En dan ook nog erbij vermelden dat hij het sieraad uberhaubt niet heeft uitgekozen of gekocht. Werkelijk waar
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Captain schreef:Brainless schreef:Ik heb ook de auto teruggevraagd toen de relatie over ging....
Maar ik begrijp dus dat ik heel "zielig" was en dat het absurd was dit te zelfs maar te vragen....
Een auto vergelijken met een ketting die door z'n moeder uit was gekozen?
Citaat:Cadeau is cadeau, dus of het nu een pizza was, een sierraad, een auto of wat dan ook, ik vind het een beetje heel raar om dat terug te vragen eerlijk gezegd ja..
dus ik zou het raar vinden dat als je een weloverwogen cadeau geeft aan iemand dat je dat terugwilt op het moment dat het uit gaat. Dan had je het gewoon nooit moeten geven
Ik zou hem in zo'n situatie denk ik maar terug geven en idd de eer aan jezelf houden. Maar dan wel vragen of hij hem zelf op komt halen én er gewoon eerlijk bij zeggen dat je het een beetje een aparte situatie vindt. Is aan hem wat hij met die info doet, maar het lijkt me wel logisch dat je dat zegt.
) Ik snap dat je misschien soms het gevoel hebt om hem wat naar z'n kop te gooien. (de ketting wellicht?
) Maar als jij gewoon rustig blijft en zorgt dat jou niets te verwijten valt ben jij degene die uiteindelijk de meeste opbrengst ervan hebt