Waauw! Wat een pracht tattoo! Zoiets wil ik ook echt heel graag!
justdiesel
Geplaatst: 25-01-15 22:21
Wauw wat een tattoo! En ik kan me voorstellen dat je behoorlijk auw hebt gehad de eerste dagen erna...... Hahaha die Duncan is gewoon stiekem in je ontwerp van de tattoo geslopen
Enne die foto's in de sneeuw, je zult je hemd en je bh wel op hebben kunnen hangen met dat weer.....
Homiafortuna
Geplaatst: 25-01-15 22:28
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind het helemaal geen mooie tattoo.
Birdie60
Geplaatst: 25-01-15 22:29
Ik hou helemaal niet van een tattoo, ik vind het zonde van je lichaam. Maar ieder zijn eigen ding.
Maar wel respect dat je 2 dagen lang in de stoel pijn gaat zitten lijden. Pfff ik zou het niet durven.
Dat mag hoor Mijn keus, mijn lichaam. Snap wel dat niet iedereen hiervoor kiest, nogal specifieke stijl. Maar leuk om te lezen dat het merendeel hem wel geweldig vindt! Justdiesel, heb t écht niet heel koud gehad! Dan had ik ook meer kippenvel gehad hoor
De pijn was, euh, hels... Haha! Vooral de dik ingekleurde stukken op de wervelkolom waren vreselijk... Moest me echt concentreren op mn ademhaling en de muziek die aan stond... Tweede dag was al helemaal vreselijk, toen moest hij dicht langs de randjes van de dag ervoor, en die huid staat dan nog in vuur en vlam... Ik zei al: voor ik m af laat maken moet ik die pijn iig vergeten zijn!
Muurp
Geplaatst: 26-01-15 08:51
Ik moet dit topic helaas alsnog sluiten omdat er een centraal tattootopic is. Ik verwijs je graag door naar het centrale topic, waar je alsnog je verhaal kunt vertellen.