Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En nu al vanaf 6 uur het volume keihard, en uit ervaring weet ik dat dit nog wel even door gaat tot een uur of 12
En dan is er ook nog een vriendin daar met de meest kloterige klote lach van heel de wereld, denk in zware roker+hysterisch+hockeymeisje
Ik snap alleen niet waarom ze niet op haar supergrote slaapkamer zitten. Als ik een laptopfilmpje kijk, ga ik ook altijd naar boven.

zo gaat er natuurlijk noooit wat veranderen hahaha Achja.

Maar beschimmelde vaat en een zwam in de wc, dat is wel erg bizar!!!
Ik had ook zo'n vieze huisgenoot, hij is er uiteindelijk uitgezet. Hij had stiekem 2 kittens op z'n kamer, zonder kattenbak..

? Net als een wc rolletje omdraaien... Als die knul nou graag het papier zo heeft hangen in z'n eigen wc, dan is dat toch niet zo'n ellende?
Kan me er niet zo aan ergeren bij anderen thuis. Als je er echt last van hebt kan je er natuurlijk voor kiezen om bij jou zelf thuis af te spreken.
. Vind het niet zo heel erg & kan er wel om lachen. Als we een nacht goed door moeten slapen, slapen we gewoon bij mij thuis. Daar hebben we dat risico niet

Doubtless schreef:Maar een raam open laten staan is toch niet zo erg? Net als een wc rolletje omdraaien... Als die knul nou graag het papier zo heeft hangen in z'n eigen wc, dan is dat toch niet zo'n ellende?
Bij vriendje wonen ze met 8 jongens. Stuk voor stuk lieverds. En regelmatig lekker luidruchtigKan me er niet zo aan ergeren bij anderen thuis. Als je er echt last van hebt kan je er natuurlijk voor kiezen om bij jou zelf thuis af te spreken.
Als de jongens thuis komen van het stappen (en wij zijn niet mee geweest of eerder naar huis gegaan) willen ze nog wel eens zomaar op de slaapkamer staan om nog even te lallen en welterusten te zeggen. Vind het niet zo heel erg & kan er wel om lachen. Als we een nacht goed door moeten slapen, slapen we gewoon bij mij thuis. Daar hebben we dat risico niet