Dilemma; sturen of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 03:09

nanoukkie schreef:
Little_Gift schreef:
Die jongen wou gisteren overduidelijk sex en dat is ook niet zo vreemd, gezien zijn leeftijd... jij ging daar niet op in dus hij ving bot... en nu zoekt ie iemand die wel openstaat voor een occasional sex moment

neen, je bent helemaal verkeerd! Hij heeft echt heleaal niet naar geprobeert. Toen ik ook ff zei van ja nu is het wel effe goed geweest, was ff heel benauwd, ging ie meteen terug en vroeg of ik water wilde :j
Neen, echt serieus. Je vat het heel verkeerd op. Hij weet goed genoeg dat ik ook nog maar jong, en 'onervaren' ben, maar dat maakt hem helemaal niet uit. Of dat liet hij toch allesinds blijken. Hij heeft me een hele uitleg gegeven waarom hij me nou leuk vind, en ik heb het wel geweten toen ik hem onderbrak met tegenspreken.. ''will you please shutup no?!''

Ik wil niet flauw zijn maar dit zijn ook trucjes. Genoeg die zo zijn
Natuurlijk wilt ie jou op je gemak stellen, want als hij wel direct zou zijn zou je toch wel afhaken.. Dus zegt ie juist alles om het niet zo over te laten komen ;)

lideli

Re: Dilemma; sturen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 12:06

Heb je nog wat van hem gehoord TS?

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 02:41

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! :)

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-15 01:27

neen, 'hoofdstuk afgesloten'.
Niet dat ik dat zelf zo kon nomen
Heb 2 dagen erna een heel awkward moment geha en hem na 2 maanden gezien op de stalling.
Ik kon wel door de grond zakken.
Toen hij vroeg of het goed met me ging was het enigste wat ik 'zei' 'uhu', je kent het el zo een raar geluidje :D
Daarna snel maar uit zijn buurt