Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

chanel1985 schreef:ok hoog bedrage, maar zu'n hebben ook kosten gemaakt, dan nog niet reageren op hun brieven. Als je toen in dialoog was gegaan was er misschien een mogelijkheid geweest om te bemiddelen en het bedrag te halveren ofzo.
Nu afkomen met dat zu'n de verkeerde dag hebben gezegd is ook vijgen na pasen. Als dit zo was geweest waarom heb je dat niet direct toen gezegd en kom je daar nu pas mee af, net nu het bij de incaso zit? Geloofbaarheid is ook nihil.
En ook een beetje raar dat je denkt dat ze bluffen wanneer ze een rekening sturen en er maar niks mee doen tot aan incasso... Je kan je er nú nog tegen willen verzetten, maar ik zou daar als tegenpartij niet blij van worden na herhaaldelijk achter het geld aan te moeten. Zipporah schreef:Over de datum had ik het die dag zelf nog over gehad toen het mis ging. En daar zeiden ze toen dus ook al gelijk over dat het niet kon omdat hun alleen op maandag operaties uitvoeren.

Zipporah schreef:Over de datum had ik het die dag zelf nog over gehad toen het mis ging. En daar zeiden ze toen dus ook al gelijk over dat het niet kon omdat hun alleen op maandag operaties uitvoeren.
Zipporah schreef:En ik wil echt wel betalen, ik wou ook nog de operatie laten uitvoeren... Maar waarom dubbel voor materialen betalen? Ik betaal echt wel als het terecht is maar ik wil dit gewoon eerst weten. Hun kunnen mij geen antwoord geven namelijk dus ik vraag me af hoe sterk ze staan.