SindyKaya schreef:Dan heb ik echt onder een steen geleefd denk ikniks van mee gekregen namelijk
Wees blij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zou denk ik ook geheel per ongeluk water over ze heen gooien als ze zo doorgaan, of achter de deur gaan zitten en ik een keer die deur open trekken als ze gaan belletje lellen. Is het ook zo klaar, denk ik. eclair98 schreef:Poeffff ik heb dit wel vaker gelezen, maar nog nooit zelf mee gemaaktIk zou denk ik ook geheel per ongeluk water over ze heen gooien als ze zo doorgaan, of achter de deur gaan zitten en ik een keer die deur open trekken als ze gaan belletje lellen. Is het ook zo klaar, denk ik.
SindyKaya schreef:Cinderella schreef:Emmer water of andere derrie over ze heengooien. Ik heb niks met kleine brutale snotapen.
![]()
Dat was ook mijn idee want ik mijn slaapkamer raam is boven de deur dus dat zal makkelijk kunnen
Maar dat mocht niet van m'n moeder
Oma reageert niet dus ik zeg tegen dat jongetje dat hij niet zo'n grote mond hoeft te hebben om niks. Wordt oma kwaad waar ik me mee bemoei? Heb haar gevraagd of ze de reactie van haar kleinzoon hoorde? "Ja dus" was haar reactie. Heb me toen maar tot het jochie gericht dat hij niet zo boos hoeft te reageren en dat hij zeker niet hoeft te proberen een vinger naar mijn hond uit te steken" Zal wel zinloos zijn maar ja heb in ieder geval er iets van gezegd.
Maar niet tot in den treure doorgaan.
Kind wat gepest werd zag ruimte om weg te rennen. Groepje keerde zich tegen mij. Sjips, sta je daar met je grote mond
Heb met flink praten ze wel rustig gekregen en uiteindelijk liepen ze weg. Hoop dat ik het eigenlijk niet erger heb gemaakt toen voor het slachtoffer, maar ja wat doe je op zo'n moment?
Rubber_Duck schreef:6/7 in groep 2? Denk t nietGroep 3 en misschien zelfs al groep 4.
Tsja tegenwoordig leren die kinderen die taal, vind het zelf ook belachelijkWij moeten thuis ook echt oppassen met wat we zeggen. Passen een heel bijdehand 4jarig meisje op. Mn moeder zei zonder er over te denken 'muts' tegen mij, ietwat geirriteerd en even later liep zij rond te mutsen
Ik vraag me dus niet zozeer af waar het vandaan komt, gok dat de ouders daar het grootste deel aan bijdragen. Wat niet wegneemt dat ik dit verhaal echt buitensporig vind
rienne schreef:Heb je geen hond? Heb het hier ook eens gehad. Ging te voet naar de paarden, staan een straat verder, die kinderen waren mij ook gevolgd. Uiteindelijk met de 4 honden aan de lijn opgewacht aan de deur. Toen ze aanbelden de deur open getrokken en gezegd dat als ze nu niet stopten ik de honden los liet.
Nooit meer gezien hihi.
Maar ik sta er ook van te kijken hoe kinderen praten tegenwoordig moest ik vroeger echt niet proberen
little_birdy schreef:Ik zou serieus een emmer water gegooid hebben hoor....
. Ik vind dat altijd nog een nettere oplossing dan een kind aan zijn arm meeslepen naar de ouders..RaafSmits schreef:Heb toen de boel anders aangepakt en ben met die jeugd naar de gemeente en woningbouw gegaan om te kijken of er geen speelveld in de buurt gerealiseerd kon worden.
Dat is er gekomen en die jongens hebben mij nog láng alle tijden van de dag begroet!!!!
Cinderella schreef:little_birdy schreef:Ik zou serieus een emmer water gegooid hebben hoor..... Ik vind dat altijd nog een nettere oplossing dan een kind aan zijn arm meeslepen naar de ouders..
Waarom moet je kinderen negeren die jou bij je huis gaan staan lastigvallen? Waarom mag er niet worden ingegrepen? Het is toch heel simpel, als hun niet in mijn tuin mijn huis aan het bestoken waren, hadden ze ook geen emmer water over zich heen gehad. Actie, reactie, klaar.
Nachtlampje schreef:Ik denk dat 6/7 jaar wel heel jong is, dat is groep 2 en die zijn in mijn ervaring én een stuk onschuldiger, én toch een stuk eerder onder de indruk van je dan, zeg, een kind van 8/9.
Die kan je bij wijze van spreken door een paard laten verpletteren en dan nog zijn ze not impressed
edit: Maar, ja. Ik kom ze ook wel eens tegen en kijk mijn ogen uit dat die kinderen zo'n toon durven aan te slaan tegen iemand die ouders is als zij.
Als ik de ouders van de kinderen zou kennen zou ik ze even inlichten over het gedrag van hun kind (afhankelijk van de ouders echter..)