Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

al wordt dat ook wel erg moeilijk gezien er meestal geen kale plekken in een akker zitten.Heike schreef:Dat vraag ik me ook af. Wat kan iemand nou in hemelsnaam doen op een land. De boel in de fik steken, vernielen?
Ik dacht daarom wellicht heeft hij daar iets begraven/is hij iets aan het begraven. Pearlx schreef:Zojuist terug thuis en ik ben even bij de boer langsgeweest.
Hij zei dat hij erg vaak last heeft van jongeren op zijn land. Het is hier namelijk erg afgelegen dus 'snachts ben je echt helemaal alleen op de velden. Waarschijnlijk gebruiken zij het als ontmoetingsplek. Hij heeft al redelijk vaak dingen als blikjes, peuken, telefoons en zelfs condooms op zijn land gevonden![]()
Hij vermoed dus dat het zo iemand was die er iets verloren is bij een eerdere "sessie". Het is hier bijna carnaval, dan heb je er natuurlijk meer last van. Hij gaat het zelf ook bij de politie melden en het in de gaten houden.
) Armaris schreef:Heh? Het is toch veel te koud nu om elkaar 'te ontmoeten'? (Althans, ik ga uit van zulke ontmoetingen als je het over condooms hebt)
Zou het niet kunnen dat er iets aan de auto was maar dat jij het hebt opgevat als 'alsof hij iets kwijt was'?