hier heb gereageert. Het gaat inmiddels heel veel beter met me. Ik heb goede hulp gehad en ben weer aan de beterende hand.
Ik heb wel besloten geen contact meer met hem te hebben, daar ben ik redelijk zeker over, alleen soms doet dat erg pijn. Zoals nu, hij gaat komende week trouwen, en ik heb besloten dat ik daar niet bij wil zijn. Dat beslissing heb ik gemaakt vanuit mijn gevoel en ik voel dat ik daar redelijk trouw aan kan zijn en dat het goed voelt. Alleen nu voel ik me de hele week al klote, ergens vind ik het jammer dat ik er niet bij ben, ik ben er heel erg verdrietig over. Maar er naar toe gaan zie ik ok niet als optie, in de eerste plaats omdat ik niet eens achter het huwelijk sta :') Dat moet ie verder lekker zelf weten, hij hoeft mij geen verantwoording af te leggen ofzo, maar zij bevorderd de situatie niet echt ofzo.

Ik weet niet zo goed wat ik hiermee wil, maar ik wilde denk vooral even mn hart luchten.
Volgend jaar gaan wij trouwen, en ik wil hem er dus ook niet bij hebben. Ook dat vind ik verdrietig, maar dat neemt niet weg dat ik achter mijn beslissing sta. Ik heb vooral verdriet over wat er niet is, maar wel had moeten zijn.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 20:27

Niet meer dan logisch dat je je vader mist TS!
Vanuit je kind zijn is en blijft zo iets een enorm gemis, hoe vreselijk de man achter de rol ook is.

Respect dat je zo voor jezelf gekozen hebt, daar kan je alleen maar beter van worden.