Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rommulus schreef:poe dat is heel erg wisselend.
Ik kan er weken bij hebben dat ik zeker ruim over de 80 a 90 uur kom.
Ik moet vaak het hele land door crossen en dan komt de administratie er nog eens bij.
Maar then again soms ook wel 0
Dat krijg je als zelfstandiger .....
Edit dan reken ik niet mee als ik dan ook nog eens een zaterdag en of zondag mee reken en of ook nog eens avonden moet werken.
Ja ja slaap is voor mietjes .....(hou me maar aan dat motto)
Goof schreef:rommulus schreef:poe dat is heel erg wisselend.
Ik moet vaak het hele land door crossen en dan komt de administratie er nog eens bij.
Edit dan reken ik niet mee als ik dan ook nog eens een zaterdag en of zondag mee reken en of ook nog eens avonden moet werken.
gezien je onderste opmerking ga ik er dus vanuit dat die 80 a 90 uur in 5 werkdagen tijd is?
Dat zou dus minimaal 15 uur per dag zijn?
Ik ben wel benieuwd wat je doet dan eigenlijk. Vind het bijna ongeloofwaardig, no offence
Goof schreef:rommulus schreef:poe dat is heel erg wisselend.
gezien je onderste opmerking ga ik er dus vanuit dat die 80 a 90 uur in 5 werkdagen tijd is?
Dat zou dus minimaal 15 uur per dag zijn?
Ik ben wel benieuwd wat je doet dan eigenlijk. Vind het bijna ongeloofwaardig, no offence
Punz schreef:Citaat:Pfoe wat veel mensen hier die leven om te werken ipv werken om te leven.
Pfoe. Wat een(akelig) oordeel!
Er zíjn echt mensen die superveel lol hebben in hun werk, en die van mening zijn dat hun leven echt heel veel minder leuk is zónder dat werk..
! !)
Duhelo schreef:ben ik wel benieuwd wat jullie doen.
ik heb een erg leuke baan. afwisselend, mooie verdienste, redelijke uren.
maar eerlijk? ik zou moeten kunnen minderen vn uren of niet werken, ik zou me wel kunnen bezighouden in mijn tijd

Punz schreef:Citaat:Pfoe wat veel mensen hier die leven om te werken ipv werken om te leven.
Pfoe. Wat een(akelig) oordeel!
Er zíjn echt mensen die superveel lol hebben in hun werk, en die van mening zijn dat hun leven echt heel veel minder leuk is zónder dat werk..