de stoute schoenen aangetrokken..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:36

Tja, ik dacht niet jaloers te zijn maar als mijn man op die manier een cadeau van zijn ex kreeg zou ik niet heel blij zijn.

Emelie5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:45

Je zei dat je verder wou gaan als vrienden, en een vriend mag je natuurlijk een verjaardagscadeau sturen. Daar zou ik echt niks tegen hebben :o Misschien is een naam eronder wel een goed idee ;)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:47

Wauw. Ik ben ook echt niet zo jaloers, dacht ik... maar hier snap ook ik helemaal niets van. Wat wil je hier nou precies mee bereiken? Heb je ook maar een seconde nagedacht over wat je ermee zou kúnnen bereiken? Als je nou je naam erbij had gezet had ik het een harstikke leuke actie gevonden, maar zo? Nee, sorry. Als je hier echt niet over nagedacht hebt, nou goed, dan sla je gewoon de plank even flink mis. Heb je hier wel over nagedacht, dan zou ik maar eens bij jezelf te rade gaan, want dan zit er misschien tóch ergens iets niet helemaal goed wat betreft jouw gevoelens voor deze jongen ;)

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-15 21:30

Selka schreef:
Sinds wanneer zijn wij vrouwen zo fragiel en kwetsbaar? Heel veel reacties gaan over hoe de vriendin zich wel niet moet voelen.

Thanks... Eerste wat in mij opkwam inderdaad.
Iedereen vraagt wel steeds mijn intenties; maar die heb ik al een paar keer beantwoord :Y)
En het doel van dit topic?
Vroeg me af of andere zoiets wel eens hebben gedaan :D
Begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waarom sommige vragen wat mijn doel hiermee is.. Ik stuur een vriend een grappige/geheimzinnige kaart met een fles champagne voor zijn verjaardag, wat zou mijn doel moeten zijn dan?
Als ik hem terug zou willen zou ik dat echt niet via een verjaardags kaart doen :P

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:47

Nee, dit heb ik nog nooit gedaan en zou ik ook zeker nooit doen. Als je het mij vraagt, sla je de plank volledig mis. Dit gaat vraagtekens oproepen bij hun beiden. Misschien heb ik ook geen humor maar ik zie de uiteindelijke grap ook niet. Vind het een beetje irritante manier van aandachttrekkerij. Sorry

Ik heb zo een kaartje gehad met 'gefeliciteerd met je nieuwe woning' maar dan zonder afzender. Leuk -O-

Als je je naam er wel bij zet, zou ik het een super leuk cadeau vinden!

Anoniem

Re: de stoute schoenen aangetrokken..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 12:48

Hoe is dit eigenlijk afgelopen TS? Konden ze het waarderen?

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 13:01

Ik zou dus echt zo'n droogkloot zijn en tegen mijn vriend zeggen:
Nou, tenminste wat lekkers voor bij de borrel, hoeven we dat zelf niet meer te halen!

Met kerst ook een kaart zonder naam ontvangen.
Stond een heel verhaal in, weet het niet meer precies maar had ook van een ex kunnen zijn op de manier als dat het geschreven was. Was uiteindelijk een kaart van zijn opa&oma, maar ik zou er echt niet moeilijk over doen. _O-

Ben benieuwd naar hun reactie inderdaad ;)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 13:03

Waarom noem je het "stoute schoenen" als ik vragen mag?

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 13:10

Ook al wil je echt niks meer met hem en is het puur vriendschappelijk....ik vind (maar dat is mijn persoonlijk mening, zoals je hier leest zijn er ook genoeg bokkers die er anders over denken) dat je hiermee wel een grens mee bent overgegaan. Het is de combinatie van factoren (niet erbij zetten 'geniet hier lekker samen van!' of oid, maar vooral jullie gemeenschappelijke verleden) dat er voor zorgt dat ik dit toch wel een tikkie ongepast vind. Als ik die vriendin was zou ik er geen prettig gevoel bij krijgen. Heb je je wel in de positie van zijn vriendin verplaatst? Waarom wil je hiermee zo graag een reactie van hen uitlokken? Je lijkt erg gebrand op aandacht van hem (of hen allebei)? Het lijkt alsof je jouw rol in zijn verleden/leven toch nog even wil benadrukken. Volgens mij ben je nog meer met hem bezig dan je aan jezelf wil toegeven.

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-15 16:58

De reactie was goed, hij bedankte me meteen nadat het bezorgd was en hij moest erg lachen. Ook z'n vriendin vond het humor om hem zo te verassen en de champagne heeft goed gesmaakt! Ik kon helaas niet aanwezig zijn op zijn daadwerkelijke verjaardags feest maar een gemeenschappelijke vriend wel. Ik kwam hem eergisteren tegen en die begon er meteen over haha, ben blijkbaar niet zo geheimzinnig als ik dacht :')

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 21:16

Fijn dat het geslaagd is! Blijkbaar was de verhouding er naar om dit te kunnen doen. :)

Zelf had ik de ex van mijn vriend waarschijnlijk een draai om haar oren gegeven met die fles. :o