Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en paarden. 

Ik heb ook heel afwisselend werk omdat ik de ene keer in de zorg sta en de andere keer bij de activiteiten begeleiding. Ik moet alleen nog een beetje mijn weg zien te vinden. Jammer dat de stage maar 2 maanden is. Als ik eenmaal gewend ben zit het er al weer op.
. Maar heb daar 16 jaar gewerkt.
. Fred_Kroket schreef:waarom zoek je zelf geen psychiater of psycholoog om aan je problemen te werken. Vrienden zoeken helpt niet. Je zou aan je problemen kunnen werken. En je historie kun je noet meer veranderen alleen je toekomst. Ik zou zeggen, grijp em bij z'n ballen en ga ervoor!!
en zoals in de OP staat heeft ts al professionele hulp.. Ik ben van mening dat vrienden je echt wel kunnen helpen bij een isolement.. xLeoniee schreef:Fred_Kroket schreef:waarom zoek je zelf geen psychiater of psycholoog om aan je problemen te werken. Vrienden zoeken helpt niet. Je zou aan je problemen kunnen werken. En je historie kun je noet meer veranderen alleen je toekomst. Ik zou zeggen, grijp em bij z'n ballen en ga ervoor!!
Dan mag jij mij eens uitleggen waarom vrienden zoeken niet helpt.....en zoals in de OP staat heeft ts al professionele hulp.. Ik ben van mening dat vrienden je echt wel kunnen helpen bij een isolement..