Hoe ziet jouw make-up doekje er 's avonds uit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saab99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:22

Ik doe op het moment alleen op maandag en donderdag makeup op, dit omdat we op school foto's aan het maken zijn die door bijde locaties gaan hangen en ik vaak als model word gekozen dankzij mijn haar :+

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:23

Hier hangt het er vanaf.
Dagen kan ik gewoon niets gebruiken andere dagen de hele rim ram :D
Foundation aanbrengen blijft een kunst, maar goede producten vergemakkelijken het wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:26

Oeh, in het weekeind draag ik bijna geen make-up, maar ik zal maandag even een foto maken. :')

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:27

Bij mij de laatste paar maanden ook wit

Heb sinds kort wimperextansions dus hoef niks meer erop te doen of eraf te halen

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:27

_Alarm_wlkp schreef:
Hier hangt het er vanaf.
Foundation aanbrengen blijft een kunst, maar goede producten vergemakkelijken het wel.

Het blijft een kunst en is heel moeilijk te doen, vernam ik van de mensen die het gebruiken.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:30

laughterline schreef:
Gewoon nieuwsgierig :+

Stiekem gewoon benieuwd hoe vol andermans make-up doekje savonds is _O-

Dus als je wil: plaats hier een foto en zet er wellicht bij hoe oud je bent :)

Ik zal dan zelf maar ook beginnen:
Ik ben 21, hier BB Creme, mascara en lippenstift

[ [url=m/6s29Op.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er lekker uit :')

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:30

Foundation wordt gebruikt om de huid egaler te maken. Het is juist de bedoeling dat je foundation niet ziet/weinig ziet zitten. Sommige zijn net een sinaasappel of hebben een dikke lijn.

Persoonlijk vind ik het wel netter en frisser staan als iemand make-up op heeft. Ik heb het dan niet over plamuur, maar een beetje mascara. :j

Ik gebruik geen make-up doekjes, want dan is mijn huid meteen overstuur. Ik heb speciale make-up washandjes. Ik haal alleen mijn foundation eraf, het is dan een beetje bruin.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:32

Gebruik 3 watjes met reinigingsmelk, 1 voor elk oog dan leg ik ze met de gebruikte delen over elkaar voor mijn wenkbrauwen en wangen. Daarna nog eentje voor mijn hele gezicht om vervolgens met een nat washandje nogmaals eroverheen te gaan.

Hoeveelheid is erg afhankelijk van de activiteiten/zin die dag.

Britt_Sisi

Re: Hoe ziet jouw make-up doekje er 's avonds uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:34

Ik zal als ik er aan denk vanavond een foto maken! Mijn watjes zijn helemaal zwart, terwijl ik alleen maar mascara en eyeliner draag!
Foundation gebruik ik alleen op hele slechte dagen.. Als mijn huid er echt niet uit ziet haha (ongeveer 1 periode in de maand...) het blijft bij mij alleen nooit echt lang zitten..

joyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:37

Heel klein beetje bruin. Zie je bijna niet. Gebruik momenteel bijna niets. Alleen een beetje foundation. Verbaas me soms echt over hoeveel foundation sommige wel niet gebruiken. Ik doe zeker een half jaar tot jaar met zo'n pompje... maar hoorde pas van iemand dat ze er een maand mee doen :')

Ik ben 18 trouwens.
Laatst bijgewerkt door joyenbeau op 24-01-15 15:46, in het totaal 1 keer bewerkt

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:41

x_Kaat_x schreef:
vet eten is meestal de oorzaak van puisten/acne enz. samen met je make up niet fantsoenlijk afwassen s'nachts.

Deze uitspraak is ongefundeerd. Voeding heeft (helaas) maar een minuscuul aandeel in het instandhouden van acne. Enkel voor suiker- en melkproducten bij een hoge consumptie per dag (!) is er een significant verband gevonden.
Acne is een gevolg van onder andere een toegenomen talgproductie door androgenen en een aanwezigheid van bacteriën in de talgklier. Omdat er daarnaast een afwijking zit in het verhoorningsproces en je dus blokkades krijgt in de talgklieruitgang (verstoppingen), is het inderdaad niet verstandig om de huid van buitenaf ook af te sluiten door (vette) cosmetica.

Mijn doekjes zijn 's avonds overigens vooral zwart van de mascara.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:47

Als je die doekjes bij snog marry or avoid ziet haha

DayDream21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:49

Grappig topic, dit is iets wat ik me ook weleens af gevraagt hebXD
Tegenwoordig was ik mijn gezicht elke dag onder de douche en haal daarna alleen de resten eraf met een watje. Maar ik zal van de week weer eens mijn make-up doekjes tevoorschijn halen, haha :D

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 15:56

Wat een leuk topic :D
Mijn doekje is een beetje beige van mn foundation, en met twee niet zulke grote zwarte vegen er op van mijn mascara en oogpotlood. Ik draag niet veel foundation alleen een beetje om mijn huid egaler te maken, ik gebruik weinig mascara want in vind het t mooist als het natuurlijk lijkt en ik heb van mezelf al lange wimpers. En dan heb ik nog een zwartlijntje op de waterlijn onder mn oog, ik ben trouwens 14

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:10

_Denise_ schreef:
Deze uitspraak is ongefundeerd. Voeding heeft (helaas) maar een minuscuul aandeel in het instandhouden van acne. Enkel voor suiker- en melkproducten bij een hoge consumptie per dag (!) is er een significant verband gevonden.

Ik weet natuurlijk niet wat er aan bewijs is, maar als acné behandeld wordt, wordt er wel degelijk gekeken naar voeding. De producten zijn afhankelijk van de individu, de één kan daar niet tegen, de ander wel. Ik heb 8 producten die ik moet vermijden, dan is er niets aan de hand. Consumeer ik deze producten (in te grote hoeveelheden) wel, dan krijg ik puistjes. Mijn zus heeft een lijst van 13 producten, hele andere dan 'die van mij'.

ilangok

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:12

Ik gebruik gelukkig niets.. Moet er niet aan denken om eerlijk te zijn. Ik vind het prima als anderen het doen hoor, als het maar niet zoals in snog marry avoid is. :+

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:17

Doubtless schreef:
_Denise_ schreef:

Ik weet natuurlijk niet wat er aan bewijs is, maar als acné behandeld wordt, wordt er wel degelijk gekeken naar voeding. De producten zijn afhankelijk van de individu, de één kan daar niet tegen, de ander wel. Ik heb 8 producten die ik moet vermijden, dan is er niets aan de hand. Consumeer ik deze producten (in te grote hoeveelheden) wel, dan krijg ik puistjes. Mijn zus heeft een lijst van 13 producten, hele andere dan 'die van mij'.

Het kan per individu zo zijn dat er uitlokkende factoren zitten in voedingsmiddelen welke de acne in stand houden of verergeren. Deze zijn echter, zoals je zelf ook aangeeft, zo verschillend per persoon en er is helaas tot op heden nog geen wetenschappelijk bewijs voor gevonden. Er wordt zover in weet in de praktijk niet standaard gekeken naar het voedingspatroon. Vaak geven patiënten zelf aan dat de acne verergert bij het eten van bepaalde voeding, en er kan dan wel aangeraden worden om datgene te vermijden.

Maar goed, nu gaan we heel erg offtopic. :P Je huid afsluiten met vette cosmetica en het er vervolgens niet afhalen is idd geen goed idee als je gevoelig bent voor acne.

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 16:27

Ragdollcat schreef:
_Alarm_wlkp schreef:
Hier hangt het er vanaf.

Het blijft een kunst en is heel moeilijk te doen, vernam ik van de mensen die het gebruiken.

Idd, wat ik zeg.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:25

Doubtless schreef:
KimD schreef:
Helemaal Wit, ik gebruik helemaal niks. Als ik zie hoe je huid naar de knoppen gaat van die troep allemaal en hoeveel puisten je kunt krijgen. Thanks but no thanks.

Puisten krijg je niet per definitie van make-up hoor ;) Beter (laten) informeren voor je zulke dingen roept.

Mijn doekje is helemaal gekleurd 's avonds :Y) Zeker na een avondje uit, dan willen er nog wel eens meerdere doekjes aan te pas komen :+

Vertel dat maar aan de Barbies die hier rondlopen. :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:28

Zwart van de mascara en oogpotlood, verder niet :+.
Foundation gebruik ik nooit, teveel gedoe enzo :+.
Laatst bijgewerkt door Es_ther op 24-01-15 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:28

Dat ze geen puistjes krijgen van de hoeveelheid make-up die ze gebruiken?

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:43

Doubtless schreef:
Dat ze geen puistjes krijgen van de hoeveelheid make-up die ze gebruiken?

Het zijn maar puistjes. Geen onmundige gezwellen die nooit meer weggaan..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 17:52

Dat was een reactie op KimD!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:24

ik gebruik bijna geen make up, dus mn doekjes zullen wit zijn van kleur

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:25

Ik gebruik iedere dag foundation met primer en ik krijg bijna nooit puistjes gelukkig! Ik krijg alleen puistjes als ik flinke stress heb.