Ik leef in een zwijnenstal.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:17

Niets met niet kunnen opruimen te maken maar alles met gewoon laks zijn. Zet er een afvalbak neer en gooi daar de lege verpakkingen in, elke dag 10 minuten bezig zijn dan heb en houd je het toch heel simpel netjes. Rommel om je heen betekend ook rommel in je hoofd, je kunt vaak veel beter functioneren in een opgeruimde omgeving.

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:19

Haha ik kom wel vaker bij TS, en zelfs als neatfreak vind ik het te gezellig om d'r niet meer te komen. :+: Kijk altijd even om me heen, rol met m'n ogen, gooi de stapel kleding van een stoel/verschuif wat op het bed, ga zitten, pak de fles wijn erbij en steek een sigaret aan :')

En ik heb het 1 keer super netjes gezien! Toen stond ik ook even zo: :wow: :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:20

Nou jongens, ik ga eraan beginnen. Hierbij een 'voor' foto. Hou je maar vast aan je stoel...

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:20

Dirndl schreef:
Haha ik kom wel vaker bij TS, en zelfs als neatfreak vind ik het te gezellig om d'r niet meer te komen. :+: Kijk altijd even om me heen, rol met m'n ogen, gooi de stapel kleding van een stoel/verschuif wat op het bed, ga zitten, pak de fles wijn erbij en steek een sigaret aan :')

En ik heb het 1 keer super netjes gezien! Toen stond ik ook even zo: :wow: :))

Hahah <3 Als je terug komt heb ik het weer netjes! Dat beloof ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:21

bigone schreef:
Niets met niet kunnen opruimen te maken maar alles met gewoon laks zijn. Zet er een afvalbak neer en gooi daar de lege verpakkingen in, elke dag 10 minuten bezig zijn dan heb en houd je het toch heel simpel netjes. Rommel om je heen betekend ook rommel in je hoofd, je kunt vaak veel beter functioneren in een opgeruimde omgeving.

Goh, dat weet ik zelf ook wel :') Mijn hoofd is overigens ook een gigantische rommel, dat heeft ook weer te maken met ADHD.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:21

Je hebt ook echt alleen een looppad van deur naar bed of niet Emma? _O-

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:22

Wow, jij kan zo leven? :oo

ilayda

Jeetje ik dacht dat het bij mij een bende was tot dat ik dit topic zag, bij mij liggen er alleen wat speelgoedjes van de kids en wat post op de tafel.
Ik zou zo niet eens kunnen slapen

Anoniem

Ghostattack schreef:
Je hebt ook echt alleen een looppad van deur naar bed of niet [naam]? _O-

Ja :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:23

EskeGirl schreef:
Wow, jij kan zo leven? :oo

Geen problemen mee. Nu moet ik over een aantal tassen heen klimmen om op mijn bed te kunnen komen en moet ik er weer overheen springen om er vanaf te komen, dat is meestal een teken dat ik moet gaan opruimen voor mezelf

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:23

:') :') Jááá! Een kopie hahaha. Alleen heb ik best wat ruimte dus in het midden is nog een stuk vloer met stof :')

vencedor

Re: Ik leef in een zwijnenstal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:27

Juist als ADHD er is een opgeruimde omgeving belangrijk. Verder zou ik echt geen voet in zon huis / kamer binnen zetten. Laat staan iets te eten te drinken lusten.,

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:27

Geloof me, er is nog hoop, dames. :D

In mijn studententijd was het echt heel erg met me gesteld. :o Echt heeeeeeeeeel erg.

Als ik nu om me heen kijk, zie ik een net, opgeruimd huis wat alleen wel wat vaker een stofdoek mag gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:28

vencedor schreef:
Juist als ADHD er is een opgeruimde omgeving belangrijk. Verder zou ik echt geen voet in zon huis / kamer binnen zetten. Laat staan iets te eten te drinken lusten.,

Beeeeetje overdreven. Onze keuken is echt spik en span, evenals mijn koelkast, dus het is niet dat je beschimmeld drinken hoeft te downen := Verder hoef je gelukkig ook niet bij mij thuis te komen.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:28

Gadverdamme wat erg zeker dAt afval. Waarom koop je niet twee grote afvalbakken 1 voor de was en de ander voor afval scheelt al een hoop. En leg je rol plastic zakken in de afvalemmer scheelt je weer een stukje luiheid om naar de kast te lopen waar ze anders zoude liggen.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:29

Oh die foto zou zo mijn kamer kunnen zijn! Hahaha
Ik heb ook mijn vloer als kledingkast en wasmand, verder liggen ook op al mijn kasten en bureaus nog schone stapels kleding. Daartussen ligt nog van alles qua spullen, verpakkingen. Er staan veel lege bierflessen van mijn vriend die dat drinkt, wat glazen en veel schoenen. Elke dag gooi ik de was van het bed op de grond en andersom. Mijn bed mag ook wel is een nieuwe dekbedovertrek. Eens in de 3 à 4 maanden ruim ik alles op, en heel soms komt daar zelfs nog een stofzuiger aan te pas... Tja, best erg.

Het grappige is dat ik bij anderen, oppasadres, schoonfamilie, vriendinnen, wel heel netjes ben. Ik ben eigenlijk of perfectionistisch netjes, of de grootste sloddervos die bestaat. De tussenweg is nog even zoek. Ik heb wel hoop dat ik ooit in mijn eigen huis de motivatie tot beter opruimen vindt.

Toch fijn dat er gelijkgestemden zijn :)
Laatst bijgewerkt door jasz op 27-01-15 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Ladybird

Ooow ineens valt mijn kamer nog best me :')

haha ik heb net zon leven. eens in de vakantie maak ik mn hele kamer schoon zodat ik weer tot de volgende vakantie vooruit kan :=

En oko ik en een ADHDer/Pdd-NOSer := ik kan alleen niet zo goed opruimen :=

Punz

Stille meelezer wacht vol verwachting op de "na" foto!

En Emmaa_?

Ik vind je (topic én je kamer) gewéldig :)

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:30

Ik herken me ook wel in jou TS. Alleen in mindere mate :) .
Voor mijn kledingkast staat een krat, met mijn schone was en mijn bankje is eigenlijk een wasmand.
Er staan overal dvd's/boeken, nouja eigenlijjk liggen er overal spullen.
Het is niet vies, ik ben allergisch voor stof en maak regelmatig schoon, maar opruimen dat gaat op de 1 of andere manier niet. Het ziet eruit zoals de chaos in mijn hoofd ;) .
Voor mij was het hebben van een relatie overigens geen motivatie. Mijn toenmalige vriendje was ongeveer hetzelfde, zoniet erger..
Dus we verontschuldigden ons wel tegenover de ander, maar daar was ook alles mee gezegd.

Jassen hangen bij mij ook nooit aan de kapstok, maar over een stoel en als ik in een hotel slaap dan is het binnen no time chaos, terwijl andere mensen netjes hun kleren in de kast hangen en er niets aan de hand is(en ja ik weet als huishouding zijnde hoe vervelend chaos is op een hotelkamer).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:31

Punz schreef:
Stille meelezer wacht vol verwachting op de "na" foto!

En Emmaa_?

Ik vind je (topic én je kamer) gewéldig :)

De na foto komt morgen denk ik! ga nu nog even snel peuken halen en dan ga ik er echt aan beginnen :=

En dankjewel voor het compliment :D

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:32

Herkenbaar dit, ik ben ook echt heel erg :')

Ik woon nog gewoon bij mijn ouders, maar mijn kamer is echt een ramp :=
Eten laat ik er niet liggen maar verder ligt mijn vloer ook echt vol met kleren, incl. de schone.. En mijn bureau zie je niet eens meer, zo vol ligt het.

Ik heb er niet echt moeite mee, af en toe een keer opruimen als het te erg wordt en dat was het.
Laatst bijgewerkt door melody7 op 27-01-15 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:33

Nou ts als je kamer er zo uit ziet, zou ik denk ik de keuken niet eens in durven ( dan zou je niet verwachten dat die spik en span is). Afwas en voedselverpakkingen gaat toch rotten op je kamer?

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-15 18:35

Ik wil me hier heel graag melden als dat mag.

Ik ben ook zo'n persoon die in 10 minuten een kamer kan bevuilen :P

pluklief

Herkenning :))
Mijn kamer is ook echt een bende. Ik moet van het weekend wel gaan opruimen, ik wil mijn scriptie aan mijn bureau kunnen schrijven en dat is op dit moment onmogelijk := Dus eerst maar beginnen met het bureau en als er dan nog tijd is word het toch ook wel eens tijd om de grond rommel vrij te maken. Het is ook niet bij mijn kamer gebleven, de auto is ook een grote rotzooi en een rijdende zadelkast :+ en de zadelkast die mijn vader in de schuur heeft gemaakt puilt ook uit van de oliebol zooi die echt al jaren geleden weggegooid had moeten worden.
Laatst bijgewerkt door pluklief op 27-01-15 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

xManon_

Haha het is ook echt van die troep die je op moet pakken en even op de juiste plek moet leggen en dan ben je klaar. :') Geniaal :D