Beugels steken iedere keer door bh heen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 10:06

Ik schrik een beetje van de mensen die zeggen dat 2 jaar netjes is voor een bh :o Mijn dure bh's moeten toch echt wel langer meegaan hoor, anders ga ik er alsnog mee terug. Ik bedoel, hoe vaak heb je die specifieke ene bh aan in 2 jaar tijd?

Maar even voor de zekerheid: hoe veel bh's hebben jullie dan? Want het gaat natuurlijk wel om het aantal keren dat je ze draagt. (en idd hoe je ze wast, droogt en bewaart)
Ik hoor nog wel eens van dames dat ze 2 bh's hebben; eentje aan het lijf en eentje in de was. Tja, dan zijn ze na 2 jaar echt wel op ja. Maar ik ga er eerlijk gezegd van uit dat de meesten toch wel wat meer setjes/exemplaren in de kast hebben hangen?

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:16

DatBenIkNou schreef:
Jackieboy schreef:
Mijn borsten blijven niet eens zo lang dezelfde maat :+ ik heb nogal last van het jojo syndroom

Je gewicht ook jojo dan zeker haha? Nee, bij mij al zeker 15 jaar zelfde gewicht en zelfde maat borsten gelukkig! :D

Haha ja :+ Ik schommel met gezicht tussen de 58 en 65 en met borsten tussen de 75D en 80E

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-15 14:28

Ik heb meerdere leuke bh's van de zeeman kosten ongeveer 4 a 5 euro, zitten lekker, en nog maar 1 keer last gehad van beugels die er door steken.
Ze gaan makkelijk enkele jaren mee en omdat ze zo weinig kosten heb ik er erg veel, voor 1 dure bh heb ik makkelijk 15 bij de zeeman.
En ik was ze gewoon mee in de wasmachine.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-15 14:47

Lauratje_88 schreef:
Ik heb meerdere leuke bh's van de zeeman kosten ongeveer 4 a 5 euro, zitten lekker, en nog maar 1 keer last gehad van beugels die er door steken.
Ze gaan makkelijk enkele jaren mee en omdat ze zo weinig kosten heb ik er erg veel, voor 1 dure bh heb ik makkelijk 15 bij de zeeman.
En ik was ze gewoon mee in de wasmachine.

Ja maar de zeeman verkoopt toch echt mijn maat niet, anders had ik het wel geweten. :+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-16 22:25

Ik schop mijn topic maar eens omhoog.

Hoe kan een beugel breken? Ik had mijn reserve bh aan (ja ik had al maanden geleden nieuwe moeten bestellen maar ik vind die dingen zo ontzettend duur) en daarvan was 1 beugel er door midden gebroken en zolang het ging plakte ik er een pleister overheen (erg eigenlijk haha). Overigens is het gebroken tijdens het werken.
Gelukkig gisteren 2 nieuwe besteld a 75/80 euro...
En vandaag tijdens het werken brak de andere...
Was overigens wel zo'n saphh bh maar andere die ik gehad heb van Saphh hadden nooit gebroken beugels.

Oh en als je wilt weten wat voor werk ik doe, ik werk in de housekeeping, schoonmaken dus.

Iemand ook zoiets meegemaakt? :P

Nachocheese

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:27

Heb alleen het laatste bericht gelezen. Maar heb het nog nooit meegemaakt, altijd bh's van Hunkemöller. Heb 75b, misschien dat dat er nog iets mee te maken heeft haha.

En ik zit nog op school haha. Dus doe waarschijnlijk ook niet zo veel aan bukken en alles als jij :P

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:30

En daarom heb ik beugelloze bh's :+ nee oke eigenlijk ben ik gewoon hartstikke allergisch voor het materiaal waar ze van gemaakt zijn :o

luuntje

Re: Beugels steken iedere keer door bh heen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:33

Vroeger met goedkopere bh's had ik ook weleens dat de beugel brak.
Of door de stof heen prikte.
Ik denk slechte kwaliteit materiaal van de beugels.

Mijn Primadonna Twist bh's hebben nog nooit gebroken beugels gehad.

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:38

Met goedkope bh's heb ik het al een paar keer gehad dat de beugel knapte. Dat was geen fijn gevoel moet ik zeggen. Ik heb genoemde bh's de kapotte en de goede beugel eruit gesloopt en ze verder afgedragen.
Maar dan geven ze ook minder steun
Maat 85E hier.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:39

Zelf heb ik maar 1 keer gehad bij een bh dat de beugel bij mn oksel der uit is gegaan, zit was gebeurt (denk ik) door het vele paardrijden en veel bewegingen maken door stallen uitmesten oid. Sinds dien gebruik ik voor dit soort dingen een sport BH daar zitten geen beugels in en het zit wel enorm lekker.

Verder heb ik alleen primark BH's :') en die gaan enorm lang mee en dan heb ik voor 3 euro 1 bh :Y)
Bij deze BH's zijn bij mij nooit de beugels er door heen geschoten of dat de beugel brak. En ik draag zulke bh's al gouw een jaar of 2

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 22:59

Ik heb al jaren Prima Donna en ook al jaren dezelfde. Handwas en wasmachine door elkaar. Nog nooit 1 stuk gehad. Wat balen voor je zeg! Ik vind twee jaar ook echt te kort voor zulke dure bh's.

En voor al die lucky bastards die bij de h&m, Zeeman en Primark terecht kunnen: voor dat geld heb je gewoon minder kwaliteit. Ik zou willen dat ik er kon kopen, maar als je een beetje (boel) borsten hebt, dan wordt dat niks. Kleine maatjes echt prima, maar voor grotere borsten heb je meer kwaliteit nodig.

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 23:20

Ik heb een grote maat en heb makkelijk 15 bh's. Mijn oudste bh is nu denk ik 5 jaar. Ik was ze in de machine, ik let niet op welk programma haha. Maar doordat ik er meerdere heb slijten ze niet zo snel. Dus ik raad je aan ts om meerdere te kopen, dan gaan ze langer mee en is ook veel fijner omdat elke bh anders is dus ook anders valt onder kleding

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 23:31

Mijn moeder heeft 75F en vindt bh's van de primark prima!
Dus niet perse een duur merk nodig met die maat.

Ik met mijn 75D kan er ook prima slagen. :j

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 00:05

Victoria Secret bh's heb ik nog nooit dit soort dingen mee gehad van beugels breken en uitsteken en dat is ook echt een die echt mijn maat goed heeft. Goedkope hema en h&m bh's gingen niet altijd goed.. maar van Triumf en een 2 bepaalde bh's van hunkemoller wel weer...
Ga je veel op reis en pak je ze veel in tassen? Ik weet dat in koffers en tassen proppen van bh's bij mij ook wel resulteerde in gebroken beugels :P

Nou moet ik zeggen dat ik na 2-3 jaar bh's echt al 'versleten' heb qua stof gewoon door veel sporten vermoed ik. Ik was ze gewoon wel in de een stevige waszak in de wasmachine, van handwas werden ze bij mij echt niet beter doordat ze dan zo zwaar worden van vele water en uitwringen kan ook niet goed zijn voor die dingen...en ik heb ook echt geen geduld voor handwas :o

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 00:06

Jullie weten dat je online ook nieuwe losse beugels kunt kopen? Scheelt als je een beetje handig bent en de bh voor de rest nog goed is een boel geld :)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 00:13

Mijn Marliesje ging na 3 1/2 jaar helaas stuk, beugel er doorheen, heb er nu 3 van Sapph en één is stuk na +/- 10 maanden de andere 2 nog geen spoortje van slijtage. Oh ja ze gaan allemaal met de wasmachine mee. Ik heb (helaas nu door de zwangerschap wederom) Cup 75F/G :=

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 00:45

Ik heb 85F. Toen mijn beugels van m'n bh braken heb ik de beugels er gewoon uitgesloopt :+. Jaren ermee rond gelopen. Vond het echt heerlijk. Nu heb ik bh's van de Hunkemöller. Maar ik moet geen kant hebben want daar kan ik niet tegen.
Ik was ze met de hand en leg ze daarna in model op een handdoek

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 00:47

Toevallig een paar maanden terug dat de ene dag de beugel van m'n witte bh in m'n oksel zat te pikken en een paar dagen later de beugel van m'n huidkleur doormidden brak. Toen had ik alleen nog twee zwarte...

En dan gaat het om oma bh's van ruim 60 euro (Anita). Een model dat ik al bijna 15 jaar draag.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik deze twee exemplaren al enkele jaren in mijn bezit heb en dat ik ze vaker draag dan m'n zwarte, maar in al die jaren dat ik dit model draag is dit de eerste keer dat me dit overkomt.

Prima Donna is overigens mijn merk voor mooie bh's. Alle merken hebben een iets andere pasvorm en welk merk bij jou past is dus afhankelijk van de vorm van je borsten. Zo hoeven ze bij mij absoluut niet aan te komen zetten met een voorgevormde cup, dan heb ik onder een hele lege cup en dus absoluut geen steun.
Dat is trouwens leuk bikini shoppen kan ik je zeggen. Tegenwoordig is alles voorgevormd en als dat niet zo is dan is het wel een haltertopje en dat is iets wat mijn nek weigert te accepteren.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 00:57

Olympia96 schreef:
Ik heb al jaren Prima Donna en ook al jaren dezelfde. Handwas en wasmachine door elkaar. Nog nooit 1 stuk gehad. Wat balen voor je zeg! Ik vind twee jaar ook echt te kort voor zulke dure bh's.

En voor al die lucky bastards die bij de h&m, Zeeman en Primark terecht kunnen: voor dat geld heb je gewoon minder kwaliteit. Ik zou willen dat ik er kon kopen, maar als je een beetje (boel) borsten hebt, dan wordt dat niks. Kleine maatjes echt prima, maar voor grotere borsten heb je meer kwaliteit nodig.

Ik heb cup C, gek genoeg blijft spul van de hema het langst mooi..
Ben trouwens van mening dat duur niks zegt over kwaliteit.
Natuurlijk heb je verschil tussen primark ed en duurdere merken, maar bh's van 80 euro zijn hier niet beter gebleken als van bonprix aldus moeders.
En zij heeft ook een grote maat..

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 00:57

Ik draag ook altijd bh's van de primark. Kosten 10 euro voor 3 stuks, zitten goed (80D) en bij 1 begon na 1,5 jaar een beugel te prikken. Ik was de keurig om 40 graden, soms als het warm is geweest op 60 :+

dan is het niet erg om na een jaar nieuwe te moeten kopen

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 01:12

moonfish13 schreef:
Olympia96 schreef:

Ik heb cup C, gek genoeg blijft spul van de hema het langst mooi..
Ben trouwens van mening dat duur niks zegt over kwaliteit.
Natuurlijk heb je verschil tussen primark ed en duurdere merken, maar bh's van 80 euro zijn hier niet beter gebleken als van bonprix aldus moeders.
En zij heeft ook een grote maat..

Ik ga mee met wat Olympia96 heeft gezegd. :) Ik denk zelf ook dat de kwaliteit van H&M en primark niet goed genoeg is. Daarnaast heb ik ze ook echt wel eens geprobeerd, maar ik pas de pasvorm gewoon echt totaal niet.
Ik koop mijn BH's altijd bij de livera, aangezien zij merken hebben die wel passen bij mijn F/G cup. Eerst had ik altijd de huismerk Livera, omdat die het beste zaten (die waren 30 euro ps). Maar aangezien die niet meer gemaakt worden ben ik nu overgegaan op Chantelle. Fijn, maar inderdaad wel erg duur. Gelukkig gaan ze lang mee. :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 12:57

Mijn bh's gaan toch echt veel langer mee :wow: Zolang ik maar voldoende afwissel en na max 2 dagen een andere bh pak (normaal wissel ik elke dag van bh). Ik had tot voor kort zelfs nog bh's van m'n middelbare school tijd (10 jaar geleden). En dat is gewoon allemaal Livera, Hunkemoller en Hema. Wel doe ik een speciaal gevoelig wasje, waszakjes etc..
Zodra de onderste band teveel is opgerekt, gaan ze wel de vuilbak in hoor. Ze moeten wel steun blijven bieden.

CecileDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:14

Sannens schreef:
Ik ga mee met wat Olympia96 heeft gezegd. :) Ik denk zelf ook dat de kwaliteit van H&M en primark niet goed genoeg is. Daarnaast heb ik ze ook echt wel eens geprobeerd, maar ik pas de pasvorm gewoon echt totaal niet.
Ik koop mijn BH's altijd bij de livera, aangezien zij merken hebben die wel passen bij mijn F/G cup. Eerst had ik altijd de huismerk Livera, omdat die het beste zaten (die waren 30 euro ps). Maar aangezien die niet meer gemaakt worden ben ik nu overgegaan op Chantelle. Fijn, maar inderdaad wel erg duur. Gelukkig gaan ze lang mee. :)

Ik heb echt 2 weken geleden nieuwe collectie livera eigen merk gekocht :j Dus volgens mij zouden ze er weer moeten zijn _/-\o_
Okee ook een dure die véél mooier is maar ze zitten net zo lekker

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:34

Jups, als je er op de verkeerde manier druk op zet, breken ze. Sapph valt bij mij overigens onder de mindere kwaliteit bh's.

Antics

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-16 13:39

Bij mij gaat het ook vaak mis. De BH's van de Zeeman gaan bij mij echt niet lang mee helaas, maar die zijn stiekem meer voor de leuk. Heb meerdere keren gehad dat de beugel doormidden brak en nog veel vaker dat de beugel er uit stak aan de zijkant. Best wel pijnlijk. Als korte termijn oplossing boog ik die beugel dan om, van m'n oksel weg. Maar dat is dan puur om de dag te overleven, haha. Met duurdere BH's heb ik het trouwens ook gehad.

Ik moet de perfecte BH nog vinden en dat is nogal een zoektocht. En dat terwijl ik best een gangbare maat heb.

De BH's van Triumph zitten trouwens wel ècht heel erg lekker en gaan bij mij niet stuk. Ze zijn ook over het algemeen goed te betalen. Overigens zijn die er ook voor grotere maten (omtrek en cupmaat). Alleen kan ik me herinneren dat je daar weinig 'leuke' printjes en kleuren had. Nu heb ik het even opgezocht en ik zie nu wel meer kleuren, dus dat is tof als je daar naar zoekt!