Ergens in Amsterdam gebeurt het; geen idee waar eigenlijk...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

uiteindelijk wel mee mogen nemen van die aardige meneer
Kipje39 schreef:Krijg je het heet van he![]()
Ik had het met de knutsel schaar van m'n zoon.. Zo'n metalen.
Heel die schaar vergeten, zat al wel een jaar in m'n tas..
Alle toeters en bellen bij die poortjes..
Mevrouw is deze tas van u?
Bonkbonkbonk mijn god wat nu?? Ja die is van mij..
Ja er zit een scherp voorwerp in uw tas, kunt u aanwijzen waar?
Dus ik wil m'n tas pakken maar dat mocht idd niet, alleen aanwijzen..
Als ik de schaar achterliet mocht ik verder..
Ik was al bang dat ze drugs in m'n tas gestopt hadden
!JustAshley schreef:Ik vind het wel leuk om hier eens de verhalen van de andere kant te lezen haha! Ik ben namelijk beveiligster op de luchthaven. Dus mij kom je tegen als je op vakantie gaan. Mensen doen er meestal heel luchtig over of ze verklaren je voor gek. Zoals een flesje water of shampoo meer dan 100ml ... Maar weten niet waarom het is en wat de regels zijn. Laptop uit de tas enzo vinden ze ook allemaal maar onzin... Wat ze dan even vergeten is dat we daar staan voor hun veiligheid! Zodat de passagier veilig kan vliegen. Daardoor heb je helaas vaak ondankbaaren mensen voor je neus... Maargoed ik ga Savonds weer met een goed gevoel naar huis omdat ik wel weet dat ik wat voor die mensen heb kunnen doen ... En nou ben ik zelf iemand die helemaal niet zo streng is. Maar als je weet waarom je daar staat, dan volg je toch echt wel de regels!
Maar ts ik snap dat dat jou eerste gedachte was. Maar een goede les voor de volgende x en voor iedereen.. Als je een tas onbeheerd ziet spreek gewoon een beveiliger aan en geef het door... Of loop naar een marechaussee en zeg het .. Die lopen altijd wel op plaza !
JustAshley schreef:Ik vind het wel leuk om hier eens de verhalen van de andere kant te lezen haha! Ik ben namelijk beveiligster op de luchthaven. Dus mij kom je tegen als je op vakantie gaan. Mensen doen er meestal heel luchtig over of ze verklaren je voor gek. Zoals een flesje water of shampoo meer dan 100ml ... Maar weten niet waarom het is en wat de regels zijn. Laptop uit de tas enzo vinden ze ook allemaal maar onzin... Wat ze dan even vergeten is dat we daar staan voor hun veiligheid! Zodat de passagier veilig kan vliegen. Daardoor heb je helaas vaak ondankbaaren mensen voor je neus... Maargoed ik ga Savonds weer met een goed gevoel naar huis omdat ik wel weet dat ik wat voor die mensen heb kunnen doen ... En nou ben ik zelf iemand die helemaal niet zo streng is. Maar als je weet waarom je daar staat, dan volg je toch echt wel de regels!
Maar ts ik snap dat dat jou eerste gedachte was. Maar een goede les voor de volgende x en voor iedereen.. Als je een tas onbeheerd ziet spreek gewoon een beveiliger aan en geef het door... Of loop naar een marechaussee en zeg het .. Die lopen altijd wel op plaza !
laura1987 schreef:JustAshley schreef:Ik vind het wel leuk om hier eens de verhalen van de andere kant te lezen haha! Ik ben namelijk beveiligster op de luchthaven. Dus mij kom je tegen als je op vakantie gaan. Mensen doen er meestal heel luchtig over of ze verklaren je voor gek. Zoals een flesje water of shampoo meer dan 100ml ... Maar weten niet waarom het is en wat de regels zijn. Laptop uit de tas enzo vinden ze ook allemaal maar onzin... Wat ze dan even vergeten is dat we daar staan voor hun veiligheid! Zodat de passagier veilig kan vliegen. Daardoor heb je helaas vaak ondankbaaren mensen voor je neus... Maargoed ik ga Savonds weer met een goed gevoel naar huis omdat ik wel weet dat ik wat voor die mensen heb kunnen doen ... En nou ben ik zelf iemand die helemaal niet zo streng is. Maar als je weet waarom je daar staat, dan volg je toch echt wel de regels!
Hier nog een luchthavenbeveiligster en ook ik vind de ondankbaarheid jammer.
Maargoed die ondankbaarheid is gewoon ontwetendheid. Mensen weten gewoon niet wat er allemaal kan gebeuren.

Sokje_6 schreef:Inderdaad, en vuur. Je mag ook aanstekers mee in je handbagageVraag aan de deskundigen hier: Waarom is het gewoon toegestaan om breinaalden mee te nemen in je handbagage? Dat begrijp ik echt niet, een kwaadwillend persoon kan daar toch van alles mee?
"Misschien heeft de man van de taxi er wel wat in gedaan!?" Natuurlijk gelijk denkend aan alle waarschuwingen die ik voor dat land gekregen heb voordat ik erheen ging. 
laura1987 schreef:Hier nog een luchthavenbeveiligster en ook ik vind de ondankbaarheid jammer.
Maargoed die ondankbaarheid is gewoon ontwetendheid. Mensen weten gewoon niet wat er allemaal kan gebeuren.

RoodZonnetje schreef:Trouwens wel een keer problemen gehad toen we een klimtouw mee wilden nemen in handbagage, we zouden er (met z'n vijven) het hele cabinepersoneel weleens mee vast kunnen binden
RoodZonnetje schreef:laura1987 schreef:Hier nog een luchthavenbeveiligster en ook ik vind de ondankbaarheid jammer.
Ik ben ook vaak aardig sacho als ik door uitgebreide controle moet. Niet uit onwetendheid, maar omdat ik het jammer vind dát het nodig is
Trouwens wel een keer problemen gehad toen we een klimtouw mee wilden nemen in handbagage, we zouden er (met z'n vijven) het hele cabinepersoneel weleens mee vast kunnen binden
JustAshley schreef:Breinaalden mogen idd echt niet mee ... Eergisteren 2 zwepen geweigerd ... Waren lange zwepen die paste niet in haar ruim bagage en niet in handbagage dus ze had ze zo los mee .. Helaas pindakaas .. Mag echt niet mee
laura1987 schreef:Sokje_6 schreef:Vraag aan de deskundigen hier: Waarom is het gewoon toegestaan om breinaalden mee te nemen in je handbagage? Dat begrijp ik echt niet, een kwaadwillend persoon kan daar toch van alles mee?
Bij ons zijn die zeker verboden in de handbagage.

daar zijn ze goed voor getraind.