Iets raars gezien tijdens het joggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Heike
Mede-oprichtster

Re: Iets raars gezien tijdens het joggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:37

Wel vreemd dat jullie meteen het ergste vermoeden. Maar niet weten wat het ergste is.
Ik zou het vreemd vinden maar niet meteen verdacht.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 16:48

Heike schreef:
Wel vreemd dat jullie meteen het ergste vermoeden. Maar niet weten wat het ergste is.
Ik zou het vreemd vinden maar niet meteen verdacht.

Hoe bedoel je het ergste Heike?

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:28

Dat vraag ik me ook af. Wat kan iemand nou in hemelsnaam doen op een land. De boel in de fik steken, vernielen?

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:46

Een lijk begraven :+ al wordt dat ook wel erg moeilijk gezien er meestal geen kale plekken in een akker zitten.

Goed dat je het wel gemeld hebt, TS.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 19:26

Heike schreef:
Dat vraag ik me ook af. Wat kan iemand nou in hemelsnaam doen op een land. De boel in de fik steken, vernielen?

Misschien dat ik wat gevormd ben door de brieven die we de laatste 2 maanden bij ons in de wijk hebben gehad. Er is al drie keer een brief van de politie in de bus gekomen dat er bij ons in de wijk is ingebroken. Er is zelfs een achtervolging geweest door de straat laatst :+ Ik dacht daarom wellicht heeft hij daar iets begraven/is hij iets aan het begraven.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 20:17

Pearlx schreef:
Zojuist terug thuis en ik ben even bij de boer langsgeweest.

Hij zei dat hij erg vaak last heeft van jongeren op zijn land. Het is hier namelijk erg afgelegen dus 'snachts ben je echt helemaal alleen op de velden. Waarschijnlijk gebruiken zij het als ontmoetingsplek. Hij heeft al redelijk vaak dingen als blikjes, peuken, telefoons en zelfs condooms op zijn land gevonden :r

Hij vermoed dus dat het zo iemand was die er iets verloren is bij een eerdere "sessie". Het is hier bijna carnaval, dan heb je er natuurlijk meer last van. Hij gaat het zelf ook bij de politie melden en het in de gaten houden.

Heh? Het is toch veel te koud nu om elkaar 'te ontmoeten'? (Althans, ik ga uit van zulke ontmoetingen als je het over condooms hebt :+ )

Zou het niet kunnen dat er iets aan de auto was maar dat jij het hebt opgevat als 'alsof hij iets kwijt was'?

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 20:22

Armaris schreef:
Heh? Het is toch veel te koud nu om elkaar 'te ontmoeten'? (Althans, ik ga uit van zulke ontmoetingen als je het over condooms hebt :+ )

Zou het niet kunnen dat er iets aan de auto was maar dat jij het hebt opgevat als 'alsof hij iets kwijt was'?

Hier komen ze zelfs als het sneeuwt nog wel bij elkaar 's nachts en tijdens carnaval al helemaal. Ook gewoon om stoer te doen, te drinken etc. In het bos heb ik ook wel eens zo'n groepje gezien.

Hij was echt op het veld over de grond aan het schijnen, zijn auto stond een stukje terug aan de weg.