Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 21:59

Jennyxx schreef:
Waarom zou je wel met hem afspreken? (oprechte interesse)

Omdat ik hem oprecht een leuke jongen vindt en het leuk zou vinden hem beter te leren kennen.

Ik heb hem gezegd dat ik maagd ben en niet zo zeker ben van zomaar met hem in bed duiken op een eerste afspraakje en daar reageerde hij positief op. Daarna heb ik hem heel direct gevraag of hij alleen op seks uit is of niet, en hij zegt van niet. Hij zegt dat hij me graag wil leren kennen.

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:02

kevertje04 schreef:
Jennyxx schreef:

Omdat ik hem oprecht een leuke jongen vindt en het leuk zou vinden hem beter te leren kennen.

Ik heb hem gezegd dat ik maagd ben en niet zo zeker ben van zomaar met hem in bed duiken op een eerste afspraakje en daar reageerde hij positief op. Daarna heb ik hem heel direct gevraag of hij alleen op seks uit is of niet, en hij zegt van niet. Hij zegt dat hij me graag wil leren kennen.

Ik hoop dat hij de waarheid spreekt voor je. Zou leuk zijn! Wees wel op je hoede, hij vroeg natuurlijk niet voor niks of je aan de pil was ;)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:03

kevertje04 schreef:
Jennyxx schreef:

Het "nee" antwoord hebben bijna alle jongens wel klaar.
Want als ik "ja" zeg, loopt ze toch weg, en loop ik weer een kans mis.

En voor de anderen, liefde of sex las ik hier net.
Misschien een andere redenering:

Liefde hoeft geen lust te zijn.
Lust ook niet altijd liefde.

Het is maar net, waar jijzelf voor in staat.

martinique

Re: Voor de eerste keer naar bed met een vreemde? (18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:28

Ik ben ook niet preuts, maar ben toch blij dat ik mijn eerste keer niet met 'zomaar' iemand heb gedaan, al had ik toen ook nog maar kort verkering haha. Ik zou het gewoon niet willen zonder iemand te kennen. En ik heb heus wel eens een one night stand gehad, maar ben nu veel meer ervaren en ik weet wat ik aan mezelf heb, wat je aan de ander hebt is afwachten en ik denk dat je bij een eerste keer niet weet wat je aan jezelf hebt en wat je precies kunt verwachten.
Ik zou het lekker even aankijken en daten, de rest komt dan misschien wel toch!

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:36

Citaat:

Jennyxx schreef:

Ik heb hem gezegd dat ik maagd ben en niet zo zeker ben van zomaar met hem in bed duiken op een eerste afspraakje en daar reageerde hij positief op. Daarna heb ik hem heel direct gevraag of hij alleen op seks uit is of niet, en hij zegt van niet. Hij zegt dat hij me graag wil leren kennen.[/quote]

Ik hoop dat hij de waarheid spreekt voor je. Zou leuk zijn! Wees wel op je hoede, hij vroeg natuurlijk niet voor niks of je aan de pil was ;)[/quote]

Hoi ts, inderdaad zoals bovenstaande, klinkt het erg alsof hij op een ding uit is, en dat hij jou hart daar mee breekt kan hem geen 'worst' schelen. :') Zelf wacht ik een maand of 1 a 2 voordat ik met iemand het bed in duik in een relatie, want dan moeten ze op je wachten en als ze op een ding uit zijn dan ja, gaan ze na een week wel weg. :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:42

Je merkt het snel genoeg hoe hij is. En als je gewoon van je maagdzijn af wil komen dan is hij een geschikte kandidaat. Of hij ook de juiste kandidaat is? dat is een heel ander verhaal. Zorg dat je stevig in je schoenen staat en laat je absoluut niet overhalen terwijl je nog twijfelt, gewoon in het openbaar afspreken en niets doen waar je nog niet aan toe bent.

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:44

kevertje04 schreef:
JToen ik liet weten dat ik dat best zag zitten vroeg ie meteen of ik de pil slikte. Toen ik nee zei, zei hij vastberaden: 'oké, condoom dus.' Eh ja...

Als je wel de pil slikte, had hij het dan zonder condoom willen doen? *alarmbellen voor een player gaan af*.....
Hij wil je niet zwanger laten zitten. Maar god weet wat je zonder condoom nog meer van hem kado krijgt.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:46

Ik heb als enkele one nighters gehad. Ook geen spijt van, waren hartstikke leuke kerels op leuke momenten, wel altijd goed op de (dubbele) bescherming letten. Maar de allereerste keer was met mijn toenmalige vriendje, en het was voor ons beiden de eerste keer. Dat was toch echt wel speciaal (en lomp, en grappig), en ik ben erg blij dat het zo is gegaan. Ik zou niet mijn maagdelijkheid willen kwijt raken in een one night stand direct. Deze jongen wil je wellicht beter leren kennen, maar hij wil vooral ook je broek in! Is niet erg, hij is er ten minste eerlijk over. Maar pas op dat je geen spijt krijgt als het op niets uit loopt en je je hebt laten ontmaagden. Sommigen kunnen daar mee leven, maar ik persoonlijk zou er spijt van krijgen. Dit lijkt me eerder een ideaal geval als je geen zin hebt in een relatie, maar wel een leuk en aantrekkelijk iemand zoekt om je zo nu en dan mee te vermaken. Is ook leuk, heb ik een tijdje gedaan voor mijn huidige vaste relatie.

_Inge

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:49

AustriaTrick schreef:
Hoi ts, inderdaad zoals bovenstaande, klinkt het erg alsof hij op een ding uit is, en dat hij jou hart daar mee breekt kan hem geen 'worst' schelen. :') Zelf wacht ik een maand of 1 a 2 voordat ik met iemand het bed in duik in een relatie, want dan moeten ze op je wachten en als ze op een ding uit zijn dan ja, gaan ze na een week wel weg. :')

Maar sommige mannen zijn ook niet meer dan een nachtje fun, om dan altijd er 1 a 2 maand mee te moeten doorbrengen :+

Ts, je moet vooral voor jezelf uitmaken of het je zou 'boeien' als hij na de seks je niet meer wil..want als je er meer in ziet dan kan best wel de tijd geven.

Mijn eerste keer was een vakantieliefde, dus soort van one week stand zeg maar ;) , geen spijt van, vond het juist wel fijn zo, maar dat is voor ieder persoonlijk.
Ben het wel eens dat liefde en seks samen nog fijner is dan zo gewoon seks, maar dat merk je pas als je de 'ware' tegengekomen bent.

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 22:52

Kamy schreef:
kevertje04 schreef:
JToen ik liet weten dat ik dat best zag zitten vroeg ie meteen of ik de pil slikte. Toen ik nee zei, zei hij vastberaden: 'oké, condoom dus.' Eh ja...

Als je wel de pil slikte, had hij het dan zonder condoom willen doen? *alarmbellen voor een player gaan af*.....
Hij wil je niet zwanger laten zitten. Maar god weet wat je zonder condoom nog meer van hem kado krijgt.

Dit schrikt me wel een beetje af -O- hij kan wel het ene zeggen maar als hij ondertussen het andere doet... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:54

Dat vind ik wel een beetje vergezocht hoor. Ik ken geen enkele gast die vrijwillig een condoom omdoet... Hoeft echt niet per se te betekenen dat hij een player is. Daarbuiten als je dat niet wilt is het toch gewoon een condoom en anders geen seks? Dat hij het graag wilt betekent niet dat het ook zo gaat verlopen.. Vind dat die jongen een beetje negatief wordt afgeschilderd, TS afschrikken lijkt me ook niet de bedoeling

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:55

Lekker doen wat je zelf wil TS. De eerste keer sex is het leukst als je je op je gemak voelt, dus dat zeker in de gaten houden. Maar verder 'verlies' of 'geef' je niets op door met hem naar bed te gaan hoor. Daar is absoluut niets mis mee, zelf kiezen met wie en wanneer je voor het eerst seks hebt is altijd oké, of dat nu met de liefde van je leven of met een halfvreemde is. Maagdelijkheid is ook maar een stom idee dat door de kerk in het leven geroepen is om vrouwen onder de duim te houden.

Enne, die eerste keer hoeft helemaal geen pijn te doen hoor... Gewoon rustig aan doen, zorgen dat je er (fysiek en mentaal) een beetje zin in hebt, dan komt het vast goed. En altijd een condoom gebruiken natuurlijk!

Jennyxx schreef:
Hij vraag de volgende dag of je de pil slikt. Daar kan je uit afleiden dat hij sex wil. En dat hij denkt dat jij makkelijk in bed bent te krijgen.

Ook al zegt hij nu dat hij nog wel een date wil wachten. Of ga jij je grenzen aangeven de volgende date. Het feit blijft dat hij bovenstaande dacht. Wil je niet liever je maagdelijkheid verliezen aan iemand die jou hoog in schat en helemaal weg is van je?

Waarom schat hij haar 'hoger' in als hij denkt dat ze niet makkelijk in bed te krijgen is? Waar komt die rangorde vandaan? Hij is zelf ook makkelijk in bed te krijgen en heeft blijkbaar genoeg zelfvertrouwen, dus waarom zou hij haar minder respecteren als zij niet 'makkelijk in bed te krijgen is'? Wat een onzin.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:55

Heel eerlijk kom je een beetje naïef over op mij, ts, maar ik kan fout zijn. Ik hoop voor je dat je vertrouwen niet beschaamd wordt, wat je ook zal doen... Uiteindelijk ken je hem van haar noch pluim, prima als je dan met hem in bed kruipt, maar zorg dat voor jullie beiden de verwachtingen duidelijk zijn.

Kamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 22:59

Dat slaat nergens op Emmaa. Alsof mannen alleen een condoom gebruiken als je dat als vrouw eist.
lekker puberaal en onverantwoordelijk van die gasten die jij kent.
als ik zo'n voorstel krijg als ts en hij legt het er meteen al dik op dat dit een avontuur met rubber gaat worden, haak ik af!
Ik wil niemand afschrikken, hopelijk is de heer in kwestie behoorlijk onhandig in openingszinnen ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:00

TS, ken je Guy talk? Dat is van een site, die vragen aan jongens stelt. Daarbij zit ook de vraag "hoevaak is het iets serieus geworden nadat er op de eerste date sex was geweest". Misschien dat je de vraag zelf al kan beantwoorden.

Je zegt "omdat ik hem beter wil leren kennen", maar snap je dat het hem om de seks gaat? Als je hem zo leuk vindt, zou ik zeggen: doe het niet, kijk even of hij op jou zou willen wachten. Als je met hem een eenmalig leuke (of niet...) avond wil, lekker doen.

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 23:02

Tieneke schreef:
Heel eerlijk kom je een beetje naïef over op mij, ts, maar ik kan fout zijn. Ik hoop voor je dat je vertrouwen niet beschaamd wordt, wat je ook zal doen... Uiteindelijk ken je hem van haar noch pluim, prima als je dan met hem in bed kruipt, maar zorg dat voor jullie beiden de verwachtingen duidelijk zijn.

Ik voel me ook wel een beetje naïef ja. Ik wil gewoon heel graag een keer iemand ontmoeten waar ik wat mee kan gaan doen, niet alleen op seksueel gebied maar ook gewoon op gebied van de liefde. Maar ik ben tegelijkertijd heel bang voor afwijzingen of dat hij inderdaad niets meer laat weten. Daarom heb ik dit topic ook geopend, ik wil het heel zeker weten voor ik zo'n keuze maak en me niet laten leiden door m'n blinde, domme wil om een leuke jongen aan de haak te slaan.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:05

TS, en wat als die jongen het een kick vindt om iemand te kunnen gaan ontmaagden, je wekenlang of langer lief behandeld en zodra je hebt toegegeven je koudweg dumpt? Kan je daarmee leven?
Het is jouw leven, maar denk goed na wat je ermee doet. Je weet dat hij vooral op seks uit is. Eerst kan hij niet snel genoeg in je broek en als je maagd bent heeft hij opeens wel tijd om "je beter te leren kennen?" . Als jij je liefde en seks goed kan scheiden moet je je niet laten tegenhouden, maar ik was ook blij dat mijn eerste keer met iemand was die ik kende want ik vond het allesbehalve een pretje.

En eerlijk gezegd als ik zo je berichten lees denk ik dat jij niet zo'n persoon bent die graag in zo'n situatie terecht komt. Natuurlijk kan iedere jongen je dit aandoen, maar weet gewoon dat deze al heeft aangegeven dat de kans groot is.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:06

senna21 schreef:
Noem mij vooral preuts, no problemo. Liefde én zelf-respect horen bij elkaar.

Je kan heus een one night stand hebben en zeker zelf respect hebben, als beide partijen er zin in hebben en het is zo is seks ook fijn en spannend zolang het veilig is. Prima joh. Niet zo preuts geniet ervan.

Al zou de eerste keer miet zo moeten zijn, ook inderdaad omdat het pijn kan doen en je kan bloeden je moet je afvragen of je dat bij een vreemde wil doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:07

Kamy schreef:
Dat slaat nergens op Emmaa. Alsof mannen alleen een condoom gebruiken als je dat als vrouw eist.
lekker puberaal en onverantwoordelijk van die gasten die jij kent.
als ik zo'n voorstel krijg als ts en hij legt het er meteen al dik op dat dit een avontuur met rubber gaat worden, haak ik af!
Ik wil niemand afschrikken, hopelijk is de heer in kwestie behoorlijk onhandig in openingszinnen ;-)

Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat als gasten de keuze krijgen ze het toch liever zonder doen := Als een meisje nou overkomt als een de koeling van een soa-poli snap ik het heel goed, maar ik heb nog nooit een gast ontmoet die niet een klein beetje baalt als er een condoom in het spel is. Heeft niks te maken met puberaal gedrag van jongens, eerder met een behoorlijke afremming van het genot.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:08

Als je het heel zeker wilt weten zou ik aan het daten gaan met deze jongen en hem op zijn honger laten zitten tot jij er met je volle gevoel en verstand voor kiest, zonder druk. En dan nog weet je niks zeker, alleen dat je zelf je keuzes maakt ;-)

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-15 23:08

Daar ben ik ook bang voor Kwanyin.

Ik heb hem een paar harde, directe vragen gesteld en hij antwoordt onwijs vaag en draait om elk simpel, voor de hand liggend antwoord heen. Ik denk dat dit een enorme flop wordt. :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:10

kevertje04 schreef:
Daar ben ik ook bang voor Kwanyin.

Ik heb hem een paar harde, directe vragen gesteld en hij antwoordt onwijs vaag en draait om elk simpel, voor de hand liggend antwoord heen. Ik denk dat dit een enorme flop wordt. :+

Dan is het duidelijk.

Doet me denken aan het spotje op tv.

Hang op, klik weg... en... bel uw bank. (dat laatste dan weer niet haha)

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:10

Je denkt vast te veel na naar zijn zin ;-)

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:11

Emma niet alleen gasten ook vrouwen die liever zonder doen, ook voor het genot.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:11

Red Flags Are Red Flags For a Reason :)*