Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kijk altijd even om me heen, rol met m'n ogen, gooi de stapel kleding van een stoel/verschuif wat op het bed, ga zitten, pak de fles wijn erbij en steek een sigaret aan 
Dirndl schreef:Haha ik kom wel vaker bij TS, en zelfs als neatfreak vind ik het te gezellig om d'r niet meer te komen.Kijk altijd even om me heen, rol met m'n ogen, gooi de stapel kleding van een stoel/verschuif wat op het bed, ga zitten, pak de fles wijn erbij en steek een sigaret aan
En ik heb het 1 keer super netjes gezien! Toen stond ik ook even zo:![]()
Als je terug komt heb ik het weer netjes! Dat beloof ik! bigone schreef:Niets met niet kunnen opruimen te maken maar alles met gewoon laks zijn. Zet er een afvalbak neer en gooi daar de lege verpakkingen in, elke dag 10 minuten bezig zijn dan heb en houd je het toch heel simpel netjes. Rommel om je heen betekend ook rommel in je hoofd, je kunt vaak veel beter functioneren in een opgeruimde omgeving.
Mijn hoofd is overigens ook een gigantische rommel, dat heeft ook weer te maken met ADHD. vencedor schreef:Juist als ADHD er is een opgeruimde omgeving belangrijk. Verder zou ik echt geen voet in zon huis / kamer binnen zetten. Laat staan iets te eten te drinken lusten.,
Verder hoef je gelukkig ook niet bij mij thuis te komen.

.
.
Dus eerst maar beginnen met het bureau en als er dan nog tijd is word het toch ook wel eens tijd om de grond rommel vrij te maken. Het is ook niet bij mijn kamer gebleven, de auto is ook een grote rotzooi en een rijdende zadelkast
en de zadelkast die mijn vader in de schuur heeft gemaakt puilt ook uit van de oliebol zooi die echt al jaren geleden weggegooid had moeten worden.