Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tobbes schreef:Maar haalde hij dan wel die 90km/h met zijn kadet wanneer 2 paarden achter had?
4x4 vindt ik daar in tegen juist weer niks, want het zuipt meer terwijl weinig toegevoegde waarde heeft tenzij je van plan bent om offroad te gaan rijden (Dan bedoel ik wel wat anders dan zandweggetje of een weiland want dat gaat ook prima met 2 wiel aangedreven auto).
TurboTinker schreef:Ja ik ook. Daarom zoek ik een auto die meer dan 1400 mag trekken. Ik heb 1300 nodig. Wil net wat meer overhebben. Maar 2 ton trekken is ook weer wat overdreven

En mede daarom kosten ze niet veel en dat het blok een slokje lust, ligt eraan hoeveel je rijdt of dat belangrijk is of niet. Punt is gewoon dat je afschrijving niet voelt, elke keer tanken en elke maand de wegenbelasting wel. Maar afschrijving is vaak toch de grootste pijn. Als iedereen na elke rit z'n autokosten af moest rekenen (alsof je een taxi had genomen) dan schrok iedereen zo erg dat we een stuk minder reden
TurboTinker schreef:Het is een vectra c uit 2002 geworden. En hij heeft zich al.bewezen ook ♡
[ITP] TurboTinker strekt zijn beentjes op het strand.
ben helemaal blij ♡