Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
laughterline schreef:Gewoon nieuwsgierig
Stiekem gewoon benieuwd hoe vol andermans make-up doekje savonds is
Dus als je wil: plaats hier een foto en zet er wellicht bij hoe oud je bent
Ik zal dan zelf maar ook beginnen:
Ik ben 21, hier BB Creme, mascara en lippenstift
[ [url=m/6s29Op.jpg]Afbeelding[/url] ]

x_Kaat_x schreef:vet eten is meestal de oorzaak van puisten/acne enz. samen met je make up niet fantsoenlijk afwassen s'nachts.
_Denise_ schreef:Deze uitspraak is ongefundeerd. Voeding heeft (helaas) maar een minuscuul aandeel in het instandhouden van acne. Enkel voor suiker- en melkproducten bij een hoge consumptie per dag (!) is er een significant verband gevonden.

Doubtless schreef:_Denise_ schreef:Deze uitspraak is ongefundeerd. Voeding heeft (helaas) maar een minuscuul aandeel in het instandhouden van acne. Enkel voor suiker- en melkproducten bij een hoge consumptie per dag (!) is er een significant verband gevonden.
Ik weet natuurlijk niet wat er aan bewijs is, maar als acné behandeld wordt, wordt er wel degelijk gekeken naar voeding. De producten zijn afhankelijk van de individu, de één kan daar niet tegen, de ander wel. Ik heb 8 producten die ik moet vermijden, dan is er niets aan de hand. Consumeer ik deze producten (in te grote hoeveelheden) wel, dan krijg ik puistjes. Mijn zus heeft een lijst van 13 producten, hele andere dan 'die van mij'.
Je huid afsluiten met vette cosmetica en het er vervolgens niet afhalen is idd geen goed idee als je gevoelig bent voor acne. Ragdollcat schreef:_Alarm_wlkp schreef:Hier hangt het er vanaf.
Dagen kan ik gewoon niets gebruiken andere dagen de hele rim ram
Foundation aanbrengen blijft een kunst, maar goede producten vergemakkelijken het wel.
Het blijft een kunst en is heel moeilijk te doen, vernam ik van de mensen die het gebruiken.
Doubtless schreef:KimD schreef:Helemaal Wit, ik gebruik helemaal niks. Als ik zie hoe je huid naar de knoppen gaat van die troep allemaal en hoeveel puisten je kunt krijgen. Thanks but no thanks.
Puisten krijg je niet per definitie van make-up hoorBeter (laten) informeren voor je zulke dingen roept.
Mijn doekje is helemaal gekleurd 's avondsZeker na een avondje uit, dan willen er nog wel eens meerdere doekjes aan te pas komen