Gekste hotelkamer die je hebt meegemaakt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 21:50

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-15 22:05

Met mijn vriend eens overnacht in een hotel waar de douche en het toilet door een wand werden gescheiden. Deze twee bevonden zich tegenover de wasbak. Aan de andere kant van de muur met spiegel waar de wasbak aan was bevestigd was het bed. Dus geen aparte badkamer ofzo. Tot zover niet iets heel geks. Kan nog wel. Maar.... Nu had men bedacht een heel grote glazen schuifdeur te maken als douchedeur, maar tegelijkertijd dus ook als wc-deur. Die moest je dus schuiven naar of de wc of geheel voor de douche. Maar dus geheel van glas en niks mat of iets. Als je op de wc zat kon je kamergenoot dus gezellig naar je kijken. En echt heel erg sloot het ook niet af, qua geluid etc :')

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:27

evanescence schreef:
Met school in Tsjechië zaten we in een hostel. En de douche ruimte (2 douches en 4 wc's) wat overigens gezamenlijk was dus zowel man en vrouw had toegang. Daar hadden de wc hokjes geen deur... En de douche cabines geen douche gordijn... Heel fijn als je klas uit 12 jongens bestaat en 2 meisjes, en nog een hele boel andere jonge gasten in het verblijf.

Dat heb ik ook meegemaakt. Maar dan op een camping in Tsjechië. Een groepsruimte. Met toiletten zonder deur en doucheruimtes zonder gordijn of wat dan ook.

Eh..

Anoniem

Re: Gekste hotelkamer die je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:35

Een gedeelde hostel kamer met een dikke naaktslaper. Brrrrrr :')

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:37

Brr dat lijkt me ook niet leuk, nee.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:39

Als gast niet, wel in het verleden als personeel.Was in het Efteling hotel, moest die dag in het winkeltje werken en had net mijn spullen achter de receptie gelegd. Komt er een man naar de receptie met een handdoek met kennelijk iets erin.
Opent de handdoek met een vibrator erin:
" Ja ik kom deze maar even snel naar beneden brengen, mijn kinderen waren ermee aan het spelen".
:')

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:49

Haha en wat zei jij toen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:50

Heike schreef:
Brr dat lijkt me ook niet leuk, nee.

Vooral wanneer je om 9 uur wakker word en tegen een harige kont aan kijkt _O- _O-

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 01:51

niet echt raar, gewoon stereotype dat als je een foto van het hotel (van het internet natuurlijk) naast het werkelijke hotel houdt, het nieteens in de buurt komt :(
ohnee nu bedenk ik me dat ik ooit eens een rups onder de lakens heb gevonden, ieuw!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 02:19

Heike schreef:
Haha en wat zei jij toen?

Mijn collega van de receptie nam hem over, ik stond er alleen naast. Maar ik ben daarna snel het kantoortje terug ingelopen, want ik deed het bijna in mijn broek van het lachen...

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 02:27

Eulogy schreef:
Hahaha, dat van die kunstwerken heb ik ook van mijn vriend gehoord toen hij naar Egypte ging. Wie weet, misschien was het wel hetzelfde resort :D

Hij sliep daar overigens met zn zusje op een kamer en blijkbaar dacht het hotelpersoneel dat ze een stelletje waren. Komen ze 's middags terug in hun kamer, heel hun bed vol rozenblaadjes _O- Heb zo hard gelachen toen ze dat vertelden Hahaha.

Kan nog erger :o
Was met mijn vader op vakantie omdat wij als enige die interesse hadden. Nijlcruise in Egypte. Ze dachten dat ik de vriendin/vrouw van mijn vader was -O- En niet alleen de Egyptenaren, maar ook de Nederlanders. Alleen die hadden het lef om het op één van de laatste dagen te vragen hoe het zat :')
Maar ja dat leverde dus ook wel akward situaties op.

En wij hadden ook kunstwerken op ons bed van de handdoeken gemaakt <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:24

Ik ben net vers terug van Gran Canaria. Prachtig resort en we hadden ook nog eens een kamer upgrade naar een suite omdat de geboekte kamer vol was <3 Daardoor hadden we twee grote balkons en een heerlijke huiskamer erbij.

Maar toch twee dingen meegemaakt.
Ten eerste viel ik flauw in de badkamer, waardoor ik een flinke snee in mijn achterhoofd had en de dokter geroepen moest worden. Het bloedde nogal dus vriendlief had in paniek een witte handdoek van het hotel gepakt om het te stelpen. Nou ja, dokter erbij en het werd een tripje ziekenhuis. Op zich niets aan de hand en vriendlief heeft de volgende dag netjes gemeld wat er met de handdoek was gebeurd.
Maar housekeeping had daar andere ideeën over :D Die dachten volgens mij dat ik mishandeld was. Ik kreeg medelijwekkende blikken toegeworpen en ze waren opeens wat onvriendelijk richting mijn vriend := Terwijl het daarvoor allemaal heel netjes ging.
Over het hotel zelf verder geen klachten. Die belden bijna iedere dag over de stand van zaken en ik kreeg nog een enorme fruitmand toegestuurd <3

Onze hotelkamer-buren hadden het duidelijk minder gezellig. Een iets ouder Schots echtpaar dat iedere ochtend heibel had. Op een gegeven moment zat ik heerlijk rustig op ons balkon een broodje te eten, hoor ik een hoop kabaal op het balkon ernaast: 'I'm fed up with you. You're going OVER the balcony. I don't care anymore!' De vrouw van het stel wilde de man over het balkon werpen? :oo
Uiteindelijk niets gebeurd, maar hoop niet dat ze op huwelijksreis waren :')

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:29

Een WC op de badkamer waar je alleen op kon zitten met de deur open, met de deur dicht zat de deur tegen de bril.

Wel lekker ruimte besparend.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:30

Oh ja, op onze wc hing ook een telefoon, kon je vanaf de wc bellen of roomservice bestellen.
Dat schijnt redelijk normaal te zijn, maar ik had het nog nooit meegemaakt :')

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:43

Jaren terug, met studie naar Italië. We kwamen terecht in een hotel dat normaal gesproken kamers per uur verhuurde := zaten we daar met 5 meiden op 1 kamer. Het was klein, en versleten en niet heel erg schoon, maar goed, het was al laat, we waren moe, en voor 1 nacht kon het wel. Dachten we. Midden in de nacht stonden er 5 dronken (en behoorlijk geile) Italianen op de deur te bonken. Drie keer raden waar die zin in hadden :)) We hebben in paniek de kledingkast voor de deur geschoven :')

De volgende ochtend lag de trap bezaaid met gebroken flessen, alles stonk naar drank en er zat spuug op de trapleuning (tenminste ... ik hoop dat het spuug was ...).

Tot overmaat van ramp bleek dat alle hotels in het stadje vol zaten, vanwege een congres. Gelukkig is de universiteit rond gaan bellen en zijn we uiteindelijk in een appartementje terecht gekomen dat eigenlijk pas de volgende maand geopend zou worden. Was geweldig, en we hebben zo'n lol gehad daar *\o/*

tweebelgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:46

Op doortocht in Frankrijk, we komen 's avonds aan in het hotel (voor één nacht), de overgordijnen op de kamer waren dicht. Ik trek ze open en merk dat er geen raam instaat, enkel een muur. Geen enkel raam in de kamer. Gelukkig was de badkamer ok.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:47

een Theaterhotel in Pieterburen :D Was hilarisch. Je kon je verkleden en alles zag er uit als een ouderwets theater. We hebben ons heel bezopen uitgedost. Was voor de tijd van de selfies anders had ik het wel geweten :o :D

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:47

Iedereen heeft het hier over glazen deuren en ruiten bij de badkamer.. Ik heb een keer een kamer gehad waarbij er alleen een half wandje tussen het bed en het toilet stond. Tot zover privacy :D
Als je onder de douche stond keek je vrolijk uit op je terrasje!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:50

Het is ook nooit goed he, te veel ramen, te weinig ramen... :')

Het gekste was denk ik toch wel het hotel in Amsterdam waar wij pas waren, het enige dat in de kamer stond was een bed (twijfelaar van 1.20 breed) met aan het voeteneind een inimini nachtkastje. Meer paste er niet in.
Gelukkig was het alleen maar om een nachtje te slapen na een theatervoorstelling en was het er wel schoon en stil. :)

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 02:26

Een glazen wc deur..
Moest ik daar naar het toilet terwijl ik een weekendje weg was met m'n nieuwe vriendje..

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 02:40

ik krakau kregen we een kamer, was echt bizar..
het was eerst denk ik een gewoon appartement? alle deuren zaten dicht getimmerd, en elke kamer werd dan apart verhuurd..
nou lagen we gelukkig naast mede scholieren, maar er was nog een deur waar onbekenden naast zaten..
midden in de nacht kwam er raar groen licht onder die deur vandaan, dus wij allemaal kijken enz. werd er opeens op de deur geklopt met ' wij zijn geesten en komen jullie vermoorden blabla' wij dus doodsbang, dus hop uit bed en naar de docenten kamer gegaan.. die zeiden dat we maar weer terug moesten gaan. komen we terug, staan er opeens 2 onbekende poolse vrouwen in onze kamer :oo (die er trouwens echt half dood uitzagen _O-)
wij gillen als een gek, jankend weer terug naar die docenten, en toen ze toch maar mee gingen waren die vrouwen weg..
de volgende dag waren ze er uit gezet, en kregen we een prive bewaker voor onze deur genaam Vodka :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 08:27

Die Poolse vrouwen spraken Nederlands? :?

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 14:09

Heb veel vreemde dorm rooms gehad (ook met glazen deuren bv... je kent die mensen niet eens!)

Kleinste hotel kamer die ik heb gezien was in Londen. Paste letterlijk een bed in het slaap gedeelte en we moesten schuin op de plee zitten :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 14:14

Thokkadisje schreef:
Een badkamerdeur met een groot raam erin, pal voor de WC pot :wave:

Hebben wij ook gehad! Toen ik het ontdekte ben ik direct mijn vriend gaan halen. "Nou Bart, dat kan toch niet serieus zijn dat we naar ons eigen moeten kijken als we poepen?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 14:30

Samen met een vriendin in Budapest. :+ Hadden het al lang geboekt, dag van te voren kijk ik nog eens of ik wat info kan vinden... Zag ik dat de recensies wel erg negatief waren :')

Kwamen daar, moesten we iemand bellen. Taxichauffeur maar laten bellen (Hongaren + Engels = geen combinatie). Zou de eigenaar ons op komen halen want het appartement was een stukje verderop in de stad. Oké, prima. Nou, het was een "appartement" waar ik als student nog niet eens zou willen wonen _O- Had één centrale ruimte met een "keuken", een badkamer en een slaapkamer. Op de slaapkamer stond een soort hoogslaper (niet heel hoog, ongeveer tot je borst) van hout, die letterlijk bij elkaar gehouden werd door tape en uitstekende spijkers. Gezien de stevigheid maar besloten het matras eraf te halen en eronder te slapen. Lakens waren smerig, dus zijn we in gaan liggen in plaats van onder.
De keuken viel half uit elkaar, kastdeurtjes die scheef hingen en de kasten durfde ik in principe niet open te doen uit angst wat ik daar aan zou treffen.
Het was een verschrikkelijk gehorig complex, en jawel, Hongaren beginnen om 5 uur 's ochtends te klussen en daar konden we heerlijk van mee genieten.

Jep. Fantastisch. :')